Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Even op pagina 1 kijken en je vind alle antwoorden <_<

:schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie
  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Als je de posten doorspit zitten er nog drie aanmeldingen tussen die niet op de lijst staan organisatie :rolleyes: .

Heb je ook nog een adres en /of een poscode voor de navigatie???

Link naar reactie
Als je de posten doorspit zitten er nog drie aanmeldingen tussen die niet op de lijst staan organisatie :foto: .

Heb je ook nog een adres en /of een poscode voor de navigatie???

Heel goed Huub, heb ik in ieder geval een beetje bijval :D :m:

Link naar reactie
Zie ik hier nu de "broer" van Huub?? :foto:

Gr Spycke

Kom jij ook nog ff buurten Spycke??

Je krijgt de groeten van Danny hij is bij Weijers weg en werkt bij een spuiter in H'veen.

Link naar reactie
Kom jij ook nog ff buurten Spycke??

Je krijgt de groeten van Danny hij is bij Weijers weg en werkt bij een spuiter in H'veen.

Ja Spycke gezellig... het is ook voor jou.. niet echt ver weg! Gaan we wel over boten praten :rolleyes:

Link naar reactie
Kom jij ook nog ff buurten Spycke??

Je krijgt de groeten van Danny hij is bij Weijers weg en werkt bij een spuiter in H'veen.

Ja Spycke gezellig... het is ook voor jou.. niet echt ver weg! Gaan we wel over boten praten :rolleyes:

Heb helaas andere verplichtingen de 9de juni, en

@Martin dat gaat in de boot over boten. :P

@Huub Moeten ze weer nieuw personeel gaan opleiden bij de Rondweg, doe Danny de groeten terug, en wens hem succes

gr Spycke

Link naar reactie
helaas kan ik er niet bij zijn,

heb een meeting vanuit Autogespot.nl Met allerlei lambo's/ferarri en waarschijnlijk een Veyron. Dit kan ik echt niet afzeggen, want is op basis van uitnodiging. Wel jammer, want had graag nog wat meer QP's willen zien.

Ja... je gaat toch niet naar proleten-bakken kijken i.p.v. naar de super stylisch Coupe's??!!!! :D :unsure: (niemand mag me uitlachen)

Link naar reactie
Zie je misschien daar. Als je 't weet te vinden. :thumbup:

Als dat misschien nou eens Zeker was dan... :thumbup: ... :kisstogether: Gandalf

Link naar reactie

Grote gebeurtenissen werpen hun schaduw vooruit (van wie is die uitspraak eigenlijk?).

Nog 5 nachtjes slapen en das grosse QP treffen is da!

Link naar reactie

DAVID,

Even op het lijstje erbij zetten!

- Esch (Eric, met een zilvere)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.