Ga naar inhoud

17 en 18 mei: Special Edition Limborit 2008!


Miss Reg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Als ik tegen die tijd nog in het bezit ben van mijn auto, meld ik me zeker aan! Of ik moet toestemming krijgen om met mijn 635 als bezemwagen te fungeren :newblush:.

Rob

PS. Het bulletinboard van de Z3club loopt momenteel over van de reacties...

http://www.bmwz3club.nl/bboard_website/index.htm

Link naar reactie
Als ik tegen die tijd nog in het bezit ben van mijn auto, meld ik me zeker aan! Of ik moet toestemming krijgen om met mijn 635 als bezemwagen te fungeren :rolleyes:.

Rob

PS. Het bulletinboard van de Z3club loopt momenteel over van de reacties...

http://www.bmwz3club.nl/bboard_website/index.htm

Hoi laten we hopen dat je hem dan nog hebt, maar de link daar komen we geen wijs uit. moet soms inloggen wil je wat kunnen lezen??? Stuur maar ff een pm! anders is het zo :thumbup:

Link naar reactie

Het is mij de laatste tijd zo goed bevallen in het Limburgse land dat ik wel mee moet. Daarnaast wil mijn nieuwe vriendin op wielen vast wel weer even terug :rolleyes:

- Aantal personen 2

- Overnachting vrijdag op zaterdag ja

- Tourrit zaterdag ja

- Diner zaterdag ja

- Overnachting zaterdag op zondag ja

- Diner zondag nee

- Overnachting zondag op maandag nee

Link naar reactie

Er zijn wat veranderingen met betrekking tot het vertrekpunt.

Dit zal worden vanaf Keram in Maastricht, Mede dankzij een forummer ((S)toploss) ben ik in contact gekomen met de verkoper van Kera die mij mijn ///M heeft verkocht :thumbup: .

Die goede verkoper heeft ons een aanbod gedaan die wij niet konden afslaan.

Namelijk dat als wij vanaf Keram (Maastricht, vlak langs het vliegveld) zouden vertrekken, zij de koffie en vlaai zouden verzorgen.

Zo'n aanbod kunnen we natuurlijk niet afslaan :thumbup:

Er is daar voldoende parkeergelegenheid, en je kunt er ook hele mooie foto's maken!!

verdere details volgen na het bespreken van de details met de verkoper!!! :m:

en Reggie zal dit ook nog aanpassen in de eerste post! B)

Link naar reactie
Kom op jongens en meisjes dat moeten er toch wel meer dan 20 ZZZ (Z) 's kunnen worden. :thumbup:

Ik kan niet het hele weekend. Maar ik zou wel heel graag in ieder geval bij de start in Beek zijn, en misschien eerste stuk tot in België rijden, tot aan de eerste stop. (ik moet in ieder geval ergens rond 15/16 uur weer thuis zijn).

Als dat okay is volgens de overige "volledig weekend" deelnemers, kom ik graag langs met de Coupe! :thumbup:

Ik hoor het wel. Greets, Ruud

Link naar reactie
Ik kan niet het hele weekend. Maar ik zou wel heel graag in ieder geval bij de start in Beek zijn, en misschien eerste stuk tot in België rijden, tot aan de eerste stop. (ik moet in ieder geval ergens rond 15/16 uur weer thuis zijn).

Als dat okay is volgens de overige "volledig weekend" deelnemers, kom ik graag langs met de Coupe! :thumbup:

Ik hoor het wel. Greets, Ruud

Tuurlijk is dat oke, jammer dat je niet de hele rit mee kan, maar wat niet is...is niet.

In ieder geval mag je zeker een stuk meerijden

Link naar reactie
Tuurlijk is dat oke, jammer dat je niet de hele rit mee kan, maar wat niet is...is niet.

In ieder geval mag je zeker een stuk meerijden

Okay, dat is alvast goed om te weten. :thumbup:

Begin maart zie ik een aantal vrienden (die in Spanje wonen en dat weekend in NL zijn) waarvan af hangt tot hoe laat ik op die zaterdag meekan. Dan laat ik definitief weten of ik mee ga en tot welk punt op de zaterdag.

Link naar reactie

Hallo Reggy en Manuel,

Koen van autobedrijf Kera hier...

Sinds afgelopen week ook trotse eigenaar van een Z3... :(

Ik zal zorgen dat we genoeg koffie, LIMBURGSE vlaai en een aparte p-plaats krijgen bij Keram.. waar we alle Zzz's naast elkaar kunnen zetten.

Kunnen jullie mij svp ook op de lijst zetten? 2 personen alleen voor de tour-rit zaterdag (helaas), s"avonds ga ik weer naar huis.. geen diner..

ps op de site www.keram.nl staat het juiste adres en een route-kaartje..

Reggy heeft m"n nummer: we houden contact...

gr Koen.

Link naar reactie
Hallo Reggy en Manuel,

Koen van autobedrijf Kera hier...

gr Koen.

Mooi dat je ook member van dit klasse forum bent geworden Koen ! ! ! :(

Link naar reactie

Ha die Koen!!!

Welkom hier op het forum!!

Ik zal zorgen dat Reggie je zo snel mogelijk toevoegt aan de lijst!!! :(

Hallo Reggy en Manuel,

Koen van autobedrijf Kera hier...

Sinds afgelopen week ook trotse eigenaar van een Z3... :unsure:

Ik zal zorgen dat we genoeg koffie, LIMBURGSE vlaai en een aparte p-plaats krijgen bij Keram.. waar we alle Zzz's naast elkaar kunnen zetten.

Kunnen jullie mij svp ook op de lijst zetten? 2 personen alleen voor de tour-rit zaterdag (helaas), s"avonds ga ik weer naar huis.. geen diner..

ps op de site www.keram.nl staat het juiste adres en een route-kaartje..

Reggy heeft m"n nummer: we houden contact...

gr Koen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.