Ga naar inhoud

17 en 18 mei: Special Edition Limborit 2008!


Miss Reg

Aanbevolen berichten

En dat is 1 :unsure: Aangezien ik geen Z3 meer heb en ook niet voornemens ben er nog 1 aan te schaffen verzoek ik de organisatie mij van de lijst te halen. Of jullie moeten mij accepteren met iets anders dan een Z :m: . Zo niet, no problem laat het mij dan z.s.m. weten dan kan ik de reserveringen nog ongedaan maken. Uiteraard ga ik nog graag mee maar snap zelf ook wel dat het een Z aangelegenheid is :newblush:

Voor zover ik kan herrinneren , reed er in 2006 ook een andere auto tussen ?! :unsure:

Wel een Beemer, alleeen een 3 serie dacht ik !?

Dus, moet kunnen ! :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Voor zover ik kan herrinneren , reed er in 2006 ook een andere auto tussen ?! :drank:

Wel een Beemer, alleeen een 3 serie dacht ik !?

Dus, moet kunnen ! :thumbup:

BTW dat was een Seat Tolrpedo.

Maar Roger, het moet geen probleem zijn dat je toch meegaat met je andere wagen.

snb10333kz7.jpg<_<:guitar:

Link naar reactie
Of jullie moeten mij accepteren met iets anders dan een Z <_<

Ikzelf vind dat je gewoon mee moet (tenzij je zelf niet meer wil), aangezien je een van de stamgasten van dit forum bent, los van welke auto je op dit moment rijdt. Daarbij kan het (bij jou helemaal) natuurlijk zomaar zijn dat je in mei weer een Z hebt. :thumbup:

Link naar reactie

Dit lijkt mij een zeer uitdagende rit, ben hierbij graag van de partij!

Voornamen: Robert Jan en Saskia (Saskia is nog niet zeker, evt. iemand anders).

- Aantal personen 1 of 2

- Overnachting vrijdag op zaterdag: nee

- Tourrit zaterdag: ja

- Diner zaterdag: ja

- Overnachting zaterdag op zondag: ja

- Diner zondag: nee

- Overnachting zondag op maandag: nee

Zal gelijk een boeking voor het hotel proberen te regelen, hopelijk nog voldoende mogelijkheden.

Robert Jan

Link naar reactie
En dat is 1 :thumbup: Aangezien ik geen Z3 meer heb en ook niet voornemens ben er nog 1 aan te schaffen verzoek ik de organisatie mij van de lijst te halen. Of jullie moeten mij accepteren met iets anders dan een Z :unsure: . Zo niet, no problem laat het mij dan z.s.m. weten dan kan ik de reserveringen nog ongedaan maken. Uiteraard ga ik nog graag mee maar snap zelf ook wel dat het een Z aangelegenheid is :unsure:
Wat een gelul zeg, natuurlijk ben ik erbij met een Z :wave:
Link naar reactie
Dit lijkt mij een zeer uitdagende rit, ben hierbij graag van de partij!

Voornamen: Robert Jan en Saskia (Saskia is nog niet zeker, evt. iemand anders).

Robert Jan

staat genoteerd, laat het maar weten als je de bevestiging van het hotel hebt!!! ;)

Link naar reactie
staat genoteerd, laat het maar weten als je de bevestiging van het hotel hebt!!! ;)

Zodra de bevestiging binnen is laat ik het je weten.

In het overzicht zag ik "x" staan bij aantal deelnemers, ik ben in ieder geval aanwezig en hopelijk met zijn 2en.

Ik laat je dit ook zo spoedig mogelijk weten. :rolleyes:

Link naar reactie

Wel gereserveerd, niet in het aangegeven hotel (volgens mij zijn daar al meer kamers geboekt dan dat er aanwezig zijn en dat wordt ons dan een beetje te knus :thumbup:).

Dus het is hotel Sonneck geworden, ±8km van het ander hotel verwijderd. Vandaag waren er nog 3 2-persoons kamers en nog 2 1-persoons en 1 appartement vrij.

Inchecken tot 20.00 uur, dus dat wordt eten naar binnen proppen :cooltext:. Wel even de vraag gesteld of later inchecken mogelijk is, zodra ik antwoord heb post ik dat nog wel even.

Link naar reactie
Zodra de bevestiging binnen is laat ik het je weten.

In het overzicht zag ik "x" staan bij aantal deelnemers, ik ben in ieder geval aanwezig en hopelijk met zijn 2en.

Ik laat je dit ook zo spoedig mogelijk weten. :newblush:

Zojuist via de mail een bevestiging binnen gekregen. :wub:

Frido Evers is dat Zedri???

"hello,

we have for you a double room available in the time 17./18.05. Please

contact Frido Evers.

Kind regards

Linda"

Verder is het inmiddels duidelijk dat ik met z'n 2en aanwezig zal zijn!!

Link naar reactie
Daarbij kan het (bij jou helemaal) natuurlijk zomaar zijn dat je in mei weer een Z hebt. :newblush:

snap er niets meer van.

Dacht dattie zn porsche ingeruild had voor een Z4?

Link naar reactie
Dus het is hotel Sonneck geworden, ±8km van het ander hotel verwijderd. Vandaag waren er nog 3 2-persoons kamers en nog 2 1-persoons en 1 appartement vrij.

Goed om te weten, want het "hoofd" hotel is inderdaad aardig volgeboekt. :newblush:

TAV iedereen eigenlijk, vandaag is de lijst met reserveringen (hotel) via de mail toegestuurd aan ons. Ik zal iedereen een persoonlijke pm sturen, zodat we zeker weten wat op de lijst staat ook klopt.

Link naar reactie

TAV iedereen eigenlijk, vandaag is

En óók TAV iedereen, vandaag hebben we met vijf Z'ts Zo'n slordige 2000 km getest en verkend...er staat ons wat moois te wachten, Zéér mooi... :wub:

Morgen eens kijken of de foto's wat Zijn geworden.

Danny, PieterJan, Jeroen, Frank en Chistel (of Kristel), Reggie en Emanuel, het was een dagje om nooit meer te vergeten, Zoepah.

Jullie Zijn scheurend goed geZel(lig)schap... :newblush:

Ik Zit nu nog stuurbewegingen te maken en met mijn rechtervoet te trappen... :m:

Even kijken: Mijn Apple scherm is 15,4 inch, dus mijn grijns van oor tot oor is nu ongeveer 20 inch... :schater:

Link naar reactie

Inderdaad een superdagje gisteren, we hebben het allemaal gehad, zon regen en sneeuw!!! Wow!!

De regen voornamelijk het 's avonds op de terugweg, had wel wat last van de aquaplanning, maar ach ook daar ben ik tegen opgewassen :newblush: .

Danny en Frido, tof dat jullie nog op de zaak zijn gekomen gister avond om de perfecte dag nog ff met wat gebrul van de P. af te sluiten. :wub:

Video is aan het uploaden, en de foto's zijn ook echt super geworden!!! :m:

Zal zorgen dat ze gauw gepost gaan worden.

Jongens dit Limboweekend gaat echt een toffe worden!!! :m: :D

Link naar reactie
Vandaag hebben we met vijf Z'ts Zo'n slordige 2000 km getest en verkend

Goed werk. :hypocritesmiley:

Dat klinkt in ieder geval erg goed! :) We verheugen ons er al op!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.