Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

de mijne heeft een nieuwere laklaag

:schater:

De jouwe heeft helemaal nog geen laklaag!

Link naar reactie
  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat verschijnsel kennen wij al jaren. Wen er maar aan. :blink:

jammerrr... meer animo dan toezeggingen :ok: laten we er anders nog even een PM-actie tegen aan gooien

Link naar reactie
jammerrr... meer animo dan toezeggingen :rolleyes: laten we er anders nog even een PM-actie tegen aan gooien

Ehmmmmm... oke ik ben best bereid julli QP meeting te komen aanvullen met mijn :D roadster :rolleyes: . Eventueel kan ik ook met de Voyager komen die heeft wat meer weg van de QP en een 3.3 V6 :schater:

Link naar reactie

Een Micra is voldoende om het gevoel van erbij te horen te hebben.

Bij de roadsters werd er nog gezegd: kijk, geweldig!!

Hier zal er niet eens opgekeken worden,.........hmmm oh de Micra club heeft ook een meeting

Link naar reactie
laten we er anders nog even een PM-actie tegen aan gooien
Meer PM lijkt niet nodig, iedereen weet het nu wel zo'n beetje.

Vind de QP meeting een sympathiek idee :rolleyes: en jullie verdienen gewoon een hogere opkomst. :rolleyes:

Wat je wel kan doen..... analyseer alle voorgaande postings eens en probeer te begrijpen waarom jullie opzet niet heel erg aanslaat. (Het is al goed dat de bbq is vervallen denk ik).

Misschien een te hoog bier, wein, weib und gesang gehalte? Probeer het nog wat bij te sturen met een beter programma? Je hebt nog 3 weken de tijd. Moet lukken lijkt me.

Veel succes.

P.s. Mijn vrouw zoekt een ander auto van ca. 3 jaar oud.

Ik maak wel eens een grapje over de QP's, maar probeer al weken haar een QP aan te praten ( klein, handig parkeren, 3e deur, uniek, eigenzinnig design, exclusief)

Als ze hem heeft ga ik er zelf in rijden, ... probleem, Ze wil niet :D

Link naar reactie
Meer PM lijkt niet nodig, iedereen weet het nu wel zo'n beetje.

Vind de QP meeting een sympathiek idee :rolleyes: en jullie verdienen gewoon een hogere opkomst. :rolleyes:

Wat je wel kan doen..... analyseer alle voorgaande postings eens en probeer te begrijpen waarom jullie opzet niet heel erg aanslaat. (Het is al goed dat de bbq is vervallen denk ik).

Misschien een te hoog bier, wein, weib und gesang gehalte? Probeer het nog wat bij te sturen met een beter programma? Je hebt nog 3 weken de tijd. Moet lukken lijkt me.

Veel succes.

P.s. Mijn vrouw zoekt een ander auto van ca. 3 jaar oud.

Ik maak wel eens een grapje over de QP's, maar probeer al weken haar een QP aan te praten ( klein, handig parkeren, 3e deur, uniek, eigenzinnig design, exclusief)

Als ze hem heeft ga ik er zelf in rijden, ... probleem, Ze wil niet :D

Henk, ik zou het wel op prijs stellen als je ook kwam me de Roadster!

Wat mij betreft, ben je bij deze uitgenodigd!

Link naar reactie
Meer PM lijkt niet nodig, iedereen weet het nu wel zo'n beetje.

Alsof je om dat eerste bombardement heen kon! Aanval nog een beetje redelijk weten af te slaan...

Link naar reactie

Rob,

Wat mij betreft ben je welkom op de meeting... best gezellig dacht ik zo! (dit is overigens een welgemeende uitnodiging...)

Link naar reactie
Rob,

Wat mij betreft ben je welkom op de meeting... best gezellig dacht ik zo! (dit is overigens een welgemeende uitnodiging...)

I know. Ik beloof niets, maar 't staat in de agenda.

Link naar reactie
Ik weet niet wat ik hier moet maar vind het wel grappig om als roadster rijder het gebeuren op 9 juni weer onder de aandacht te brengen :schater::schater::schater:

En onze dank daarvoor.....je bent natuurlijk van harte welkom :D

Link naar reactie
Let maar op, nog even en de R-rijders zijn in de meerderheid op de QP-meeting.

Als het maar leuke R-Rijders zijn :ph34r: ,tot nu toe wel :newblush:

Link naar reactie
Je hebt die Grote Fries (Rob zijn woorden) nog niet eerder ontmoet Huub :ph34r::wave::schater:

En laat Huub nou toevallig die lange uit Leeuwarden zijn! :newblush:

Ook Rob zijn woorden.

Link naar reactie
Je hebt die Grote Fries (Rob zijn woorden) nog niet eerder ontmoet Huub :wub::):schater:

Wel ontmoet in woorden via de PM :rolleyes:

Link naar reactie
Rob meldt zich af voor de QP meeting.

Rob meldt zich ook weer heel snel aan voor de QP meeting! (ik dreig) <_<

Link naar reactie

JA, HET DUURT NIET LANG MEER MENSEN......!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.