Ga naar inhoud

17 en 18 mei: Special Edition Limborit 2008!


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Plaats om deel te nemen is er zeker nog de inschrijvingen zijn nog mogelijk tot a.s. zondag, dan moeten we de definitieve reserveringen afronden voor lunch en diner, je moet alleen nog aangeven waar je overal aan mee wilt delen, en als je wilt blijven overnachten zul je ff zelf moeten boeken.

Link naar reactie
  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is er nog plaats voor een of twee meer? Lijkt me heel erg leuk om mee te gaan! :unsure: Moet nog ff aan Z3Midlife vragen of hij zijn tennis af kan zeggen en ook mee wil.

Hans had 19 feb al aangegeven mee te gaan, dus wij gaan mee! We komen met een auto en het is nog ff vechten welke :newblush: , maar dat zal wel lukken..

Ga morgen de overnachtingen regelen, maar zondagavond doen we niet mee.. Helaas moet er maandag weer vroeg begonnen worden..

Voor de rest doen we vanaf vrijdagavond aan alles mee!

Ad

Link naar reactie

Zo, de overnachtingen heb ik zelf geregeld voor vrijdag in "De oude molen" en zaterdag was er gelukkig nog plaats in "Hotel Haus Sonneck". :rolleyes:

Dan kom ik dus samen met Hans (Z3 midlife) met 1 auto.

Telfoonnumers worden zo gemailed en voor ons is de score dan: 2, ja, ja, ja, ja, nee, nee. Moet helaas maandag weer vroeg beginnen en slaan dus het diner op zondag al over.

Bedankt vast voor de moeite!! :thumbup:

Ad

Link naar reactie

Jongens het was idd een schitterende proefrit dag!!!

Om 10.00 uur afgesproken op de zaak om mijn :m: eruit te rijden, vervolgens zei Danny dat hij zijn vader een stukje mee wilde laten meerijden, dus nog ff gauw weer naar Danny thuis, daar aangekomen komt me daar toch een gebrul ineens uit de garage, oh dacht ik nog, die rijd een stukje mee op de motor. Maar niks is minder waar, komt me daar toch een rood monster uit de garage gereden, in 1 woord geweldig!!!! :D :drank:

Natuurlijk de afgesproken tijd van 10.30 uur bij Keram niet gehaald :P Wij Limbo's hebben nu toch wel een reputatie opgebouwd :thumbup: wat betreft het op tijd komen :huh:

snb10831ix3.jpg

snb10830je8.jpg

Man man man, wat een ritje was het toch naar Keram om achter dit monster te mogen rijden, we mogen van geluk spreken dat er geen P. met blauw licht op de weg was :blink::party:

aangepast door m coupe for life
Link naar reactie
Natuurlijk de afgesproken tijd van 10.30 uur bij Keram niet gehaald :P Wij Limbo's hebben nu toch wel een reputatie opgebouwd :thumbup: wat betreft het op tijd komen :drank:

Klopt ...

Het verschil tussen Noord en Zuid Limburg, zullen we maar zeggen. :party::blink:

Maar jullie verschijning op de plaats van afspraak was dan ook het wachten waard. We dachten eerst dat er een vliegtuig ging landen op de nabijgelegen luchthaven. :D

Maar nu gaat waarschijnlijk iedereen verwachten dat jullie bij de Limborit met nog zo'n verassing afkomen...

Link naar reactie

Dat is toch wel heel erg bruut! :thumbup: Dat zal me leren om niet mee te gaan als ik uitgenodigd wordt voor een pre-limbo-rit!

Jullie kunnen die hele route nu toch wel al dromen of niet? Dat wordt mooi over twee weken :P

Link naar reactie
Dat zal me leren om niet mee te gaan als ik uitgenodigd wordt voor een pre-limbo-rit!

Tja, het is een Zwaar understatement als we Zeggen dat jij en je VROUW iets gemist hebben, en dan heb ik het Zéker niet alleen over Lolo Ferrari... :birthday:

Wat een lekker weertje was het.

