Ga naar inhoud

17 en 18 mei: Special Edition Limborit 2008!


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Dan laat ik definitief weten of ik mee ga en tot welk punt op de zaterdag.

Hallo Reggie & Emanuel! Nu Simone ook eindelijk forummember is, zijn we klaar voor de rit. Om te bepalen of we ook meedoen voor de lunch is het handig te weten waar deze is (zodat we kunnen bepalen hoever het terug rijden is vanuit daar). Dus als je me de lokatie van de lunch op zaterdag 12:30 even laat weten, dan kan ik jullie laten weten of we ook mee lunchen.

Maar tot zover wordt het:

- Simone & Ruud

- Aantal personen: 2 (Coupe vol)

- Overnachting vrijdag op zaterdag nee

- Tourrit zaterdag ja (of we mee lunchen hangt af van locatie lunch)

- Diner zaterdag nee

- Overnachting zaterdag op zondag nee

- Diner zondag nee

- Overnachting zondag op maandag nee

Ik hoor het wel. Groet, Ruud :newblush:

Link naar reactie
  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even een aanvulling op mijn inschrijving:

- Aantal personen 1

- Overnachting vrijdag op zaterdag ja

- Tourrit zaterdag ja

- Diner zaterdag ja

- Overnachting zaterdag op zondag ja

- Diner zondag nee

- Overnachting zondag op maandag nee

Bedankt Frank voor het kopiëren en plakken :thumbup:

Link naar reactie

heb me goed vermaakt in het ZZZuiden des lands afgelopen weekend, dus ik ga graag mee met de Li ;) borit 2008!

- Aantal personen 1

- Overnachting vrijdag op zaterdag nee

- Tourrit zaterdag ja

- Diner zaterdag ja

- Overnachting zaterdag op zondag ja

- Diner zondag nee

- Overnachting zondag op maandag nee

Inmiddels al 6 QP's... uiteraard de uber-Imolarode M Coupe for Life, M-optic, PJ, Navigator Frank, ikzelf en ... tja wie is die 6e nou :thumbup:

Link naar reactie
Inmiddels al 6 QP's... uiteraard de uber-Imolarode M Coupe for Life, M-optic, PJ, Navigator Frank, ikzelf en ... tja wie is die 6e nou ;)

Die van mij zul je wel niet bedoelen. :thumbup: Zal wel te maken hebben met iemand die van zijn vrouw de :kisstogether: roadster moet verkopen en binnenkort een witte :thumbup: uit Italie haalt?

Dan hebben we 7 QP's: M Coupe for Life, M-optic, PJ, Navigator Frank, MdV, RvE en.....

Link naar reactie
Dan hebben we 7 QP's: M Coupe for Life, M-optic, PJ, Navigator Frank, MdV, RvE en.....

Ruud, had je even over het hoofd gezien, sorry. Het was al laat ;)

:thumbup:

Link naar reactie

Hallo medeforummers, ik wil er nog ff op attenderen dat degene die op vrijdag al in het limburgse land overnachten zelf hun hotel moeten regelen....heeft iemand dit al gedaan wil die dan dit ff melden bij een van ons, is misschien handig voor degene die nog niet weten in welk hotel ze moeten boeken of willen boeken voor de vrijdagavond. Alvast bedankt! :thumbup: dan kan ik het vermelden in de eerste post!

Link naar reactie
ik zat inderdaad te wachten tot er een hotel ingevuld zou zijn.

Hoe gaat het werken met de andere overnachting (en)?

Daar zijn we de laatste dagen zeer druk mee bezig, denk dat Frido vanmiddag meer duidelijkheid kan verschaffen, ik wacht geduldig af op de mail :thumbup: zodat ik het kan gaan vermelden in de eerste post!

Link naar reactie

WaZ iZt looZ in der Eifel ?

Het is nagenoeg onmogelijk om er iets te vinden waar we allemaal kunnen slapen van Zaterdag op Zondag... :blink:

Ook de schoonouders van Marc, die er een vakantiepark hebben, staan te kijken van de voorjaarsdrukte.

Maar we hebben iets gevonden: Hotel Nuerburgring.eu

Wat Ze ons nog kunnen aanbieden:

- 9 tweepersoons kamers a €65.- per kamer.

- 1 appartement in Nürburg met 2 tweepersoons kamers a € 60.- per kamer.

- 2 vier persoons appartementen 7 km. van Nürburg €100.- per appartement.

Dit alles inclusief ontbijt.

We hebben alles gereserveerd en de prijZen incl. btw.

Indien er al mensen Zijn die willen boeken moet dat onder vermelding 'Z3 forum aus Holland', Zodat Ze weten dat het om ons gaat.

Anders verhuren Ze per abuis de nodige kamers aan anderen.

Let op: Reserveren doe je hier !!!

Betalen doe je op de dag dat we aankomen !!!

Laat weten of en wat je gereserveeerd hebt Zodat Reggie & Danny een overZicht kunnen bijhouden.

Ik hoop dat het duidelijk is.

Edit: In geval 'van' kunnen we wel wat regelen om meer mensen in een appartement of kamer te laten slapen.

De vrouw des huiZes Zou kijken of er extra bedden geregeld kunnen worden of we nemen luchtbedden mee.

