Ga naar inhoud

17 en 18 mei: Special Edition Limborit 2008!


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Weer of geen weer... heb nog nooit een rit meegemaakt die niet gezellig was... :).

Dus, heb er helemaal zin in :thumbup: .

Door al die updates en foto's kan ik inmiddels niet meer wachten. Heb al een adventkalender in elkaar gezet en hoef nog maar 4 hokjes :foto: .

Goh, en jullie moeten niet piepen met je QP ;).

Volgens mij heb je toch al die chocolaatjes al opgegetenn Zzazkia! :schater:

Link naar reactie
  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb er even een paar dagen over nagedacht... Maar...! het is zo ver! Wij zijn er ook bij ! :foto: Tot Zaterdag! :thumbup:

Z_dream.. Bedankt!!! :rambo:

Ik voel hier een relatie bloeien mooi he zo'n forum :) Helemaal top dat Jan Willem dat aanbied, mijn complimenten ;)
Link naar reactie

Gisteravond de laatste bij eenkomst onder de organisatoren geweest, met dank aan Pierre en Janine voor het uitlenen van hun tuin :foto:

alles is nu rond, dus laat het weekend maar beginnen!!!! :thumbup:

@Bas! tof van je dat je bent ingegaan op het aanbod van Z_Dream :)

@Z_Dream! echt een geweldig aanbod van je ;)

nog maar 3 nachtjes :rambo:

Link naar reactie
Heb er even een paar dagen over nagedacht... Maar...! het is zo ver! Wij zijn er ook bij ! :foto: Tot Zaterdag! :thumbup:

Z_dream.. Bedankt!!! :rambo:

Dat is top Bas! :rambo:

Binnenkort:

- in de handelslounge te koop: Z3 1.9 (alleen gebruikt om op zondag naar de kerk te toeren ;) )

- verzoek aan Admin: verander "Bas 1.9 turbo" in "Bas 2.8 straight-six"

:)

Link naar reactie

Voorpret:

Was zojuist de nieuwe "explore" functie van Google Maps even aan het proberen, aardige functie. Check 'm zelf :

Ga bijvoorbeeld naar http://maps.google.nl

zoek op "Adenau, Duitsland" > klik op "Explore this area" (links) en zoom wat in om de verschillende foto's en video's (evt via click op "meer video's" beter te kunnen onderscheiden.

Je ziet nu dat verschillende youtube users hun video's hebben gepinned op een bepaalde plek langs of op de NS.

Voor forumleden die de NS op gaan zondag......... "Pleaze haave e look at

video" :schater:

"Overtaking on ze right ist forbidden...will be banned from driving round the Nord Loupe... zank you for your attentzion"

Link naar reactie
Euhhh, als ik naar het weer kijk gaan we het niet droog houden van het weekend en dus vroeg ik me af: zit ik eigenlijk wel droog in m'n roadster als het dak dicht is? Ik heb tot nog toe alleen maar open B) gereden met droog weer.. ;)

Nee, je blijft Zeker niet droog, daarom delen we regenpakken uit... :lol:

2.44.105.00%20(2).jpg

Dat hebben wij weer, vier weken achter elkaar het mooiste weer en uitgerekend in óns week-end regen... :blink:

We hebben het niet in de hand, we maken er ZowieZo een BIG FUN weekend van... :thumbup:

Link naar reactie
Op 1:56 gaat er volgens mij een Z3 CPE er kneiterhard af...

Dat is een filmpje wat goed weergeeft hoe gevaarlijk de ring is... :thumbup:

Link naar reactie
Dat is een filmpje wat goed weergeeft hoe gevaarlijk de ring is... :blink:

It's all in the mind. :thumbup:

Je verstand erbij houden en niet laten verleiden om sneller te gaan dan je gevoel.

Als je regelmatig met je Z rijdt, weet je wel waar de grenzen van je wagen zijn.

