Ga naar inhoud

Karten


MarcelZ3

Aanbevolen berichten

Hoi Marcel,

Was weekendje weg dus een wate latere reactie, excuses. Javaans of italiaans is allebei goed dus doe maar wat het gemakkelijkst voor je is. Wanneer je liever een concrete keuze hebt dan gaan we voor Javaans.

Zie je op zondag, en dank voor je inspanningen!

Groet,

Perry

Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Helaas de wet van Murphy werkt nog steeds.

Ik heb net contact gehad met Race Planet en heb de vervelende mededeling te melden:

Er wordt maar 1 soort buffet per arangement geserveerd. (stond niet expliciet vermeld, kon ik ook niet weten, sorry)

D.h.i dat of de voorstanders van het Italiaans buffet toch verhuizen naar het Javaans buffet, of evenals de 5 andere deelnemers (waarvan ik nog geen keuze heb doorgekregen) een eigen vrije keuze maken.

Het is overigens wel zo dat er gewoon lasagna, etc. te bestellen is.

Ik moet morgen uiterlijk uitsluitsel geven, dus geef me het vroegtijdig door indien je anders wenst te eten als aangegeven.

Voor een totaal overzicht zie onder.

DEELNEMERS:

Eindstand: Geupdate: 11 okt. 2006 23.50 uur

Deelnemers/auto: | Partner? | karten? | Eten? | Menu? |

1. MarcelZ3 | Ja | 1 | 2 | javaans |

2. SledgeHammer | nee | 1 | 1 | javaans |

3. Dion | Ja | 2 | 2 | javaans |

4. Roodkapje | Ja | 2 | 2 | javaans |

5. ChrisXl | nee | 0 | 1 | javaans |

6. Nicole | nee | 1 | 1 | ? | (Indien geen vervanger, wordt wel € 34,25= in rekening gebracht)

7. Spycke | Ja | 1 | 2 | javaans |

8. Marvin | nee | 1 | 1 | javaans |

9. Edwin | Ja | 2 | 2 | javaans |

10.Superduper | nee | 1 | 1 | (regelt hetzelf)

11.Rob | Ja | 0 | 2 | javaans |

12.Anne&Wilko | Ja | 0 | 2 | javaans |

13. Mahe | Ja | 2 | 2 | ? | (regelt eten zelf)

14. Adopat | Ja | 0 | 2| ? | (mogelijk werken, komt indien mogelijk ouwenelen, regelt eten zelf)

15. PerryZ3 | Ja | 0 | 2 | javaans |

16. Tobiastoeter | nee | 1 | 1 | javaans |

17. Simca1999 | Ja | 1 | 2 | javaans |

18.M-Roadster | nee | 0 | 1 | (onder voorbehoud, regelt eten zelf)

19.Ivo | Ja | 0 | 2 | (regelt eten zelf)

------------------------------------------------------------------------

Totaal:

Auto's : 18

Partners : 11

Karten : 15 (14 indien geen vervanger voor Nicole)

Javaans eten : 22

Regelt eten zelf : 8

Ik hoor het graag.

:wub: , MarZZZel

Link naar reactie
Hoi Marcel,

Was weekendje weg dus een wate latere reactie, excuses. Javaans of italiaans is allebei goed dus doe maar wat het gemakkelijkst voor je is. Wanneer je liever een concrete keuze hebt dan gaan we voor Javaans.

Zie je op zondag, en dank voor je inspanningen!

Groet,

Perry

Is goed Perry,

Lijst is bijgewerkt. :wub:

Link naar reactie

Hee Marcel,

Nogmaals gecondoleerd :foto:

Wij zijn er zeker en eten lekker Javaans mee zoals je al wist.

Aangezien niet iedereen iedere dag op het forum zit zou ik de mensen die tot nu toe Italiaans opgegeven hebben omzetten naar Javaans. Tenzij ze al opgegeven hebben bepaalde dieet problemen te hebben.

Mochten mensen je laten zitten hebben we meteen het volgende uitje voor het forum : de Z3 knokploeg :rant::( :D :skull: maar zover zal het zeker niet komen

:wub:

Link naar reactie

Dacht al de nodige minpunten hier te hebben gescoord. :wub:

Één soort buffet leek mij ook al logisch, vandaar dat ik zei, gewoon die knoop doorhakken. Ben zo vrij geweest om mij zelf op javaans te zetten. :foto:

Ik meen op de site te lezen dat deze gerechten de gehele dag door te bestellen zijn:

HOOFDGERECHTEN

Saté met brood of frites en salade € 9,50

Cordon bleu met frites en salade € 9,95

Gepaneerde schnitzel met frites en salade € 9,95

Halve kip met frites, appelcompote en salade € 10,75

http://www.raceplanet.nl/indoor_karten_prijzen_food.php

Link naar reactie

Hoi Marcel,

Gecondoleerd. Jammer dat jullie Vlokje er niet meer bij kan zijn..... Sterkte gewenst, ook voor je vrouw.

Verder mbt betalingen van de Nieuwjaarsborrel. Dit was nmm vooral een probleem van het restaurant waar we waren bijeengekomen. Zij waren niet goed ingeseind en hebben ook niet geverifieerd hoe de betaling (iedereen een rekening apart) zou verlopen. Dus daardoor werd DJ uiteindelijk geconfronteerd met een "kasverschil". Dit bedrag is toen achteraf door een paar Z3forum leden vrijwillig bijgelegd. Het waren volgens mij vooral de drankjes 's-middags (voor de rit) die niet waren afgerekend.