We komen er altijd op een avontuurlijklijke wijZe wel uit... :rolleyes:

Link naar reactie
Hallo medeforummers, ik wil er nog ff op attenderen dat degene die op vrijdag al in het limburgse land overnachten zelf hun hotel moeten regelen....heeft iemand dit al gedaan wil die dan dit ff melden bij een van ons, is misschien handig voor degene die nog niet weten in welk hotel ze moeten boeken of willen boeken voor de vrijdagavond. Alvast bedankt! :blink: dan kan ik het vermelden in de eerste post!
Het zal wel handig zijn om voor de vrijdag avond even wat suggesties te melden qua hotel. Ik kan wel wat gaan boeken maar ik heb geen idee wat in de buurt ligt. Ik denk ook dat het leuk is dat iedereen in het zelfde hotel verblijft :rolleyes:
Link naar reactie
Het zal wel handig zijn om voor de vrijdag avond even wat suggesties te melden qua hotel. Ik kan wel wat gaan boeken maar ik heb geen idee wat in de buurt ligt. Ik denk ook dat het leuk is dat iedereen in het zelfde hotel verblijft :rolleyes:

Daar kom ik nog op terug Rogér.

Ik heb Marvin al gevraagd of hij weer in Schin op Geul verblijft met Ruudje.

Dit Zal vanavond wel duidelijk worden.

Link naar reactie
WaZ iZt looZ in der Eifel ?

Het is nagenoeg onmogelijk om er iets te vinden waar we allemaal kunnen slapen van Zaterdag op Zondag... :blink:

Ook de schoonouders van Marc, die er een vakantiepark hebben, staan te kijken van de voorjaarsdrukte.

Maar we hebben iets gevonden: Hotel Nuerburgring.eu

Wat Ze ons nog kunnen aanbieden:

- 9 tweepersoons kamers a €65.- per kamer.

- 1 appartement in Nürburg met 2 tweepersoons kamers a € 60.- per kamer.

- 2 vier persoons appartementen 7 km. van Nürburg €100.- per appartement.

Dit alles inclusief ontbijt.

We hebben alles gereserveerd en de prijZen incl. btw.

Indien er al mensen Zijn die willen boeken moet dat onder vermelding 'Z3 forum aus Holland', Zodat Ze weten dat het om ons gaat.

Anders verhuren Ze per abuis de nodige kamers aan anderen.

Let op: Reserveren doe je hier !!!

Betalen doe je op de dag dat we aankomen !!!

Laat weten of en wat je gereserveeerd hebt Zodat Reggie & Danny een overZicht kunnen bijhouden.

Ik hoop dat het duidelijk is.

Edit: In geval 'van' kunnen we wel wat regelen om meer mensen in een appartement of kamer te laten slapen.

De vrouw des huiZes Zou kijken of er extra bedden geregeld kunnen worden of we nemen luchtbedden mee.

We komen er altijd op een avontuurlijklijke wijZe wel uit... :rolleyes:

Goed gedaan jochie :blink: En laat die Roger het even lekker zelf uitzoeken. Heeft voldoende tijd om van heinde en verre auto's te halen maar als er een hotel geregeld moet worden...o.o.o wat is dat toch lastig ;)

Link naar reactie

Top initiatief!

Ben ook van de partij (als 118pk bezemwagen :schater: )

Ga de NS-waaghalzen fotograferen vanuit de bosjes, kan Frido daar mee gaan freaken in Iphoto (Color Boostje hier, blurretje daar.......)

Voornamen: Ralf

- Aantal personen 1 of 2

- Overnachting vrijdag op zaterdag: nee, slaap bj ouders in Limburg

- Tourrit zaterdag: ja

- Diner zaterdag: ja

- Overnachting zaterdag op zondag: ja

- Diner zondag: nee

Link naar reactie
Dan hebben we 7 QP's: M Coupe for Life, M-optic, PJ, Navigator Frank, MdV, RvE en.....

Hey Coupé'ers...Als jullie het gaaf vinden vraag je maar aan Emanuel,Reggie, Frank, PieterJan & Jeroen of jullie niet een Coupéslang mogen vormen naar de eifel... :rolleyes:

Nou hebben jullie de kans.

Ga de NS-waaghalzen fotograferen vanuit de bosjes, kan Frido daar mee gaan freaken in Iphoto (Color Boostje hier, blurretje daar.......)

:schater: :schater: Laat mij maar lekker mixen...ItZ aLL iN dAh mIxZ...

En vergeet nooit Ralf, hoe minder PeeKaa's hoe belangrijker de bochten...en laten we díe nou net opZoeken... :blink:

Link naar reactie

Geboekt :rolleyes:

Edit: Ik kom met mijn vrouw maar wellicht zijn er members die alleen komen en boeken. Dat betekent dat er op bepaalde kamers nog bedden over zullen zijn. Lijkt mij handig dat diegenen dat even kenbaar maken (tenzij je natuurlijk alleen wilt slapen)

Link naar reactie
Zimmer for 2 geboecht :schater::thumbup:

zwei :newblush: ??? wie gaat er met jou een kamer delen?????? :ph34r:

ff zonder gekheid, je komt met alleen (althans dat heb jij opgegeven), voor wie heb jij nog geboekt, dit is puur voor mijn administratie. :m:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.