Vergelijk het met het rijden op een leuke bergweg. Als je daar voor het eerst komt, knal je ook niet door de bochten naar boven of beneden, maar neem je de nodige reserve onder de voet. Zo doe je ook op de NS. En let vooral niet op de rest.

Er zijn daar gasten die 1 a 2 maal per maand over het circuit raggen met een Golfje of een Kadettje. Die hebben ongelooflijk veel lol als ze een sportieve en sterkere wagen kunnen voorbij steken. Laten gaan...

Link naar reactie

Beste deelnemers,

Zaterdag is het dan eindelijk zover!!! Vanaf 9.00 uur 's morgens kan iedereen zich aanmelden bij één van onze organisatoren, deze zijn te herkennen aan de naamkaartjes met groene belettering. Voor iedereen staat er dan een stukje vlaai met koffie klaar, en kan er voor aanvang nog even gebabbeld worden met elkaar.

Ik wil iedere deelnemer graag verzoeken VÓÓR 10.15uur aanwezig te zijn bij de Keram, zodat we op niemand meer hoeven te wachten.

Groet en tot ziens bij de limborit 2008,

de organisatie.

BMW Keram B.V.

Australiëlaan 30

6199 AA Maastricht-Airport (Beek)

Link naar reactie
Nee, je blijft Zeker niet droog, daarom delen we regenpakken uit... :lol:

2.44.105.00%20(2).jpg

Dat hebben wij weer, vier weken achter elkaar het mooiste weer en uitgerekend in óns week-end regen... :rant:

We hebben het niet in de hand, we maken er ZowieZo een BIG FUN weekend van... ;)

Mooi dan neem ik zelf geen regenkleding mee :lol: . Mooie kleur geel trouwens, past wel bij mijn blauwe :m: ;) .

Voor de mensen die vanavond overnachten in "De oude Molen", wij rijden rond een uur of 8 weg hier vanavond (omgeving Uithoorn) en ik denk dan rond een uur of tien daar ook te zijn. Tot vanavond, ik heb er veel zin in! :nono::huh:

Link naar reactie
BMW Keram B.V.

Australiëlaan 30

6199 AA Maastricht-Airport (Beek)

Ik heb twee jaar lang gewerkt in het kantoorpand dat tussen Keram en het vliegveld ligt, in die tijd veel politiecontroles gezien daarzo:

dus tip voor morgen (er vanuit gaand dat je vanuit het noorden komt), over de A2: de "bebouwde kom" begint meteen nadat je na het verlaten van de snelweg links onder de brug door rijdt. Je moet dan nog een stuk rechtdoor (+- 500 meter) dan rechts tot aan de rotonde waar de dealer ligt (nog eens dikke 500 meter). Dit hele stuk is een favoriet stuk van onze blauwe vrienden om een mooie :huh: van je auto op snelheid te maken!

Link naar reactie

Ben vanavond niet op het forum dus alvast nu:

Alle deelnemers aan de Limborit een geweldig gezellig en vooral veilig weekend gewenst!

Als 'ie net zo goed wordt als de laatste Limborit gaat morgen jullie Grote Genieten beginnen.

Ik kijk uit naar de reacties en foto's. :huh:

Link naar reactie
Ben vanavond niet op het forum dus alvast nu:

Alle deelnemers aan de Limborit een geweldig gezellig en vooral veilig weekend gewenst!

Als 'ie net zo goed wordt als de laatste Limborit gaat morgen jullie Grote Genieten beginnen.

Ik kijk uit naar de reacties en foto's. :huh:

Dank je, jij ook een goed weekend! ;)

Link naar reactie
Ben vanavond niet op het forum dus alvast nu:

Alle deelnemers aan de Limborit een geweldig gezellig en vooral veilig weekend gewenst!

Als 'ie net zo goed wordt als de laatste Limborit gaat morgen jullie Grote Genieten beginnen.

Ik kijk uit naar de reacties en foto's. :huh:

ook namens ons,een hele fijne rit en weekend en geniet ervan. ;)

voor je er erg in hebt is 't voorbij.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.