Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik lees net in een Mail dat de nieuwe eigenaar van mijn QP zich ook komt introduceren.

Blijkbaar heeft hij zich nog niet aangemeld voor de meeting.

Jullie zullen wel merken dat er bij hem een steekje los is, dus wat dat betreft merkt de auto geen verschil.

Ik hoop dat jullie hem een beetje behoorlijk behandelen.

Wilko

Link naar reactie
Misschien al gevraagd maar staat in elk geval niet bij de openingspagina, heb je ook een navigatie punt of adres want ik wil ook komen maar dan met behulp van de navigatie anders denk ik teveel, en dat kan ik niet :) dus wie weet dat :newblush: met de navi is het in elk geval rustiger rijden en als er ergens een flitsp[aal staat geeft ie dat hopelijk ook nog eens aan :mellow:

Ben benieud wie er nog meer komen, hopelijk wordt het niet te gek warm, maar aangenaam warm, tot Zaterdag alvast :ph34r:

Dagrekreatiecentrum Drakenstijn , staat vast onder bezienswaardigheden in je Navi :angry:

Link naar reactie
Hoop dat er leuk spul staat..

precies datzelfde hopen we allemaal, dus we zijn blij dat de Hartge ook richting Lage Vuursche komt! Ik ben erg benieuwd naar geluid en looks, pictures zijn mooi maar IRL is altijd 10x beter!

Voor de roadster vrienden die op zoek zijn naar een leuke bestemming voor de zwoele zaterdagmiddagrit morgen: LAGE VUURSCHE/Drakensteijn!

Link naar reactie
Voor de roadster vrienden die op zoek zijn naar een leuke bestemming voor de zwoele zaterdagmiddagrit morgen: LAGE VUURSCHE/Drakensteijn!

Ik hoop dat het weer een beetje meewerkt, dan ben ik van de partij waarschijnlijk met ADOPAT (Patrick&Adoree). !!??!! :thumbup:

Link naar reactie

Er is op het terrein wel een klein restaurantje (met klein assortiment) aanwezig waar eventueel wat te drinken of eten gehaald kan worden.

Voor de grotere trek kan je natuurlijk een van de velen pannekoek restaurants bezoeken die de Lage Vuursche rijk is !

Je kan natuurlijk ook gewoon zelf iets meenemen (behalve een goed humeur) !

Link naar reactie

Ach, als het morgen regent.... komt die permanente hardtop goed van pas! :schater:

Update:

De weersverwachting is voor morgen in de omgeving van Utrecht:

Ochtend: Onweersbuien

Middag: Onweersbuien

Avond: Je raad het al!

Link naar reactie

Voor diegenen die ergens willen blijven eten in Lage Vuursche.

Wij hebben een keer gegeten bij restaurant "Lage Vuursche" (ja, ik weet het, originele naam :thumbup:) en daar hebben we het nu nog steeds over. Was toen errug goed!!! Of dat nu nog zo is weet ik uiteraard niet, maar voor de liefhebbers:

Restaurant "Lage Vuursche"

Dorpsstraat 2

3749 AD Lage Vuursche

Tel 035-6668351

www.vuursche.nl

Link naar reactie
Voor diegenen die ergens willen blijven eten in Lage Vuursche.

Wij hebben een keer gegeten bij restaurant "Lage Vuursche" (ja, ik weet het, originele naam :thumbup:) en daar hebben we het nu nog steeds over. Was toen errug goed!!! Of dat nu nog zo is weet ik uiteraard niet, maar voor de liefhebbers:

Restaurant "Lage Vuursche"

Dorpsstraat 2

3749 AD Lage Vuursche

Tel 035-6668351

www.vuursche.nl

Dit is idd nog steeds een goed restaurant !

Link naar reactie
Misschien al gevraagd maar staat in elk geval niet bij de openingspagina, heb je ook een navigatie punt of adres want ik wil ook komen maar dan met behulp van de navigatie anders denk ik teveel, en dat kan ik niet :blink: dus wie weet dat :unsure: met de navi is het in elk geval rustiger rijden en als er ergens een flitsp[aal staat geeft ie dat hopelijk ook nog eens aan :wave:

Ben benieud wie er nog meer komen, hopelijk wordt het niet te gek warm, maar aangenaam warm, tot Zaterdag alvast :wave:

Google :thumbup:

recreatieterrein Drakestein, Stulpselaan, Lage Vuursche ;)

Gossie... da's apart...

dag- en recreatieterrein Drakenstein, Hoge Vuurscheweg in Lage Vuursche...

Eén van die 2 moet je waarschijnlijk hebben :) Succes :thumbup:

Link naar reactie
Google :wave:

recreatieterrein Drakestein, Stulpselaan, Lage Vuursche :unsure:

Gossie... da's apart...

dag- en recreatieterrein Drakenstein, Hoge Vuurscheweg in Lage Vuursche...

Eén van die 2 moet je waarschijnlijk hebben :thumbup: Succes :thumbup:

Ik kan het niet vinden Saskia... kom je ook??? Mag je bij mij aan tafel! :blink:

Link naar reactie
Ik kan het niet vinden Saskia... kom je ook??? Mag je bij mij aan tafel! :thumbup:

Hm... je wist nog niet dat ik niet blond ben :blink::thumbup:

Maar misschien wel ja... Rob heeft me uitgenodigd :wave: Ligt een beetje aan het weer, ik heb geen vaste hardtop... gelukkig...

Link naar reactie

iedereen heel veel plezier morgen :thumbup::unsure: hopen dat 't weer mee zit :blink:

ik wil zondag wel veel :wave::thumbup: zien,hoor!! have fun.....

Link naar reactie
Had beide adressen even opgezocht op routenet...

Misschien toch maar naar Lage Vuursche rijden en het daar verder uitzoeken...

Eerste adres ten noorden van Lage Vuursche, het andere ten Oosten ... :wave:

Lang leve Google :blink::thumbup:

Je was niet blond toch???

In Lage Vuursche is het Noorden en Oosten hetzelfde...! Het ligt allemaal in het midden!

Maar hebben we niet een straatnaam o.i.d.???

Link naar reactie
Je was niet blond toch???

In Lage Vuursche is het Noorden en Oosten hetzelfde...! Het ligt allemaal in het midden!

Maar hebben we niet een straatnaam o.i.d.???

Jij bent in ieder geval wel (donker) blond...

Lees ff de posts... Zal nog eens moeite doen om een adres op te zoeken :wave::thumbup:

Enne, over dat midden gesproken, de recreatieterreinen liggen buiten Lage Vuursche :blink: Maar da's voor een blondje waarschijnlijk moeilijk te begrijpen :unsure:. Zal er volgende keer een plaatje bij doen, maakt het wat makkelijker :thumbup:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.