Maar Danny had me toch een grijns op Zijn geZicht s'morgens... :lol:

Zoals Emanuel het al schrijft: Zijn vader wilde een stukje meerijden, want die moest toch bij een vriend Zijn daar in de buurt.

Ik stond nog achter Maan bij Danny in de straat, dus ik Zag helemaal niks van die oprit met garage.

Toen ik dat oorverdovende, doordringende, trommelvlies verscheurende geluid hoorde dacht ik in eerste instantie aan de quad van Danny's broertje.

Ik maakte echter van het stilstaan gebruik om wat routegegevens te bekijken en dacht er niet meteen aan dat dit wel erg heavy was... :drank:

Ik kon het niet geloven toen ik die Italiaan achteruit Zag rollen...WOW...

Het werd echter pas een heus feest toen Danny's vader ons voorging naar Maastricht-Aachen Airport... :guitar:

Niet te geloven wat er een geluid uit die auto komt, wáánZinnig, om nog maar te Zwijgen van de geuren, écht niet normaal.

Het geluid van die auto ging over alles heen, genoeg auto's die van de schrik aan de kant gingen... :schater:

Ik weet Zeker dat er mensen Zijn die 'ons' achter die Ferrari aan rijdende Z3'tjes hebben uitgelachen.

"Kijk die Frustie's eens...willen die Ferrari bijhouden...sukkels..."

Het is toch een unieke ervaring om te Zien hoe hard Zo'n auto langs me komt terwijl ikZelf plankgas rijd... :o

Een raceauto met kenteken, dat is wat het is...om nóóit meet te vergeten.

f1wj6.jpg

f2yz0.jpg

f3ec6.jpg

finterieurkf8.jpg

foznl0.jpg

Ja, van al dat geweld krijg je wel een BIG Smile...

smilebz0.jpg

Link naar reactie

Gisteren was ik niet Zo in de 'Photo-Mood'.

Op de terugweg toch maar een herinnering geschoten:

trious8.jpg

Danny ging op Zijn manier van de Zon genieten:

dannyhy3.jpg

Link naar reactie

Dat ziet er erg goed uit. Maaereh, ons aller Sledgehammer heeft dus een pa die een Ferrari in zijn garage heeft staan, of was dit een gelegenheidsbezoekje van het rode monster?!

foznl0.jpg

In ieder geval mooi te zien dat mijn nederige Z3 coupe dezelfde banden heeft als de Ferrari!

Enne als Simone dit leest....

..... jij en je vrouwtje....
Kun je beter undercover :birthday:
Link naar reactie
Enne als Simone dit leest....

Kun je beter undercover :birthday:

:guitar: Hoe kom je aan die quote ?

DeZelfde bandjes half Zo breed bedoel je... :drank:

Tja, die Sledgehammers Zijn steenrijk ben ik inmiddels achter, kijk maar eens waar Ze wonen:

villa_melzi_main.jpg

Link naar reactie
:drank: Hoe kom je aan die quote ?

Ik zweer dat het er echt stond! :birthday:

DeZelfde bandjes half Zo breed bedoel je... :lol:

Nee hoor. De breedte die deze voorband op de Ferrari heeft (ik zie een 245/40ZR17) heb ik ook op mijn Z3 coupe...maar dan achter :guitar:

Link naar reactie

Even voor de duidelijkheid, hij is dus NIET van mijn vader, voordat onze garage geplunderd wordt. :birthday: Heb er naast mogen zitten, en de beleving is niet te verwoorden, zo bruut. B) Niet te vergelijken met een M3 of RS4 bijvoorbeeld. Het "things to do before I die" lijstje is weer gekrompen. :lol:

Relatief gezien een vrij kleine auto, past ook verbazingwekkend goed in de garage. :guitar:

99189311br2.jpg

Tubi uitlaat

63142844yu5.jpg

335 breed aan de achterzijde, en magnesium wielen rondom

38896472vg6.jpg

Speciaal voor emanuel

27657420je2.jpg

HDR is mislukt ondanks mijn beste photoshoot posities. :o

36246611mn4.jpg

Die van jou is heel mooi uit de verf gekomen Frido! :drank:

