Ga naar inhoud

17 en 18 mei: Special Edition Limborit 2008!


Miss Reg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Dus ik kan geen verlagingssetje of zo winnen? ;)

Voor mensen zoals jij hebben we altijd puzzelboekjes achter de hand voor onderweg. :(:wave:

Lange rit voor de bijrijder hoor! Nou, dan gooi ik wel wat Sudoku voer in het dashboardkastje :lol:

Link naar reactie
Dus ik kan geen verlagingssetje of zo winnen? sad.gif

Kadootjes voor de organisatoren kunnen op zaterdag ochtend overhandigd worden. PS: Verlagingsset heb ik al.

Serieus, we stippelen niet voor niets een route uit door de mooiste stukjes van Nederland, België en Duitsland. Anders hadden we ook de snelweg kunnen nemen richting ring. ;)

Iedereen heeft vandaag een mailtje ontvangen met de eventueel openstaande vragen, en de bevestiging van hun eventuele hotel boeking. Check dus je inbox of je persoonlijke email. Voor aanvang zulllen jullie nog een mailtje krijgen met wat laatste aanwijzingen en adressen. :wave:

Dit wilt trouwens niet zeggen dat de inschrijving gesloten is, dus snel aanmelden!!! :lol: Enige kanttekening is dat Hotel Garni voorlopig volgeboekt zit, en dat nieuwe deelnemers het beste contact kunnen opnemen met de organisatie over de eventuele mogelijkheden (vooral wanneer je alleen komt). Alternatief is Hotel sonneck, zie startpost voor meer informatie.

Link naar reactie

@alle mede-organisatoren: geweldige, geweldige dag!

@de ingeschrevene forum-members: bereid je maar voor op een MEGA-WEEKEND! Yihaa! ik sta nog altijd strak van de adrenaline!!!

@manu en danny: gelukkig had ik een kenner naast me in de auto op de ring, anders waren jullie me nog véél vroeger voorbijgevlogen; het ging me al meer als vlug genoeg! die corvette had ze toch niet allemaal op een rij

jerre, merci voor de hulp en de rest van de dag. gas gas, niet remmen, niet insturen...

Link naar reactie

@organisatie: het enthousiasme knalt echt van het scherm af, heerlijk :thumbup: Zal niet de enige zijn voor wie dit de eerste Ring ervaring wordt, nog in dubio of ik zelf de baan opga, al kan ik het zo langzamerhand niet meer aan mezelf verantwoorden om die kant op te rijden en dan langs te kant te blijven staan :thumbup: dus ik ga Emanuel zn film maar vaak kijken en lekker veel Forza 2 gamen op de XBox of zo :sleepy:

Link naar reactie
Zal niet de enige zijn voor wie dit de eerste Ring ervaring wordt, nog in dubio of ik zelf de baan opga, al kan ik het zo langzamerhand niet meer aan mezelf verantwoorden om die kant op te rijden en dan langs te kant te blijven staan
:thumbup: En jij denkt dat wanneer iedereen die ring opgaat je zelf lekker gaat staan kijken :thumbup: Man ik kan niet wachten om die ring op te gaan, sla die puzzelrit maar over een rollade heb ik al :schater:
Link naar reactie

Er lag zelfs nog sneeuw zie ik!

Volgens mij wordt het een VET weekend. Voor de Ring beginners heb ik nog ergens een routekaart liggen, die mijn bijrijder gebruikte om mij (in een Fiatje) door de zo heerlijk onoverzichtelijke bochten te leiden (Hard Right!). Ook te koop bij de plaatselijke shop. :thumbup:

Link naar reactie
:thumbup: En jij denkt dat wanneer iedereen die ring opgaat je zelf lekker gaat staan kijken :blink: Man ik kan niet wachten om die ring op te gaan, sla die puzzelrit maar over een rollade heb ik al :schater:

Ja R te D, er zijn ook verstandige mensen. Ik weet het ook nog niet. Ben bang dat ik mij laat opjutten door types zoals jij en dat de ///M vervolgens tegen de boarding staat. En bedoelde je werkelijke "rollade" of is dit een typefout en moet het "rollator" zijn? Handig als je die al hebt wanneer je benen op de Ring achterblijven

Link naar reactie

Mijn neefje dacht ook wel "ff" de ring te betreden, maar na een ronde met mij meegereden te hebben, was hij toch heel snel van gedachte veranderd ineens. :schater:

Moraal van het verhaal: Bekijk de situatie ter plekke (nat/droog, veel of weinig verkeer), en probeer anders eerst met iemand mee te rijden. Centraliseer deze tourrit dus vooral niet op het rijden op de ring zelf. :blink:Er moeten natuurlijk wel mensen overblijven die de scheurijzers fotograferen vanaf de kant. :thumbup: ;)

Voor de mensen die de bochten wat beter willen leren kennen

Volgens mij wordt het een VET weekend

Je neemt Frido de woorden uit de mond. :D

Link naar reactie

Dat ziet er inderdaad goed uit! super!

Zo te zien is er ook een deel van de route in Engeland, helemaal top! :thumbup:

2939wbs0.jpg
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.