Ga naar inhoud

17 en 18 mei: Special Edition Limborit 2008!


Miss Reg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

de rit is vast mooi, net als de kont van je QP :)

helemaal mee eens Martijn. In het zilver zie je het silhouet van de "dikbil" extra goed. ;) Klasse wagen! :):wave:

Link naar reactie
@organisatie: het enthousiasme knalt echt van het scherm af, heerlijk :thumbup: Zal niet de enige zijn voor wie dit de eerste Ring ervaring wordt, nog in dubio of ik zelf de baan opga, al kan ik het zo langzamerhand niet meer aan mezelf verantwoorden om die kant op te rijden en dan langs te kant te blijven staan :newblush: dus ik ga Emanuel zn film maar vaak kijken en lekker veel Forza 2 gamen op de XBox of zo ;)

Op de X Box van mijn zoon, sta ik na nog geen km in de vangrails, in tegenstelling tot mijn ervaring met de echte NS.

Voordeel van X Box : je rijdt 'm er zo weer uit en verder ;)

Zoals Sledge al zei : gewoon afwachten wat het weer is, of er veel volk aan't rijden is, enz.

Dan kan je (best alleen) op je eigen tempo de baan gaan ontdekken. Probeer niemand (Emannuel, Jeroen) te volgen die daar al wat rondjes deden, dan ga je gegarandeerd in 't rood. Of je kan een afspraak maken met iemand om op een rustig tempo een rondje te volgen.

De eerste ronde is niet het probleem, het is maar vanaf een aantal ronden dat het begint. Als men "denkt" dat men de weg al weet en ineens op een top twijfelt of het nu links of rechts was... Meestal volgt dan een remmanoeuvre in paniek en de vangrails staan dichtbij.

Op alle fora omtrent de NS kan je lezen dat je ten alle tijde respekt en rede moet bewaren (wijze woorden van de oude man, toch ? :wave: )

Link naar reactie

Verleden jaar (of is dat alweer 2 jaar geleden??), op een zéér drukke zaterdag, reden we volgens afspraak een verkenningsronde achter de zeer ervaren Jeroen, uiteraard niet overdreven hard, maar bepaald niet langzaam. Een aanrader als je geen ervaring hebt. Netjes rechtshouden als er snelle jongens aankomen, goed spiegels kijken en waar nodig knipper rechts aan om volkomen duidelijk te zijn. Ze vliegen je links om de oren.

@Martijn en Frank: als deze ouwe op de Ring heeft gereden kun je als jonkie toch niet achterblijven? :wave:

Link naar reactie
  • Administrator
Op de X Box van mijn zoon, sta ik na nog geen km in de vangrails, in tegenstelling tot mijn ervaring met de echte NS.

Voordeel van X Box : je rijdt 'm er zo weer uit en verder :newblush:

Recentelijk nog een Enzo volledig afgeschreven op die manier :wave:

Link naar reactie
@Martijn en Frank: als deze ouwe op de Ring heeft gereden kun je als jonkie toch niet achterblijven? :wave:

En hij ging vlot mee met de rest... :newblush:

't is natuurlijk wel wat anders dan + 200 op de Autobahn, maar lijkt er veel op, want iedereen rijdt toch in dezelfde richting :thumbup:

Link naar reactie
@Martijn en Frank: als deze ouwe op de Ring heeft gereden kun je als jonkie toch niet achterblijven? :thumbup:

met de Rode :newblush: QP aankloppen op de NS is misschien wel een 'once in a lifetime' dus achterblijven is geen optie. :wave:

Link naar reactie
Jammer dat ik op de zaterdag al andere afspraken heb, maar het lijkt me wel leuk om op zondagochtend naar de Ring te komen.... B)

Mag natuurlijk ook. B) Tegen de namiddag rijden we binnendoor terug naar Limburg, dus als je wilt mag je mee rijden, en eventueel dineren. Laat maar weten. B)

Link naar reactie

Ik heb inmiddels van Sledge de locatie van de lunch doorgekregen (omgeving Malmedy). Dus wij lunchen mee op zaterdag! B)

Reggie, moet ik dat nog "officieel" doorgeven? Of is dit voldoende?

