Ga naar inhoud

17 en 18 mei: Special Edition Limborit 2008!


Miss Reg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:schater: :schater: :schater: Dat is mijn verdiende loon na die 'ploteselingvolindeankershaarspeldnaarrechts' Zeker... :newblush:

Van A t/m Z AC-SchnitZer compact SMG...

compactop4.jpg

Niks hel...Paradijs...

hollekr6.jpg

Alsnog gevangen...

hebbesyq4.jpg

hebbes2uy9.jpg

dezeookoa1.jpg

Quote ChrisXL: "Common as Muck, die Z4 ///M Coupé's"...

z42nq3.jpg

Link naar reactie

QuiZZZvraag: Kan een pupke met een catwalk-figuurtje Zo'n piZZZa als deZe wegwerken ?

reggienx1.jpg

Ja dus... :schater: OnZe Reggie met een drie maanden Zwanger gevoel... :newblush::newblush:

reggie2tf3.jpg

Danny & Emanuel delen een piZZZatje...

( Danny met Zijn alombekende RoadsterFace kijkt Emanuel aan met de gedachte: We Zullen wel eens Zien menneke... ;) )

dannyemanueldo4.jpg

Link naar reactie

Jullie willen gewoon lekker ieder weekend op pad samen en om dat te kunnen doen organiseren jullie maar een rit als smoes.

Zie er weer uit als een leuk uitje.

Enne Frido, die hardtop moet er nu echt af hoor :newblush:

Link naar reactie
Enne Frido, die hardtop moet er nu echt af hoor :newblush:

Nee hoor Frido. Er is niks mis mee, met bekennen dat je eigenlijk liever een coupe-boy bent. Ik kan het nog begrijpen ook, je rijdt al weken lang door de Eifel achter de L&B :party: coupe van Emanuel!

Come to the dark side, you'll like it here! vader.gif

Link naar reactie
Nee hoor Frido. Er is niks mis mee, met bekennen dat je eigenlijk liever een coupe-boy bent. Ik kan het nog begrijpen ook, je rijdt al weken lang door de Eifel achter de L&B :party: coupe van Emanuel!

Come to the dark side, you'll like it here! vader.gif

Nee, ik rijd achter Frido aan, die kent de bochten wat beter, en man wat kan die gast rijden zeg in zijn automaatje!!!

en wat ook gezegd mag worden is dat Danny ons goed bijhoudt, alleen moeten wij wat eerder aangeven dat wij rechtsaf slaan, zodat hij niet rechtdoor vliegt!! :schater::newblush:

Link naar reactie

Mede ZZZ rijders en rijdsters, wij willen jullie ff erop wijzen dat de sluitingsdatum van inschrijven op 3 mei is, dit ivm met de te maken reserveringen van de restaurants en hotels, wel mag er nog meegereden worden, maar het diner is dan op eigen risico, hier kunnen wij na 3 mei geen zekerheid meer over geven :smart: Ik weet jullie wel te vertellen dat het een TOPPIE weekend gaat worden!!! :unsure:

oh ja willen degene die nog een x bij de naam hebben staan dan ook de definitieve aantal doorgeven????

aangepast door sledgehammer
Link naar reactie

Voor mij en mijn pa staat nog een X. Wordt definitief 1 persoon per ZZZ.

Voor Jackie_p kan ik dus ook doorgeven, ook definitief 1 persoon.

Alavst bedankt voor de geode voorbereiding, top :unsure:

Link naar reactie
Hoi Reggie,

zoals vanmiddag besproken zijn wij er (alleen) op zondag ook bij!

Katja

Z3MRunner en Runster gaan op de zaterdag mee incl. Diner. (Geen overnachting)

Dus 2, Nee(0), Ja(2), ja(2), nee(0), nee(0)

Woei!!! Gezellig mensen! :blink:

@Katja, dineren jullie ook mee?

Link naar reactie
Mede ZZZ rijders en rijdsters, wij willen jullie ff erop wijzen dat de sluitingsdatum van inschrijven op 3 mei is, dit ivm met de te maken reserveringen van de restaurants en hotels, wel mag er nog meegereden worden, maar het diner is dan op eigen risico, hier kunnen wij na 3 mei geen zekerheid meer over geven :rolleyes: Ik weet jullie wel te vertellen dat het een TOPPIE weekend gaat worden!!! :rolleyes:

oh ja willen degene die nog een x bij de naam hebben staan dan ook de definitieve aantal doorgeven????

Nee-ja-ja-ja-nee

Link naar reactie
:schater::schater: Ik was dus niet de enige die die hardtop niet helemaal snapte :( ;).
Enne Frido, die hardtop moet er nu echt af hoor :nono:

AAaahhhrrrrgggg...Zout op den wonde... :ph34r: Man, wat voelde ik me bekeken die dag (en uitgelachen).

