Ga naar inhoud

17 en 18 mei: Special Edition Limborit 2008!


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Hey Coupé'ers...Als jullie het gaaf vinden vraag je maar aan Emanuel,Reggie, Frank, PieterJan & Jeroen of jullie niet een Coupéslang mogen vormen naar de eifel... :thumbup:

Nou hebben jullie de kans.

En dan vroeger aankomen als de rest :m::schater:

Je weet van afgelopen zaterdag dat Qp jongens, snelle jongens zijn... Een strook asfalt en ze zijn vertrokken... :newblush:

Link naar reactie
  • Reacties 309
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi organisatiecommite,

Ook wij gaan graag mee. :thumbup:

Geen overnachting vrijdag op zaterdag. Wel toerrit op zaterdag, diner en overnachting op zondag. Geen diner op zondag en geen overnachting op maandag.

Kamer van zaterdag op zondag gereserveerd.

Ingeborg en Léon :m:

Link naar reactie

Voor de mensen die een inschrijvings-bevestiging verwachten:

Ik weet niet of Ze die sturen maar Zal overmorgen ter controle bellen, dus don't worry...

Ik heb namelijk duidelijk de resterende kamers gereserveerd voor het 'Z3 forum aus Holland'.

Link naar reactie
zwei :blink: ??? wie gaat er met jou een kamer delen?????? :ph34r:

ff zonder gekheid, je komt met alleen (althans dat heb jij opgegeven), voor wie heb jij nog geboekt, dit is puur voor mijn administratie. :console:

Wie weet wie ik tegenkom onderweg :fiew: Volgens mij kan je toch alleen maar een kamer voor 2 boeken :cooltext: Of ik heb weer niet goed gelezen :unsure:
Link naar reactie
Top initiatief!

Ben ook van de partij (als 118pk bezemwagen :schater: )

Ga de NS-waaghalzen fotograferen vanuit de bosjes, kan Frido daar mee gaan freaken in Iphoto (Color Boostje hier, blurretje daar.......)

Voornamen: Ralf

- Aantal personen 1 of 2

- Overnachting vrijdag op zaterdag: nee, slaap bj ouders in Limburg

- Tourrit zaterdag: ja

- Diner zaterdag: ja

- Overnachting zaterdag op zondag: ja

- Diner zondag: nee

:cooltext: Zondag hebben we de jaarlijkse familiedag, derhalve zal ik zondagochtend rond 11-ven richting Limburgs heuvelland terugkeren......

Link naar reactie
Wie weet wie ik tegenkom onderweg :unsure: Volgens mij kan je toch alleen maar een kamer voor 2 boeken :cooltext: Of ik heb weer niet goed gelezen :console:

Ja hoor dat klopt, je hebt alleen maar doppelzimmers!!

Ik dacht dat je misschien met iemand had afgesproken een kamer te delen, sorry. :blink:

Link naar reactie

BoyZZZ and GirlZZZ,

Diegene die in Limburg willen overnachten van Vrijdag op Zaterdag kunnen terrecht in hotel De Oude Molen in Schin op Geul nabij Valkenburg.

Er Zijn voldoende kamers/slaapplaatsen vrij.

De mensen die er in 2006 verbleven hebben het er prima naar hun Zin gehad, vandaar deZe aanbeveling... :unsure:

De mensen die hier overnachten krijgen Limbo-begeleiding van hier naar de start in Maastricht... :rolleyes:

Er bleek gisteren ook al iemand info te hebben gevraagd (Reggie ??) dus ik was verrast toen de dame meteen Zei: 'oh, van de Z3 club'... :blink:

Hier een foto van 18 Augustus 2006, waar Marvin een Z3forum-parking mocht afZetten van de hoteleigenaar:

18en19augustus2006002rc4.jpg

Link naar reactie
BoyZZZ and GirlZZZ,

Diegene die in Limburg willen overnachten van Vrijdag op Zaterdag kunnen terrecht in hotel De Oude Molen in Schin op Geul nabij Valkenburg.

Er Zijn voldoende kamers/slaapplaatsen vrij.

