Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mocht het idd slecht weer worden,en dat wordt het natuurlijk niet, dan zijn er in de Lage vuursche meer dan genoeg restaurantjes waar we kunnen zitten...

En bij mooi weer kun je altijd nog goed parkeren bij de begraafplaats. Dagkaartje daar kost 48,- euro. Moet je wel even met je bbq onder je arm een klein stukje lopen naar de stampvolle dagcamping.. ;)

Have fun heren! (en dames)

Link naar reactie
Valt wel op dat de mannen met busjes zo'n camping mentaliteit hebben..... Gaan jullie ook nog badmintonnen op het veldje???

Badmintonnen, picknicken en blote bierbuiken...alle standaard ingredienten :schater::schater:

Link naar reactie
En bij mooi weer kun je altijd nog goed parkeren bij de begraafplaats. Dagkaartje daar kost 48,- euro. Moet je wel even met je bbq onder je arm een klein stukje lopen naar de stampvolle dagcamping.. -_-

Have fun heren! (en dames)

Dan kan je hem beter bij de Midgetgolftuinen neerzetten = Gratis ;)

Die dagcamping is op zaterdag meestal niet zo druk....zondagen zijn altijd de drukste dagen daar !

Link naar reactie
Misschien een restaurant met zo'n grote gele M?

Mocht er een rondrit gemaakt worden dan kan daar altijd een tussenstop gemaakt worden voor de liefhebbers...er zitten er zat in de omgeving (Zeist,Houten,Amersfoort...enz)

Link naar reactie
Mocht er een rondrit gemaakt worden dan kan daar altijd een tussenstop gemaakt worden voor de liefhebbers...er zitten er zat in de omgeving (Zeist,Houten,Amersfoort...enz)

Zo worden ze ook wel genoemd ja, die mannen met meerdere vriendinnen, liefhebbers. ;)

Link naar reactie
En bij mooi weer kun je altijd nog goed parkeren bij de begraafplaats. Moet je wel even met je bbq onder je arm

Is het geen crematorium daar? Hoeven ze alleen het vlees mee te nemen. Scheelt weer met dragen ;)

Link naar reactie

Wie komen er tot nu toe :

- Martinvh

- Mdv

- Davids Z3

- Maarten

- The Shrike zonder QPe ;)

- Fabian

- Huub

- Wilko (als hij deze nog bezit)

- nh flatline (misschien)

Als ieder die komt dit even laat weten dan vullen we het lijstje aan (staat ook op pag. 1 van dit topic) !

Link naar reactie
Misschien dat het een idee is om bij een van de tentjes iets te reserveren tegen die tijd. Als het goed weer is, dan heb je een probleem :unsure: Zeker als je met een grote groep komt aan zetten.

Gaan ze toch lekker ieder onder zijn eigen klep zitten??? :rolleyes:

Ook handig als het regent.

Link naar reactie
Martin hoe weet je dat de Shrike komt in het nergens terug lezen??

Email?

Link naar reactie

Foto-SBGZMUTU.jpg

+

9 JUNI A.S. COUPE MEETING IN "DE LAGE VUURSCHE" BE THERE !!!

Zo maar weer even naar boven gooien ....
Ja, da's hard nodig met die post van martinvh boven je...

Ik snap dat jullie je meeting willen promoten, maar moet dat zo irritant groot, kan dat niet wat bescheidener?

Ik vrees dat het héél vervelend wordt als we hier nog weken tegenaan moeten kijken, in elk topic waarin jullie posten.

Veranderen jullie dit zelf of zal ik het voor je doen? :sadder:

Tip: je zou kunnen linken naar het betreffende topic.

Link naar reactie
Foto-SBGZMUTU.jpg

+

9 JUNI A.S. COUPE MEETING IN "DE LAGE VUURSCHE" BE THERE !!!

Ja, da's hard nodig met die post van martinvh boven je...

Ik snap dat jullie je meeting willen promoten, maar moet dat zo irritant groot, kan dat niet wat bescheidener?

Ik vrees dat het héél vervelend wordt als we hier nog weken tegenaan moeten kijken, in elk topic waarin jullie posten.

Veranderen jullie dit zelf of zal ik het voor je doen? :wave:

Tip: je zou kunnen linken naar het betreffende topic.

Ik zal hem zelf dan wel ietsje kleiner maken.... :sadder:

Tis natuurlijk wel de bedoeling dat het onder de aandacht blijft !

Link naar reactie

Bedankt Davids_Z3, da's klasse! :sadder:

Als martinvh nou nog even meewerkt ziet het er een stuk beter en niet zo overdone uit.

Ik heb inmiddels de QP-Meeting voor 9 juni aangemeld in de kalender.

Nogmaals de tip: Link de kreet/handtekening naar de eerste pagina van het topic.

Bij de weg:

Veranderen jullie dit zelf of zal ik het voor je doen? :wave:

Beetje bluffen, ik mag een beetje modden, maar kan natuurlijk niet in je "handtekening" komen... :schater::schater::schater:
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.