Ga naar inhoud

QP Meeting


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Ziet er geZellig uit Zo op die foto's...Zijn Emanuel en Reggie niet gekomen ?

Link naar reactie
  • Reacties 339
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En...Hoe klonk nou die V8...? Enne enne...?

Net als 2 viercilinders die gelijktijdig optrekken denk ik Frido !!??!! 071.gif

Link naar reactie
Zijn wel watjes die R-boyzzz

Wij gaan nu rijden tot zo :)

Niet gaan generaliseren Huub :D er waren ook bikkels met de kap naar beneden en de airco aan :thumbup: Leuke dag geweest weer nieuwe mensen ontmoet en vooral mooie auto's Ja jongens uit mijn mond compliment voor de Coupe's jammer dat ze in het niet vielen bij die verschrikkelijke mooie Z4 coupé van Merlijn en de roadsters natuurlijk :schater:

Link naar reactie

Wat toch wel een geslaagde middag dacht ik zo...zelfs het weer viel mee ! Leuk om eindelijk is wat mensen in het echt te zien en te spreken !

Ik zet na het weekend even mijn foto's online !

Bedankt iedereen voor een geslaage QP meeting ! :thumbup::thumbup:

Link naar reactie
Toelichting:

De QP meeting zal in tailgate style zijn. Dat kan nl. met een QP

Verwachte eigenlijk fotos van geopende achterkleppen met kratten cola en bier (voor de bijrijders) picnickleedjes met picnic manden etc

Link naar reactie
Verwachte eigenlijk fotos van geopende achterkleppen met kratten cola en bier (voor de bijrijders) picnickleedjes met picnic manden etc

Geloof het of niet. Er was er 1 bij die krentenbollen bij zich had. De rest is gaan lunchen op een terras in Lage Vuursche :schater:

Terwijl ik met m'n roadster uiteraard al thuis gegeten had... BBQ paste niet in de kofferbak...

Link naar reactie

Was een goede middag leuke mensen ontmoet er achter gekomen dat Martinvh wel meeviel en dat Roger echt niet spoort , :thumbup: ,wat een ouwehoer.

daarna nog ff met mijn broer mee naar huis en een erg lekkere avond gehad>Broer en Veerle :thumbup::thumbup: ,R moest op de terugreis nog wel capituleren. :rolleyes:

Link naar reactie
In mijn tijd heette dat gewoon kotsen.

Oh, in mijn tijd heette dat vomeren!

Link naar reactie
Geloof het of niet. Er was er 1 bij die krentenbollen bij zich had. De rest is gaan lunchen op een terras in Lage Vuursche :schater:

Terwijl ik met m'n roadster uiteraard al thuis gegeten had... BBQ paste niet in de kofferbak...

Ja verschikkelijk belachelijk wie neemt er nu krentenbollen mee wat een sukkel :rolleyes: ,en de rest luxe uit eten.

Link naar reactie
:schater: hij klinkt :rolleyes::unsure: maar omdat niemand erover praat hier geef ik je een link om een klein idee te krijgen hoe het klinkt, in het echt klinkt ie nog veel ruiger als ik er echt voor ga zeg maar ;) deze opname is met een telefoon gemaakt door iemand die me weg hoorde rijden bij een BMW dealer opening en toen snel een filmpje schoot en op youtube kwam ik die tegen, hoor zijn reactie :schater:

gr, René

Hmm ik verneem een frustratie en wil toch even ;) reageren, beste René ik begrijp best dat je trots bent op je Hartge echter deelt niet iedereeen je mening dat was voor mij de reden niet te reageren op de vraag hoe die klonk. Persoonlijk vond ik de eissenmann van Saskia beter klinken maar ja wellicht heb ik er geen verstand van. Heeft allemaal niets met jouw persoonlijk te maken ik ken je verder niet ik vond het ook top dat je er was :blink: ik krijg alleen geen kick van je Hartge sorry :thumbup:

Link naar reactie

Roger gisteren leuke terugreis richting het oosten kon je makkelijk bijhouden ;) ,maar nmi doet je rechterremlicht het niet of het leek zo.

Gisteren de Hartge weg horen rijden en dat was een dikke beer in het bos :rolleyes: ,het maakt wel indruk maar ben persoonlijk meer gecharmeerd van het Eisenmann geluid die de twee emmers produceerden ;) .

Link naar reactie
Persoonlijk vond ik de eissenmann van Saskia beter klinken
Gisteren de Hartge weg horen rijden en dat was een dikke beer in het bos :guitar: ,het maakt wel indruk maar ben persoonlijk meer gecharmeerd van het Eisenmann geluid die de twee emmers produceerden :wub: .

Hmmm... :unsure: Dit is toch iets wat ik al vaker heb geleZen.

Niet iedereen vindt het geluid van een V8 mooier dan het turbine-geluid van een Zes-cylinder.

Nu ben ik eens benieuwd of dat gaat veranderen nu in de M3 ook een [hoogtoerige] V8 Zit.

Voor mij Zelf geld dat ik de Eisenmann's indrukwekkend vind klinken maar Zou compleet gek worden als ik continu met Zo'n uitlaat moest rijden.

Zeker als Sledgehammer voor me rijd sta ik altijd versteld van die sound... :o

Als ik naar dat filmpje kijk van hierboven met slecht geluidskwaliteit dan krijg ik toch kippenvel, Zo mooi klinkt dat gebrul... :wub:

Ik Zou graag Zelf eens die sound live willen horen, dat moet volgens mij hartritme-stoornissen opleveren... :lol:

Een V8 heeft altijd deel uitgemaakt van mijn dromen, en daar Zal het ook wel bij blijven, maar Zeg nooit 'nooit'.

Link naar reactie
Een V8 heeft altijd deel uitgemaakt van mijn dromen, en daar Zal het ook wel bij blijven, maar Zeg nooit 'nooit'.

Friedo daar heb ik een goedkope oplossing voor wat te doen koop tien potten appelmoes ga daarna ontkleed je lichaam met deze moes insmeren, een aardig dikke laag,kruip vervolgens voor tien dagen in een donkere kelderkast.Wedden dat je dan een mooie dikke vacht(V8) hebt.En weer een wens invervulling. :unsure: .

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.