Link naar reactie

Met een beetje geluk zie je er eentje op de ring. Vorig jaar stond ook een F40 op de parking. :thumbup:

UPDATE

Door enkele beperkende factoren moeten we toch een deelnemerslimiet instellen. Dit klinkt wellicht een beetje hard, maar zal hopelijk niet gebruikt te hoeven worden. Het maximum is 35 auto's, dus er zijn nog 2 plaatsen beschikaar. Lunch en diner zijn geen probleem, hotel boeken zal wellicht wat moeilijker verlopen.

Ik zie nog één kamer beschikbaar in Gasthuis Weber, niet ver van de ring.

Link naar reactie

gisteren de rit nogmaals gereden. jong jong jong: echt zalig! om 12u vertrokken en om 9u thuis gekomen en enkel gereden en geracet. op de eerste stopplaats bokes in de auto opgegeten ;) eenzaam :m:

dsc00006xi1.jpg

maar wel voldaan :schater: geen 100m snelweg gedaan, enkel wegeltjes :thumbup: :

dsc00009fu5.jpg

Link naar reactie

mijn zoon nam een filmpje van de "F40 take off" bij Keram. Geeft een beetje weer hoe enorm dit was, live was het natuurlijk 1000 X beter :thumbup:

F40 take off

We hadden trouwens nog een gast bij ons ritje, een Subaru Impreza met wat speciale dingetjes erop en een kuitenbijtende Belg achter het sportstuur. Niemand van de Zetjes ontsnapte hem.

limboritverkmei08026xe1.jpg

En Jeroen (M optic) had zijne andere M Optic erbij. 't Is ook zwart, maar gene M, toch een knap ding (mss een Ringtool van maken ?)

limboritverkmei08032ls5.jpg

Link naar reactie

Zijn er ook mensen die in het hotel eten vrijdag of ergens anders :unsure: Wellicht een idee om hierover iets af te spreken. Aangezien mijn auto die vrijdag nog word voorzien van een lakbehandeling bij team Hoensbroek ben ik er op tijd :thumbup:

Link naar reactie
Zijn er ook mensen die in het hotel eten vrijdag of ergens anders :nono: Wellicht een idee om hierover iets af te spreken. Aangezien mijn auto die vrijdag nog word voorzien van een lakbehandeling bij team Hoensbroek ben ik er op tijd :blink:

In welk hotel zit jij Roger? Er is misschien een terrasje in de buurt voor pre-Limbo-rit Meet & Greet. ;)

Link naar reactie
In welk hotel zit jij Roger? Er is misschien een terrasje in de buurt voor pre-Limbo-rit Meet & Greet. :nono:

Vrijdag op zaterdag

Hotel: de Oude Molen

Adres: Strucht 22, 6305 AH Schin op Geul, Tel: 043-459 1271, Fax: 043-459 9014

Website:Hotel de Oude Molen

Leuk als je komt zit ik niet alleen te ;) om vervolgens te :blink:

Link naar reactie
Voor meer info : Rook

Damn Bas, ik heb het draadje geleZen waar je naar toe linkt en vind het erg sneu om te leZen.

Het enige waar ik nog op hoop, ook voor jou natuurlijk, is dat het de turbo is en dat je Zonder turbo alsnog mee kan rijden.

Gegarandeert dat je óók dan een gaaf week-end Zal hebben... :blink:

Wat ik bijZonder netjes vind is dat je meteen uit jeZelf al aangeeft de eventuele gemaakte kosten te vergoeden.

Wel, die Zijn er tot nu toe niet.

Wat ik begrepen heb van Danny is dat we toch alles vol krijgen. (Mocht ik ernaast Zitten hoor je het alsnog.)

Maar meer afmeldingen mogen dan ook niet komen.

Ik hoop je alsnog te Zien volgende week, succes met dAh tUrbO.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.