Uiteraard is het niet de bedoeling dat iemand en zeker de organisatie financieel de dupe wordt, maar volgens mij als je er duidelijk over bent wat de kosten (buffet pp , heats) zijn en hoe de betaling wordt geregeld, dan komt het vast wel goed. Dus geen zorgen.... en we maken er een mooie middag/avond van.

Groet en tot zondag,

Simon en Cara

Link naar reactie

Gossie, had graag een broodje kroket met mayo gegeten :P

even zonder dollen.

Maak ons niets uit aan welk buffet je ons laat meelopen ( neem aan dat het een lopend buffet is)

Ben benieuwd of je de chaos groter kan krijgen dan in Gulpen :huh: .

Anne

Link naar reactie

Best mensen,

Dank jullie voor je medeleven, ook voor de lieve PMmetjes en telefoontjes.

Hanneke, onze zoon en natuurlijk ikzelf zijn erg verdrietig nu die kleine cavia er niet meer is.

Nu onze zoon het huis uit is wordt het wel erg stil om ons heen, misschien moeten we wel een stel muggen als huisdier adopteren, daar hecht je je niet aan.

Ik durf te wedden dat we er nog een veel grotere puinhoop van weten te maken a.s zondag.

Kijken of we weer zo'n ouwe muts over de rooie kunnen krijgen.

We gaan er in ieder geval wat van maken.

Nogmaals ook namens Hanneke, dank voor jullie medeleven.

MarZZZel

Link naar reactie

Marcel, Hanneke en zoon....... ook ik weet maar al te goed hoe het is je geliefde huisdier te moeten verliezen :huh:

Wat is het dan opeens stil in huis...................... dat is voor mij ook de reden geweest er geen meer te hebben.. je overleeft ze allemaal.

Sterkte en we nemen zondag eentje op de anjing.

Link naar reactie
Ik meen een stukje op het forum te hebben gelezen over een Nieuwjaarsborrel waar nog een rekening van openstond, waarvan ik zeker weet dat degene die hiermee werd geconfronteerd, (ik ken hem niet) het op dat moment niet erg kon waarderen. Hoe dit later financieel is opgelost weet ik niet

Marcel,

Omdat ik niet wil dat mensen die leuke dingen organiseren voor extra kosten moeten opdraaien, gebruik ik in dit soort gevallen de forumpot.

Dus is niet alles gedekt door de deelnemers, laat het me dan weten en dan regelen we dat :D

En nog belangrijker: je hond heeft vast 16 mooie jaren gehad, vergeet niet de leuke herinneringen :huh:

Verder jammer dat het karten in het weekend is, ik vrees dat ik uit een vliegtuig val komende zondag (want mooi weer en bijna seizoen voorbij). Aan de andere kant wil ik wel weer eens de hardcore leden & "nieuwe" aanwas zien :P

Link naar reactie
Verder jammer dat het karten in het weekend is, ik vrees dat ik uit een vliegtuig val komende zondag (want mooi weer en bijna seizoen voorbij). Aan de andere kant wil ik wel weer eens de hardcore leden & "nieuwe" aanwas zien ;)

Ga voor het laatste :( grote opkomst ;) springen kan je nog zo vaak :D

Link naar reactie
Omdat ik niet wil dat mensen die leuke dingen organiseren voor extra kosten moeten opdraaien, gebruik ik in dit soort gevallen de forumpot.

Met zo'n aanwas van nieuwe leden: wordt het niet weer eens tijd voor een bijdrage? :(

Link naar reactie

Ik kom misschien ook nog even een kijkje nemen zondag. Ik weet dat "misschien" altijd zo'n vervelend woord is maar het hangt echt even af van een aantal zaken. Als ik nog mee wil doen met het karten, moet ik dat dan wel nu opgeven of zou dat eventueel ook nog zondag kunnen?

Link naar reactie
Ik kom misschien ook nog even een kijkje nemen zondag. Ik weet dat "misschien" altijd zo'n vervelend woord is maar het hangt echt even af van een aantal zaken. Als ik nog mee wil doen met het karten, moet ik dat dan wel nu opgeven of zou dat eventueel ook nog zondag kunnen?

Hoi Thomas,

Ik ga uiterlijk over 20 minuten de definitieve eindstand doorgeven aan Race Planet.

Ik kan je op de lijst zetten voor het karten, eten kan ook nog, maar ik moet het wel binnen 20 min. weten.

Lekker langskomen om te ouweNelen is ook leuk, maar mee karten/eten is gaver. :(

Link naar reactie
Zullen we ook alvast een treintje afspreken vanuit NH naar ZH?

Wij sporen niet dus gaan met de auto ;)

Anne

ps. idee is leuk maar vette kans dat we met de smart komen en daar willen jullie vast niet mee gezien worden :(

Link naar reactie
done that :schater::( (met ietsje minder propwind, want het was een zweefvliegtuig, maar toch)

Tja, keuzes, keuzes, ik zal er nog eens over denken ;)

Ach kom toch gewoon joh. Wordt zo te zien de laatste grote meeting van het jaar en springen in de winter is ook vast leuk ;)

Link naar reactie
Zullen we ook alvast een treintje afspreken vanuit NH naar ZH?

We zijn met genoeg die de A4 afrijden naar Delft.

Leuk idee Chris !

Moeten we bij van der Valk, met dat restaurant over de A4 afspreken, evt ff voorbij het pompstation op de P- Plaats ??? :(

Link naar reactie

kogel is erdoor:

RimBro en ik komen ff buurten. We karten niet mee, maar we regelen zelf wel wat te happen (als we niet meer mee kunnen doen) ....

We zijn er rond een uur of 3 denk ik :(

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.