Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met zoveel complimenten over haar eissenmann zit saskia nu te glimmen van trots achter haar peeceetje.

Nu willen we het volgende week allemaal horen :unsure:

Ps, mag ik achter jullie rijden?

Link naar reactie

bijgaand nog wat pics, was een geslaagde middag! prima om Rob, Huub en Roger en de vele anderen eindelijk eens IRL de hand te schudden en bij te kletsen. Bedankt allen voor jullie komst, persoonlijke winnaars: qua sound vind ik toch de Simota van martin en qua looks de prachtige Z4 Coupe van Merlijn (wat een beauty!). Was echt gloedjenieuw, had bij aankomst pas 134 hele kilometers op de teller!

De voorpret ronde incl. koffie in Reeuwijk was uiteraard gezellig, de rit naar Lage Vuursche helemaal goed (z3mroadster, martinvh en mdv braaf achter elkaar met 123,5KM per uur door de trajectcontrole op de A12, of toch niet martin?)

En ja, toch op het hoogtepunt 12 QP's bij elkaar. Nog niet eerder vertoond in NL :schater: . Voor de meesten: tot volgende week in Nijmegen!

Leuk ritje

z3coupemeeting003rof3.jpg

z3coupemeeting004rtd0.jpg

martin mega smile!

z3coupemeeting005rsp9.jpg

Lage Vuursche

z3coupemeeting009rna0.jpg

z3coupemeeting012rec7.jpg

z3coupemeeting018rxw9.jpg

z3coupemeeting017rtr0.jpg

Link naar reactie
Ja verschikkelijk belachelijk wie neemt er nu krentenbollen mee wat een sukkel :guitar: ,en de rest luxe uit eten.

Huub, ik bemerk hier een volledig onjuiste interpretatie van mijn post... :wub:

Jullie waren de enige die zich aan de afspraak hadden gehouden om zelf eten mee te nemen. Dus, hulde aan de enige die zich aan de afspraak had gehouden... zelfs de organisatie had geen eten bij zich. Mag hopen dat het de 17e beter geregeld is... :lol::unsure:

Link naar reactie

puntje kritiek uit de roadster hoek :guitar: ... tja de achterbak lag vol met lekkers, maar voor ik het wist zaten we op dat 'vervelende' terras onder genot van omeletje naar de staart van die classic car rally die langskwam te kijken :lol: daar kunnen wij met 12 QPs toch echt niet tegenop haha

Huub, ik bemerk hier een volledig onjuiste interpretatie van mijn post... :wub:

Jullie waren de enige die zich aan de afspraak hadden gehouden om zelf eten mee te nemen. Dus, hulde aan de enige die zich aan de afspraak had gehouden... zelfs de organisatie had geen eten bij zich. Mag hopen dat het de 17e beter geregeld is... :wub::unsure:

Link naar reactie
Huub, ik bemerk hier een volledig onjuiste interpretatie van mijn post... :wub:

Jullie waren de enige die zich aan de afspraak hadden gehouden om zelf eten mee te nemen. Dus, hulde aan de enige die zich aan de afspraak had gehouden... zelfs de organisatie had geen eten bij zich. Mag hopen dat het de 17e beter geregeld is... :lol::unsure:

Is ook een klein beetje belachelijk overtrokken reactie van mij :wub:

@Martijn nice picts :guitar:

Link naar reactie
puntje kritiek uit de roadster hoek :kisstogether: ... tja de achterbak lag vol met lekkers, maar voor ik het wist zaten we op dat 'vervelende' terras onder genot van omeletje naar de staart van die classic car rally die langskwam te kijken :nono: daar kunnen wij met 12 QPs toch echt niet tegenop haha

Ik had mijn achterbak al leeg gegeten voordat al die aasgieren kwamen :schater::schater:

Link naar reactie
Volgens mij heeft iemand hier zijn posts en foto's verwijderd :kisstogether::nono:

toevallig eerder vanavond alles al van imageshack gekopieerd (tja dat heb je met het 'vrije internet'), ik vond het zeker wel prima plaatjes van de QP meeting. Dus: credits aan hartge, hier zijn de eerder geplaatste, helaas verwijderde en nu dus weer geplaatste fotos van de meeting op 9 juni:

z3coupemeet1ac6sg7.jpg

z3coupemeet3ys8uw4.jpg

z3coupemeet4rj5au1.jpg

z3coupemeet5fa8sr0.jpg

als organisatie hadden we toch gemeld in de voorwaarden dat er geen auteursrecht op beeldmateriaal geproduceerd gedurende de meeting berust? :wave:

Link naar reactie

Ik moest ook zo lachen omdat ik dacht dat Huub niet echt de broer van Rob was.... dat is hij dus wel.

Blijkt Huub gewoon tandarts te zijn en heb ik meteen de afspraak al gemaakt!

Link naar reactie
Ik moest ook zo lachen omdat ik dacht dat Huub niet echt de broer van Rob was.... dat is hij dus wel.

Blijkt Huub gewoon tandarts te zijn en heb ik meteen de afspraak al gemaakt!

wat dacht je dan van die lamme uit het hoge noorden dad ie uid zen nec luld.

Link naar reactie
wat dacht je dan van die lamme uit het hoge noorden dad ie uid zen nec luld.

:schater::schater:

Link naar reactie
Mooie foto's David :(

Zelfs nog zo vriendelijk geweest een paar van die invalide QP's (degene zonder dak :schater: ) op de foto te zetten.

WEl erg leuk dat jullie nog even langs zijn gekomen om te buurten en natuurlijk vinden we die R's ook mooi!!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.