Ga naar inhoud

Karten


MarcelZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

wij kunnen zoals het er nu uitziet, niet mee doen. helaas, we hebben dat weekend een familie feest, niet dat ik dat erg vind, :banaan: -_- , want de feestjes zijn altijd wel gezellig!!! B)

Hoi (zachte) Gast,

Jammer, maar ik wens jullie een genoegelijk weekend toe met veel jolijt. :D

See You next time

Link naar reactie

Deelnemers/auto: | Partner? | karten? | Eten? | Tourrit?

Nicole: nee/ja/ja/ja

Ik heb helaas geen tijd om een tourrit te organiseren maar is die Zuidholland rit van de z3club niet iets om (een deel) te rijden? Ruud heb jij de routebeschrijving misschien?

Link naar reactie
Deelnemers/auto: | Partner? | karten? | Eten? | Tourrit?

Nicole: nee/ja/ja/ja

Ik heb helaas geen tijd om een tourrit te organiseren maar is die Zuidholland rit van de z3club niet iets om (een deel) te rijden? Ruud heb jij de routebeschrijving misschien?

Heb ik, maar ik denk dat een tourrit te veel wordt, zeker van de z3/4 club die was bijna 150 km. en een partij slechte wegen :D ik hoef hem niet meer te rijden ( heb nog kiespijn )

Aan de stemmen te zien is er alleen zin in bij mooi weer. beter is denk op tijd verzamelen daar en B) B) maken bijkletsen en toerrit doen we al op de baan in de kart. :)

Link naar reactie

Waarschijnlijk weer wat gemist :D

Er was een datum ,toen een poll, (daar dus gestemd), nu dus nog een lijstje B)

Maar de datum is nu dus 15okt of??

In ieder geval wil ik dit vandichtbij meemaken dus:

Deelnemers/auto: | Partner? | karten? | Eten? | Tourrit?

Spycke: ja/1/2/nee

Gr Spycke

Link naar reactie
Deelnemers:	   |   Partner ?  |  Karten?   |   Eten?
----------------------------------------------------------
1. MarcelZ3 | ja | 2 | 2
2. SledgeHammer | nee | 1 | 1
3. Dion | ja | 2 | 2
4. Roodkapje | ja | 2 | 2
5. ChrisXl | ja | 0 | 2
6. Nicole | nee | 1 | 1
7. Spycke | ja | 1 | 2
8. Marvin | nee | 1 | 1

----------------------------------------------------------

Totaal: | Totaal: | Totaal: | Totaal:
7 5 9 12

Link naar reactie
Deelnemers:	   |   Partner ?  |  Karten?   |   Eten?
----------------------------------------------------------
1. MarcelZ3 | ja | 2 | 2
2. SledgeHammer | ? | 1 | 1
3. Dion | Ja | 2 | 2
4. Roodkapje | Ja | 2 | 2
5. ChrisXl | Ja | 0 | 2
6. Nicole | nee | 1 | 1
7. Spycke | Ja | 1 | 2
8. Marvin | Nee | 1 | 1

----------------------------------------------------------

Totaal: | Totaal: | Totaal: | Totaal:
7 5 9 12

Als ik het goed heb kart Nicole wel en Chris niet B)

{ Edit } sorrie verkeerd gezien :D beetje onoverzichtelijk ook.

Link naar reactie

Mooi zo mensen het druppelt al deelnemers. :D

Dit is de tussenstand:

Deelnemers/auto: | Partner? | karten? | Eten? | Tourrit?

1. MarcelZ3 | Ja | 2 | 2 | nee

2. SledgeHammer | ? | 1 | 1 | ?

3. Dion | Ja | 2 | 2 | nee

4. Roodkapje | Ja | 2 | 2 | nee

5. ChrisXl | Ja | 0 | 2 | nee

6. Nicole | nee | 1 | 1 | ja

7. Spycke | Ja | 1 | 2 | nee

8. Marvin | nee | 1 | 1 | nee

9. Edwin | Ja | 2 | 2 | nee

------------------------------------------------------------------------

Totaal:

Auto's : 9

Partners : 6

Karten : 12

Eten : 15

Tourrit:

1x ?

7x nee

1x Ja

Geupdate: 27 sept 2006 19.41 uur

Link naar reactie

Shriky hier (met de inlogcode van zijn Karin):

ik had graag meegewild, maar zit dan in het vliegtuig terug uit Downunder. Ik ben hier nu een maand om te kijken of ik die vrijgekomen baan van mijn vriend Steve wil overnemen. Beetje duiken met witte haaien, crocjes leren rollen en slangetjes melken. Leuk.

Hoedanook, ik ben er niet bij en dat is jammer, want dan had ik jullie kunnen laten zien hoe karten werkt. Was toch aardig geweest. Nu is het al 5 jaar geleden dat voor het laatst gecart heb, maar toen was Delft een beetje een prutser baan met erg veel verschil tussen de karts zelf, zodat racen een geluksspelletje werd. Schiedam had toen een veel betere baan (in de Spaanse polder), betere gelijke karts en medewerkers die zelf ook van karten hielden. Ik weet niet of hij nog bestaat (kan geen website vinden), maar hij is slechts 5 minuten rijden van Delft noord afslag (raceplanet).

Ook nog ff commentaar op het gewichtsdebat. Ik woog toen 95kg (nu 102kg) maar won het normaliter altijd van alle volwassenen. Ook die van 70kg. Je hebt gewoon andere voordelen die je moet uitbuiten en met karts moet je toch gewoon tempo houden. Slecht knuppeltjes van 10 die 35kg wogen en wisten hoe ze een bocht moesten nemen wisten hun accelartie voordeel genoeg uit te buiten om sneller te zijn. Geen excuses dus heerren :P ;) -_- .