Na het zien van jullie foto's van de verkenningsrit van afgelopen weekend heb ik er nog meer zin in!!! B)

Link naar reactie
Ik heb inmiddels van Sledge de locatie van de lunch doorgekregen (omgeving Malmedy). Dus wij lunchen mee op zaterdag! B)

Reggie, moet ik dat nog "officieel" doorgeven? Of is dit voldoende?

Na het zien van jullie foto's van de verkenningsrit van afgelopen weekend heb ik er nog meer zin in!!! B)

Ruud dit is prima zo, sorry dat ik het nog niet had doorgegeven, maar onze emailadres werkt niet naar behoren.

Link naar reactie

Ook ik meld me graag aan voor de Limbo-rit (als ras-echte limbo) op 17 en 18 mei.a.s.

Waarschijnlijk kom ik alleen, en vertrek op zaterdagochtend vanaf ce vertrekplaats.

Op zondag-ochtend zal ik net als forumlid Ralf huiswaarts keren.

Ik verheug me op een leuke rit.

ZZZ-Groetjes Jackie_p.

Link naar reactie
Ook ik meld me graag aan voor de Limbo-rit (als ras-echte limbo) op 17 en 18 mei.a.s.

Ik moest even mijn geheugen opfriZZZen...

OnZe Belgische organisatiehelft Zou Zeggen: 'Ge gaat er wel Zekers ginne spijt van krijge...'

Link naar reactie

Hey JackieP leuk :unsure:

@Frido: Rob heeft gelijk gehad he, zie hier

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hallo allemaal,

Na onze Eifelrit van afgelopen weekend hebben we helemaal zin in de Limborit. Nu hadden we het idee om het tijdens de rit en de stops gemakkelijk te maken om elkaar te herkennen, een identificatie op je wagen aan te brengen (net zoals bij Rallywagens). .

Nu had Simone het idee om dat op basis van de forumafbeeldingen + forumnaam te doen. De forumnaam zegt vaak meer en de afbeeldingen zijn voor veel forumgebruikers vast en voor mij zelf in ieder geval een snelle herkenning van wie er een bericht tikt.

Die van ons zou dan zo uitzien, in het achterste zijruitje van de coupe:

Mizzzcoupe%20en%20RvE.jpg

Lijkt jullie dat wat? :newblush: of schieten we door? :newblush:

Link naar reactie

Iedereen krijgt een badge te dragen die dag Ruudje, en er is ook iets wat iets met rallywagens te doen heeft, maar dat gaan we niet verklappen... :newblush:

Je bent lekker fanatiek, houden Zo... :newblush:

Link naar reactie
Die van ons zou dan zo uitzien, in het achterste zijruitje van de coupe

Top :newblush: .

Maaru, als het ff meezit zie ik mezelf tijdens de rit geen achterruit hebben en een achterste zijruit heb ik sowieso niet.

Ja... m'n zijruit, maar geloof dat der polizei het niet op prijs ga stellen als ik die dichtplak ;) :newblush:

Link naar reactie
Maaru, als het ff meezit zie ik mezelf tijdens de rit geen achterruit hebben en een achterste zijruit heb ik sowieso niet.

Ja... m'n zijruit, maar geloof dat der polizei het niet op prijs ga stellen als ik die dichtplak ;) :newblush:

ooooh, was het geen coupe-meeting? :blink::schater:

Maar ik kan wel zien dat het geval ergens plakken problematisch gaat worden, op/aan/in een roadster.

Dan maak ik er multiple choice van:

Lijkt jullie dat wat :newblush: schieten we door ;) leuk, maar o-zo onpraktisch :unsure:

Link naar reactie

Gisteren hebben we de route nog een keer gereden en even de ring beZocht, een paar teasers:

Parking am ring...

eifelzzzichtqm3.jpg

Oh me so Racy...

couperacerrt5.jpg

Kijk mamma, Zonder Zuigerveren...

zuigerverenif1.jpg

To fast for FreetZZZ...

tofasttn5.jpg

Chasing dAh pOshA...

tofast2oy9.jpg

Link naar reactie
Iedereen krijgt een badge te dragen die dag Ruudje, en er is ook iets wat iets met rallywagens te doen heeft, maar dat gaan we niet verklappen... :newblush:

Je bent lekker fanatiek, houden Zo... ;)

SUPER ! :unsure: Leuk idee. Had al gehoopt dat jullie iets zouden verzinnen !

LIMBO's RULE ! :newblush:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.