Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik krijg allemaal mailtjes over een meeting voor vanavond....

gaat niet lukken mensen!!!!!

ps. jullie zijn er wel snel bij...

Link naar reactie
Ik krijg allemaal mailtjes over een meeting voor vanavond....

gaat niet lukken mensen!!!!!

ps. jullie zijn er wel snel bij...

voor de duidelijkheid, vanavond is alleen om organisatie even door te spreken

jammer kerel

Link naar reactie
Ik krijg allemaal mailtjes over een meeting voor vanavond....

gaat niet lukken mensen!!!!!

ps. jullie zijn er wel snel bij...

Ok Martin noted :thumbup:

Tja je moet het ijzer smeden als het heet is zeggen ze wel eens dus er is dan ook maar meteen actie ondernomen.

Vanavond gaan we gewoon even kijken voor geschikte locatie en het een en ander even te bespreken.

Link naar reactie
:thumbup:

Waren dat de dochters van Rob???

Misschien ben ik erbij vanavond! Jullie tel.nrs. heb ik uit de mailtjes..... ik laat het weten!

Groeten Martin

Link naar reactie

Zou gezellig zijn , we horen of zien het wel.

Denk dat het gewoon even kort bij elkaar komen is , even locatie bekijken paar dingetjes doorspreken en klaar....

Moet vanavond namelijk ook nog even mijn vrienden geld aftroggelen met poker :thumbup::m:

Waren dat de dochters van Rob???

Misschien ben ik erbij vanavond! Jullie tel.nrs. heb ik uit de mailtjes..... ik laat het weten!

Groeten Martin

Link naar reactie
Zou gezellig zijn , we horen of zien het wel.

Denk dat het gewoon even kort bij elkaar komen is , even locatie bekijken paar dingetjes doorspreken en klaar....

Moet vanavond namelijk ook nog even mijn vrienden geld aftroggelen met poker :muur::thumbup:

@martinvh : zou top zijn als je er ook ff bent! We houden het idd beetje kort, ff kennismaken, locatie(s) bekijken, datumpje prikken en dat pannekoek/pannenkoek restaurant checken. :schater: Even bepalen wie wat hoe wanneer waar en dan... laat die QP's maar komen! :)

Link naar reactie
@martinvh : zou top zijn als je er ook ff bent! We houden het idd beetje kort, ff kennismaken, locatie(s) bekijken, datumpje prikken en dat pannekoek/pannenkoek restaurant checken. :schater: Even bepalen wie wat hoe wanneer waar en dan... laat die QP's maar komen! :)

Yeps....dat is mijn gedachte ook wel zo'n beetje..

Denk dat we zo'n meeting niet te ingewikkeld moeten maken (zeker niet zo'n 1e keer)...gewoon een leuk samenkomen van een aantal QP's en wellicht een enkele Roadster...

Dus simpel maar hopelijk wel succesvol !

Link naar reactie

Ik ben er om 20.00uur!

Het is voor mij namelijk een uur rijden, en kan hier niet eerder dan 19.00u weg!

Ik zie jullie daar!

Link naar reactie
Denk dat we zo'n meeting niet te ingewikkeld moeten maken (zeker niet zo'n 1e keer)...gewoon een leuk samenkomen van een aantal QP's en wellicht een enkele Roadster...

Dus simpel maar hopelijk wel succesvol !

Je verwacht toch niet dat een zichzelf respecterend Roadster-member zich aandient om jullie schoenenzaak op te vrolijken?

Link naar reactie
Je verwacht toch niet dat een zichzelf respecterend Roadster-member zich aandient om jullie schoenenzaak op te vrolijken?

Rob, jij hoort om 2:57uur allang in bed te liggen!

Link naar reactie
Jongens, veel succes met de QP meeting. Ik kom vast even kijken, wil de hele voorraad schoenendozen wel eens bij elkaar zien. :schater: Sorry Huub, je weet wel. ;)
Je verwacht toch niet dat een zichzelf respecterend Roadster-member zich aandient om jullie schoenenzaak op te vrolijken?

:notok: zucht... als je dan al zeurt, blijf dan ieder geval bij je mening.

dus je komt niet (draaikont) of je komt wel (weinig zelfrespect)? beetje een Wouter Bos draaikont actie dit gezeur om niets

dus ehm :thumbup: .... tja... nou toch maar doen: ok dus een draaaaaikont in een auto met homo imago?

:newblush:

Link naar reactie

Voorheen was het The Shrike die de boel poogde op te naaien. Die is kennelijk wat rustiger geworden.

Dat hiermee het draaikont-effect is bereikt klopt helaas.

Link naar reactie

Gisteren dan even bij elkaar gekomen en bepaald waar wij de QP Meeting gaan organiseren, dit gaat plaatsvinden in "de Lage Vuursche"

Na een 3 tal locaties te hebben bekeken vonden we (Martin , Mdv en ik) dat de meest geschikte plek hiervoor zich aan de rand van

"de Lage Vuursche" bevind namelijk een groot open veld met meer dan voldoende parkeerplaatsen midden in het bos en prima bereikbaar ! Het is een soort van dagcamping zeg maar. Prettig is ook dat zich hier nog een klein restaurantje bevind waar je lekker kan genieten van het heerlijke uitzicht over al die QP's :schater::newblush:

Ik zal zo spoedig mogelijk een uitgebreide routebeschrijving neerzetten.Datum is nog nader te bepalen !

@ Martin en Mdv : Erg leuk even kennis gemaakt te hebben.....en vul mij maar aan met verdere info zou ik zeggen.

Link naar reactie

Top gedaan manne :newblush:

En Rob moet je zijn draaikonterij niet kwalijk nemen want hij zou laatst op een draaikrukkie gaan zitten achter het drumstel en dat ging niet helemaal goed vandaar zijn WB-gedrag :thumbup:

Link naar reactie
Bij dezen nog even de naam van de locatie :

Drakensteijn Dit ligt net buiten de kern van de Lage Vuursche"..

Had daar vroeger nog wat familie wonen (zijn naar den haag verhuisd).

Er is vaak een hoop kritiek op de jeugd van tegenwoordig (veel zuipen enzo, :schater: ) maar dit is toch snel geregeld.

Nogmaals, zou alle QP rijders een paar keer een PM sturen om ze op te trommelen. Heel veel succes :newblush:

Link naar reactie
Bij dezen nog even de naam van de locatie :

Dagrecreatiecentrum Drakensteijn

Dit ligt net buiten de kern van de Lage Vuursche"..

Verdere info volgt nog !

Je hebt inderdaad een mooi plekje uitgekozen David! Van dat tentje moet je alleen niet te veel verwachten. Volgens mij serveren ze daar alleen maar erwten soep en cola zonder prik uit een 3es fles. Een klein stukje verder vlakbij de golfcub heb je nog een paar van dat soort veldjes die wat dieper in het bos liggen. De Zwarteweg is dat.

Veel plezier iig!

Link naar reactie
Er is vaak een hoop kritiek op de jeugd van tegenwoordig (veel zuipen enzo, )

En houden zo....! :drank::drank::drank::drank::rolleyes:

Link naar reactie
Voorheen was het The Shrike die de boel poogde op te naaien. Die is kennelijk wat rustiger geworden.

Dat hiermee het draaikont-effect is bereikt klopt helaas.

:rolleyes: hoop dat je toch even naar die 'schoenendozen' komt kijken :drank:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.