Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

zit ik nou niet goed te kijken of heeft niemand de Z4 QP van Merlijn op de foto?

In de overzichtsfoto zie je hem er wel tussen staan (goed kijken)....ik ben alleen vergeten een aparte foto van zijn Z4 QP te maken :( shame on me want hij was zooo mooi !!

Wellicht dat Mdv nog wel een foto heeft genomen ???

Link naar reactie
  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gast Guest_Marcel_*

Nu dacht ik dat ik een redelijk unieke auto had, maar ik kwam nietsvermoedend om een uur of kwart voor vier de parkeerplaats in Lage Vuursche oprijden.....Staat daar 5 x z3 coupe in het zwart. Ik heb die van mij er netjes tussengezet. gelukkig heeft niemand dit opgemerkt :banaan:

Ik heb de auto net een week en heb er over gedacht om lid te worden. Moet even bijlezen om te kijken of het iets voor mij is

Marcel

Link naar reactie
Nu dacht ik dat ik een redelijk unieke auto had, maar ik kwam nietsvermoedend om een uur of kwart voor vier de parkeerplaats in Lage Vuursche oprijden.....Staat daar 5 x z3 coupe in het zwart. Ik heb die van mij er netjes tussengezet. gelukkig heeft niemand dit opgemerkt :banaan:

Ik heb de auto net een week en heb er over gedacht om lid te worden. Moet even bijlezen om te kijken of het iets voor mij is

Marcel

Ah, daar ben je. We zagen je aan komen rijden, we zaten daar op het terras.

Link naar reactie
Gast Guest_Marcel_*
Ah, daar ben je. We zagen je aan komen rijden, we zaten daar op het terras.

Op welk terras zaten jullie dan? Ik zei nog tegen mijn vriendin dat, als ik een groepje zou zien zitten, dat ik toch even zou vragen of het de Z3-addicts waren.

Helaas, had graag even met jullie gesproken

Link naar reactie

Ja jij was die meneer met het groene shirt en een arm om de vriendin :lol: ,wij zaten op het terras net na de slagboom.

Link naar reactie
Ik heb de auto net een week en heb er over gedacht om lid te worden. Moet even bijlezen om te kijken of het iets voor mij is

Tja, als je van Zuur houdt en niet vies bent van Zoet, midden in het leven staat maar wel een beetje scheef, van complimentjes houdt maar een lading kritiek goed kan verteren, een serieuZe ouwehoer bent dan ben je hier wel goed, mits je een BMW uit de Z serie hebt natuurlijk.

Veel informatie, foto's, reisverslagen, lief en leed, je kunt hier alles vinden...Dus Welcome in the Z-Lane... :lol:

Link naar reactie
,wij zaten op het terras net na de slagboom.

Wij Zaten op het terras vol onder de slagroom... :schater: ...je kunt het gewoon Zeggen Huuppie... :lol:

Link naar reactie
Op welk terras zaten jullie dan? Ik zei nog tegen mijn vriendin dat, als ik een groepje zou zien zitten, dat ik toch even zou vragen of het de Z3-addicts waren.

Helaas, had graag even met jullie gesproken

Wij zaten aan de voorzijde, als je met je gezicht naar het terras staat, links achteraan, onder een afdakje. We zagen jullie nog net weglopen, hadden gedacht dat jullie op het terras zouden gaan zitten. Had jij niet iets groens aan?

Overigens, een zwarte QP extra bij de QP's van ons ploegje, nee, dat viel natuurlijk niet op.

EDIT: Kruispost Huub, hij is alleen wat vlotter als ik.

aangepast door Rob
Link naar reactie
Wij zaten aan de voorzijde, als je met je gezicht naar het terras staat, links achteraan, onder een afdakje. We zagen jullie nog net weglopen, hadden gedacht dat jullie op het terras zouden gaan zitten. Had jij niet iets groens aan?

Overigens, een zwarte QP extra bij de QP's van ons ploegje, nee, dat viel natuurlijk niet op.

EDIT: Kruispost Huub, hij is alleen wat vlotter als ik.

Ja Klopt, ik had een groen T-shirt aan. Was even weg met mijn date. We wilden alleen overdekt zitten voor het geval het zou gaan regenen.

Even de specs van de coupe: 2,8, bouwjaar 1999, import 2000, 18 inch AEV-velgen en verlaagd. 58.000 kilometer. Zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte. Ik hou de site in de gaten, misschien dat ik binnenkort een keer meerij met een rit.