Nee hoor Frido. Er is niks mis mee, met bekennen dat je eigenlijk liever een coupe-boy bent.

Nee, nét geen Coupé-Boy, maar ik vind Ze Über, die Coupés. Ik Zou er maar wat graag eentje willen beZitten en begeren... :thumbup:

Nee, ik rijd achter Frido aan, die kent de bochten wat beter,

Ruud heeft wel een beetje gelijk hoor, tijdens de eerste verkenningsrit had ik er drie voor me.

Hier had Jeroen (BMW-M Optic) nog tussen moeten rijden maar die hield Zijn schatje mooi schoon die dag... :m:

Snelle bocht links naar onder:

kupeesct6.jpg

Snelle bocht rechts naar boven:

kupees2td7.jpg

Als je hier de remmen loslaat heeft je snelheidsbegrenZer niets meer te Zeggen en ga je onderaan ver over de 300 km/u... :lol:

remmenlosnr0.jpg

Link naar reactie

Dames en Heren,

Toevallig ontvingen een paar van de organisatoren, waaronder wijzelf ook een nieuwsbrief.

wat een toeval dat dit op de vertrekdag van de limborit special edition 2008 is!!!

Hier de tekst!!

Hallo jongens en meisjes,

Toeval of niet, net op de dag dat we onze Limborit willen rijden heeft Keram deze speciale dag georganiseerd!

Kera en Keram, Uw BMW dealer

Open dag Service en Techniek 2008.

Zaterdag 17 mei, A2 Mobilport.

Heeft u een vraag over uw auto? Stel deze aan onze vraagbaak! Ontdek de mogelijkheden van bijvoorbeeld uw navigatiesysteem, Bluetooth, Efficient Dynamics, of één van de andere onderwerpen. Of neem plaats in onze Sauber F1 Simulator. Een dag die u niet mag missen. Zaterdag 17 mei, A2 Mobilport. Meer info

Werken bij BMW en MINI

Werken bij Kera, Keram, Caram en Mokam is werken met BMW en MINI automobielen, BMW motorrijwielen en de dienstverlening erachter. Het is werken bij de meest zuidelijk gelegen en een van de grotere BMW dealers van Nederland. De bakermat van de onderneming is Zuid-Limburg. Bijna 90 collega's zetten zich in voor de groei van de merken en de tevredenheid van onze klanten. Alles in nauwe samenwerking met een ondersteunende importeur. Er is veel te doen.. Meer info

Online werkafspraak

U kunt nu online een werkafspraak maken voor onder andere een APK, een kleine of grote beurt of reparatie. U kiest de gewenste datum en dealer en dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Klik hier voor een afspraak te maken.

Ik adviseer en informeer u ook graag over topcover verzekering, service inclusive, financieringen en lakverzegeling (protech) dit moet in ons geval Emanuel zijn :thumbup: .

Link naar reactie
Nee, nét geen Coupé-Boy, maar ik vind Ze Über, die Coupés. Ik Zou er maar wat graag eentje willen beZitten en begeren... :thumbup:

Begeren is gratis :( , kun je altijd doen. Bezitten na begeren is eigenlijk het mooiste wat er is. :m:

Ruud heeft wel een beetje gelijk hoor, tijdens de eerste verkenningsrit had ik er drie voor me.

kupeesct6.jpg

Dat is nog eens perfect uitzicht. :ph34r: Ik kan ook genieten als ik achter de Z3 coupe rijd, terwijl Simone de coupe flink de sporen geeft!

Link naar reactie

Beste en bedrijvige organisatoren van de Limborit,

De rit zal ongetwijfeld een ander karakter hebben dan de knalrit van Roger maar vast zo gezellig... voor mij dus voldoende aanleiding om mij aan te melden voor de Limborit. Kan dat nog ? Helaas kan mijn vriendin niet meekomen.... maar die zien jullie dan de volgende keer wel.

- Aantal personen (max 2 per auto, of iemand moet al een caravan meenemen :schater::schater: ): 1

- Overnachting vrijdag op zaterdag ja/nee (eventueel voor diegene die van ver moeten komen): nee

- Tourrit zaterdag ja/nee: ja

- Diner zaterdag ja/nee: ja

- Overnachting zaterdag op zondag ja/nee: ja

- Diner zondag ja/nee: ja

- Overnachting zondag op maandag (eventueel voor diegene die de tocht naar huis te lang is, op maandag 19 mei wordt er niks meer georganiseerd!!!) ja/nee: nee

De rest van mijn gegevens mail ik wel.

Greetz

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.