Veel plezier allemaal tijdens het karten en van je triceps 2 dagen later!

DVG, The Shrike

Link naar reactie
Shriky hier (met de inlogcode van zijn Karin):

ik had graag meegewild, maar zit dan in het vliegtuig terug uit Downunder. Ik ben hier nu een maand om te kijken of ik die vrijgekomen baan van mijn vriend Steve wil overnemen. Beetje duiken met witte haaien, crocjes leren rollen en slangetjes melken. Leuk.

Hoedanook, ik ben er niet bij en dat is jammer, want dan had ik jullie kunnen laten zien hoe karten werkt. Was toch aardig geweest. Nu is het al 5 jaar geleden dat voor het laatst gecart heb, maar toen was Delft een beetje een prutser baan met erg veel verschil tussen de karts zelf, zodat racen een geluksspelletje werd. Schiedam had toen een veel betere baan (in de Spaanse polder), betere gelijke karts en medewerkers die zelf ook van karten hielden. Ik weet niet of hij nog bestaat (kan geen website vinden), maar hij is slechts 5 minuten rijden van Delft noord afslag (raceplanet).

Ook nog ff commentaar op het gewichtsdebat. Ik woog toen 95kg (nu 102kg) maar won het normaliter altijd van alle volwassenen. Ook die van 70kg. Je hebt gewoon andere voordelen die je moet uitbuiten en met karts moet je toch gewoon tempo houden. Slecht knuppeltjes van 10 die 35kg wogen en wisten hoe ze een bocht moesten nemen wisten hun accelartie voordeel genoeg uit te buiten om sneller te zijn. Geen excuses dus heerren :P -_- -_- .

Veel plezier allemaal tijdens het karten en van je triceps 2 dagen later!

DVG, The Shrike

Hoi Shrike,

Toch maar ff gaaf daar, Tasmania ook bezocht, was ik persoonlijk erg van onder de indruk. :P

Tuurlijk is het element "competitie" belangrijk voor de spanning, maar in dit geval ligt de nadruk meer op het gezellig samenzijn en gein hebben met elkaar en het uitwisselen van nieuwtjes. ;)

Take care Mate

Link naar reactie

Ok, ik denk dat ik de 15e kan vrijhouden om mee te karten. Ik denk niet dat Mirjam mee komt ivm onze dochter. Eten lijkt me leuk en noodzakelijk na wat kartinspanningen. En als het mooi weer is dan is een toerrit ook leuk; als ze belabberd weer voorspellen mag de rit wat mij betreft achterwege blijven..

Link naar reactie
Ik heb mijn uiterste best gedaan een adres van bijvoorbeeld de kartbaan Delft te ontdekken op de website van heer Bleekmolen. Het is mij niet gelukt.

Hier vind je het toch wel mee !!?? ;)

:thumbup:

Link naar reactie
Hier vind je het toch wel mee !!?? ;)

:thumbup:

Wie over de snelweg A13 (Den Haag-Rotterdam) rijdt, kan Bleekemolens Race Planet Delft onmogelijk over het hoofd zien. Vanaf de snelweg heeft u zicht op de zich uitstekend vermakende karters in het

'glazen' indoor kartcentrum, ter hoogte van de afslag Delft-Noord.

Meneer Becker vraagt nu eenmaal een adres. Denk je dat een boertje uit het Oosten zomaar de snelweg A13 kan vinden?

Link naar reactie
Wie over de snelweg A13 (Den Haag-Rotterdam) rijdt, kan Bleekemolens Race Planet Delft onmogelijk over het hoofd zien. Vanaf de snelweg heeft u zicht op de zich uitstekend vermakende karters in het

'glazen' indoor kartcentrum, ter hoogte van de afslag Delft-Noord.

Meneer Becker vraagt nu eenmaal een adres. Denk je dat een boertje uit het Oosten zomaar de snelweg A13 kan vinden?

En je komt notabene uit die hoek?????

Race Planet Delft

Kleveringweg 18

2616 LZ DELFT

Tel.: 015-2127222

Fax: 015-2157234

E-mail: delft@raceplanet.nl

Je had het kunnen vinden hoor :thumbup:

Link naar reactie

Suuuper!!!! :thumbup: ;)

Superduper en Rob ;)

Rob, geef jij nog ff door wat voor jou en Veerle wenselijk is?

Anne & Wilko, van jullie ook?

Voor een ieder geldt natuurlijk al, dat als je alleen al komt om lekker te klepmekkeren het al mieters zou zijn.

Ik kan dan in ieder geval genoeg parkeerruimte voor jullie zo dierbaar bezit regelen.

Link naar reactie
Rob, geef jij nog ff door wat voor jou en Veerle wenselijk is?

Aleen maar klepmekkeren, niet karten. Ik ben gebroken, na een ronde. Laatst in Nijverdal geweest; mijn magere, tere lijfje kan er niet meer tegen.

Link naar reactie
Aleen maar klepmekkeren, niet karten. Ik ben gebroken, na een ronde. Laatst in Nijverdal geweest; mijn magere, tere lijfje kan er niet meer tegen.

Ja Rob, het kan soms best wel enerverend zijn. :thumbup:

Een optie om je in het piepschuim te wikkelen zal je wel niet aanstaan.

Kom je alleen en blijven jullie wel eten?

Link naar reactie
Ja Rob, het kan soms best wel enerverend zijn. :D

Een optie om je te in het piepschuim te wikkelen zal je wel niet aanstaan.

Kom je alleen en blijven jullie wel eten?

Veerle en ik, we blijven eten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.