Ik heb ook een Porsche 911 turbo uit 1978 waar ik redelijk veel ritten mee rij, dus ik moet even kijken of het uitkomt.

In ieder geval bedankt voor je leuke reactie.

Link naar reactie
Helaas, had graag even met jullie gesproken

Misschien maar beter van niet. :schater:

Even ter verduidelijking :

De mensen die hier nu posten zijn niet representatief voor de rest van de (keurige) forummembers. :lol::party: :santa: :rambo:

Link naar reactie
Misschien maar beter van niet. :schater:

Even ter verduidelijking :

De mensen die hier nu posten zijn niet representatief voor de rest van de (keurige) forummembers. :lol::party: :santa: :rambo:

En Mohikaan kun je na aanmelding meteen blokkeren. Hebben we allemaal al gedaan. :drank:

Link naar reactie
Gast Guest_Marcel_*
Misschien maar beter van niet. :schater:

Even ter verduidelijking :

De mensen die hier nu posten zijn niet representatief voor de rest van de (keurige) forummembers. :lol::party: :santa: :rambo:

He Mohikaan, woon je in de regio Dordrecht? Ik woon nu in 's-Gravendeel en kom volgende maand in Dordrecht wonen

Link naar reactie
De mensen die hier nu posten zijn niet representatief voor de rest van de (keurige) forummembers. :rambo: :drank: :santa: :party:

je kan ook te ver gaan,henk :schater::lol:

Link naar reactie

Ja,

Wij zaten op dat terrasje en zagen de Coupe voorbijrijden.... later zagen we dat hij geparkeerd had naast ons rijtje coupe's!!!

Link naar reactie
Ja,

Wij zaten op dat terrasje en zagen de Coupe voorbijrijden.... later zagen we dat hij geparkeerd had naast ons rijtje coupe's!!!

Goeie post, Martin. :lol:

Link naar reactie
Ja,

Wij zaten op dat terrasje en zagen de Coupe voorbijrijden.... later zagen we dat hij geparkeerd had naast ons rijtje coupe's!!!

Heb me direct geregistreerd op het forum. Lijkt me leuk om wat meer te lezen en ook contact te hebben over Z3-gerelateerde zaken.

Link naar reactie
Goeie post, Martin. :lol:

Dank je Rob.

Ik hanteer tegenwoordig de nieuwe methode:

Alleen de laatste 2 posts lezen en daarop reageren... verder niet teruglezen om tot ontdekking te komen dat een ander forumlid al een dergelijke reactie heeft geplaatst! :schater:

Link naar reactie
Heb me direct geregistreerd op het forum. Lijkt me leuk om wat meer te lezen en ook contact te hebben over Z3-gerelateerde zaken.

Leuk, welkom hier. In de de Members Gallery kun je jezelf neerzetten, als je dat wilt.

Link naar reactie
Dank je Rob.

Ik hanteer tegenwoordig de nieuwe methode:

Alleen de laatste 2 posts lezen en daarop reageren... verder niet teruglezen om tot ontdekking te komen dat een ander forumlid al een dergelijke reactie heeft geplaatst! :schater:

Zo zijn er wel meer, hoor.

Link naar reactie
Ja,

Wij zaten op dat terrasje en zagen de Coupe voorbijrijden.... later zagen we dat hij geparkeerd had naast ons rijtje coupe's!!!

dan maar veel hunnen in een text maar dit loopt gramaticaal ook niet erg lekker Martin. :lol:

Link naar reactie
Heb me direct geregistreerd op het forum. Lijkt me leuk om wat meer te lezen en ook contact te hebben over Z3-gerelateerde zaken.

welkom Marcel! :lol: zijn natuurlijk erg benieuwd naar verhaal & pics achter de QP, kijken uit naar je intro in de members gallery. Goeie keuze die QP :party:! Even vreesden we een onverwachte mystery guest op de QP meeting (die inmiddels naar het terras in Lage Vuursche verplaatst was) te hebben, moesten erg lachen om het feit dat je jouw QP mooi naast het rijtje geparkeerd had.

Grappig dat je 'ons' op het forum na paar daagjes toch hebt gevonden. QP's in het wild komen we niet vaak tegen, die van jou zag er snel bezien prima uit, lag lekker laag en strakke 18" erop... prima aanvulling hier op het forum! :rambo:

Link naar reactie
dan maar veel hunnen in een text maar dit loopt gramaticaal ook niet erg lekker Martin. :lol:

Seikert!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.