Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nu dacht ik dat ik een redelijk unieke auto had, maar ik kwam nietsvermoedend om een uur of kwart voor vier de parkeerplaats in Lage Vuursche oprijden.....Staat daar 5 x z3 coupe in het zwart. Ik heb die van mij er netjes tussengezet. gelukkig heeft niemand dit opgemerkt <_<

Ik heb de auto net een week en heb er over gedacht om lid te worden. Moet even bijlezen om te kijken of het iets voor mij is

Marcel

Jammer weer, duidelijk een coupe rijder rept met geen woord over die mooie roadsters die daar ook stonden... :schater:
Link naar reactie
Jammer weer, duidelijk een coupe rijder rept met geen woord over die mooie roadsters die daar ook stonden... :schater:

Ja, z3mroadster, je hebt gelijk, maar de verhouding was een beetje zoek. Volgens mij stonden er 2 roadsters en 5 x coupé, dan ben je toch wel erg verbaasd over de coupé's.

Ik ben niet in het bezit van een camera op het ogenblik en mijn computer moet vandaag naar de reparateur. Binnenkort ook verhuizen. Doe mijn best om foto's te plaatsen, maar reken er maar niet op dat het erg snel zal zijn <_<

Maar tot zover bedankt voor de reacties en er is natuurlijk weer een nieuw lid bij op het Forum

Link naar reactie
Jammer weer, duidelijk een coupe rijder rept met geen woord over die mooie roadsters die daar ook stonden... :schater:

huh roadsters? ow, nou je het zegt ...

geintje hoor Roger, vond het cool dat jullie de QP meeting kwamen opvrolijken met <_< Powerrr

Link naar reactie

Hee Marcel :)

Ook welkom hier !! Tja wat een toeval he, zo zie je nooit een QP en zo in ene 5 !!

Je QP zag er idd zo op het 1e gezicht erg goed uit zoals Mdv al zei : laag en breed <_<

Tja en tussen al die QP's vallen die Roadstertjes toch wat minder op he :schater:

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Aangezien er toch al weer heel wat QP's zijn bijgekomen vroeg ik mij af hoeveel animo er is voor een vervolg op de QP meeting ??

We kunnen kijken of we er dit jaar nog 1 kunnen organiseren maar volgend voorjaar zou natuurlijk ook kunnen :m:

Graag jullie meningen !

:thumbup:

Link naar reactie
als het een beetje in de buurt is!!!! heb vandaag alweer een hoop km's gemaakt :schater:

of ergens in het midden van het land :thumbup:

Vorig jaar was het ook mooi in het midden van het land hoor :angry:

Plaats en tijd kunnen we altijd nog gaan bepalen eerst maar kijken hoeveel animo er is :m:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.