De mensen die er in 2006 verbleven hebben het er prima naar hun Zin gehad, vandaar deZe aanbeveling... :blink:

De mensen die hier overnachten krijgen Limbo-begeleiding van hier naar de start in Maastricht... :rolleyes:

Er bleek gisteren ook al iemand info te hebben gevraagd (Reggie ??) dus ik was verrast toen de dame meteen Zei: 'oh, van de Z3 club'... :o

Nope, it wasn't me... maar ik zal het in ieder geval in de eerste post vermelden!!! :unsure:

Link naar reactie
heeft er al iemand een bevestiging van zijn boeking gekregen?

Ik denk niet dat Ze die sturen omdat telefonisch duidelijk alles voor ons gereserveerd is.

Hier het meeltje wat ik gisteravond nog van die vriendelijke dame kreeg:

Hallo Frido,

vielen Dank für die Reservierung. Wir haben Ihnen einen Sonderpreis gemacht, da Sie alle Zimmer in unserem Landhaus und Gästehaus in Anspruch genommen haben. Es sind 2 Adressen, wo Sie schlafen.

Sollten Sie alle Namen der Anreisenden haben, teilen Sie mir diese bitte mit. Bezahlen können Sie dann vor Ort.

Falls noch mehr Personen dazu kommen, geben Sie uns bitte Nachricht. damit wir entsprechend organisieren können.

Wir freuen uns, Sie in unserem Hause begrüßen zu dürfen und wünschen eine gute Anreise.

Zur Kenntnisnahme erhalten Sie noch unsere Stornofristen.

Herzliche Grüsse

Landhaus Auf Balkhausen

Gerlinde PR

Het word dus RETEgeZellig am Ring... :rolleyes:

Link naar reactie
Ik denk niet dat Ze die sturen omdat telefonisch duidelijk alles voor ons gereserveerd is.

kan me zo voorstellen dat er gisteren meer reserveringen geplaatst zijn dan het aantal beschikbare kamers. Ik zou als boeker wel willen weten of ik tot 'the chosen few' behoor of dat ik op zoek moet naar een alternatief... :kisstogether:

Link naar reactie
kan me zo voorstellen dat er gisteren meer reserveringen geplaatst zijn dan het aantal beschikbare kamers. Ik zou als boeker wel willen weten of ik tot 'the chosen few' behoor of dat ik op zoek moet naar een alternatief... :kisstogether:

Ik Zal op tijd duidelijkheid verschaffen.

Ik ga me toch een deZer dagen de situatie ter plekke bekijken en eens praten met die mensen.

Link naar reactie
ook wij hebben geboekt!!!! ;)

Ik boek natuurlijk niet, dat begrijp je wel Reg... :kisstogether: Ik ben ook van plan om onder die omstandigheden twee weken te blijven... :schater::m:

Ook geboekt voor twee personen: Bubbelbad, Thaise masage, manicure/pedicure etc. Zeg maar 'Individual Full Options'... :schater:

Link naar reactie

Zojuist bevestiging per e-mail ontvangen en ook de algemene voorwaarden (waarbij wij itt deze voorwaarden afrekenen op de dag van aankomst naar ik begrijp).

"Hallo und guten Tag,hiermit bestätigen wir Ihre Reservierung und wünschen eine gute Anreise.Anbei erhalten Sie noch unsere Stornofristen zur Kenntnis. Herzliche GrüsseLandhaus Auf BalkhausenGerlinde Pützer-Retterath"

Link naar reactie

Ook ik heb hem ontvangen ;)

Hallo und guten Tag,

hiermit bestätigen wir Ihre Reservierung und wünschen eine gute Anreise.

Anbei erhalten Sie noch unsere Stornofristen zur Kenntnis.

Herzliche Grüsse

Landhaus Auf Balkhausen

Gerlinde Pützer-Retterath

aangepast door z3mroadster
Link naar reactie

Ik ook maar mijn bevestiging ziet er iets anders uit ;)

Hallo und guten Tag,

hiermit bestätigen wir Ihre VIP Reservierung (doppelzimmer mit champagne und Fraulein von das Haus) und wünschen eine gute Anreise.

Anbei erhalten Sie noch unsere Stornofristen zur Kenntnis.

Herzliche Grüsse

Landhaus Auf Balkhausen

Gerlinde Pützer-Retterath

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.