Ga naar inhoud

Karten


MarcelZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wij gaan ook wel voor wat exotisch.......... :huh:

Ennehhh Chris,

Bedenk je je niet?

Het zijn maar 2 heats en als je tot 1 van 10 snelste rondetijden maakt 3 heats.

Met ons gewicht heb je welliswaar een manko met het accelereren, maar ook weer het voordeel in de bochten.

Gewoon een kwestie van ervoor zorgen dat er niet te veel voor je rijdt. :(

Link naar reactie
promo_rood_kl.jpg

Lijkt me een goede keus :huh:

Beter dan een snelle snack....

2hnxf1t.jpg

Link naar reactie

Beste deelnemers,

Gaarne zou ik van de onderstaande deelnemers de keuze van het eten willen weten dit ivm de bestelling hiervan.

Het zou best weleens kunnen zijn dat iemand totaal niet gecharmeerd is van het Javaanse buffet en ik zou je danook niet willen opzadelen met iets wat je totaal niet lust. :m:

Je kunt ook zelf bepalen (zie link begin topic) wat je wilt eten (keuze wat de hele dag door geserveerd kan worden!)

Superduper: van jou weet ik dat de voorkeur Italiaans is, echter dit kan pas met 5 personen en meer, vandaar dat ik je ook in de onderstaande lijst heb genoemd, sorry

Het is geen drammen van mij, maar iemand moet garant staan voor de betaling en ondergetekende is daarom het haasje. :m:

A.U.B. geef me het door, dan kan ik verder.

Sledgehammer 1 x

Nicole 1 x

Superduper 1 x (nogmaals sorry Italiaans kan niet, min 5 pers.)

Mahe 2 x

PerryZ3 2 x

Adopat 2 x (weet van de event. werkzaamheden, al iets bekend?)

Van de rest heb ik wel een keuze doorgekregen, maar mocht ik het verkeerd hebben, dan asap een berichtje zodat ik het kan aanpassen.

:P

MarZZZel

Link naar reactie
Met een barbeque of Javaans etentje stel je de meeste mensen wel tevreden denk ik.

En er gaan toch 29 mee eten, dus waarom is Italiaans dan geen optie? :m:

Zie keuze begin topic :(

Er is maar 1 gegadigde voor Italiaans, het moeten er minimaal 5 zijn. :m:

Als dit laatste ook het geval zou zijn, is het uiteraard wel mogelijk.

Ben blij dat ik geen secretaresse van beroep ben. :P

Heb meelij met hen.

Maar maak je keuze of beweeg anderen in heroverweging van hun keuze.

Link naar reactie

Je moet niet zo moeilijk doen Marcel, gewoon iets gangbaars kiezen, je kunt toch nooit iedereen tevreden stellen.

Eigenlijk had je vanaf je eerste post al moeten aangeven van: HIER gaan wij karten, op DIE datum, en DIT gaan we eten. Dat maakt het leven zoveel makkelijker. :P

En ik maak geen keuze, vind alles wel best. :m:

Link naar reactie
Je moet niet zo moeilijk doen Marcel, gewoon iets gangbaars kiezen, je kunt toch nooit iedereen tevreden stellen.

Eigenlijk had je vanaf je eerste post al moeten aangeven van: HIER gaan wij karten, op DIE datum, en DIT gaan we eten. Dat maakt het leven zoveel makkelijker. :m:

En ik maak geen keuze, vind alles wel best. :P

Ik doe helemaal niet moeilijk, probeer het ieder een beetje naar zijn zin te maken en dat is misschien iets te hoog gegrepen :m:

Mjin insteek is nooit geweest het te organiseren, het was slecht een geste van mij om te peilen of men het leuk zou vinden (na alle commotie)

Maar goed ik trek me terug het is mij goed.

Gaat allen met God, dan zijt ge niet alleen!

Link naar reactie

Heren, heren, toch... :m:

Sledge bedoelt het vast niet zoals het er staat (ik ken dat :m: ) en Marcel, ga door met je goede werk, s.v.p. Je bent zo heerlijk op gang! Komt allemaal goed, wedden? :(:P

Link naar reactie

Oké mensen ik begrijp de intentie.

Ik wil niet de analen ingaan als een "quiter" en zal het weer oppakken!

Voorop gesteld: ik ben op niemand boos ofzo.

Ik wil wel even iets kwijt wat mij op mijn hart ligt.

Kennelijk ben ik de kartrekker v.w.b. het kartgebeuren. Hoewel dit niet mijn bedoeling was aanvaard ik de ingeslagen weg en zal het ook afmaken.

Zoals ik reeds ondervonden heb kost het een hoop tijd en effort, maar ik doe het met liefde voor het Forum.

Begrijp me goed, bij Race Planet te Delft wil men best in zee gaan met ons, maar met wil ook zekerheid (logisch).

Voor hen ben ik het aanspreekpunt en hierdoor ook degene die zij verantwoordelijk achten/stellen voor de financiele afhandeling (ik moet hier ook voor tekenen).

Welnu, als ik hiervoor mocht uitblinken door afwezigheid, dan zou ik dit met beide handen aannemen.

Bij elkaar gaat het om een flink bedrag en ik wil daarom ook van iedereen 100% zekerheid. Ik wil achteraf niet met een financieel tekort komen te zitten die ik uit eigen zak moet gaan bijlappen.

Het eten (of het nou Javaans of Italiaans is) wordt door hen uitbesteed en moet vroegtijdig door ons worden aangegeven en wordt ons ook in rekening gebracht.

Per Javaans of Italiaans buffet moeten minimaal 5 gegadigden zijn.

Jullie begrijpen natuurlijk vanzelf wel dat als er teveel wordt besteld omdat er deelnemers niet komen opdagen, ik degene ben die daarop wordt aangesproken c.q. wordt afgerekend.

Vandaar mijn aandringen naar jullie toe om mijzelf niet in de vingers te snijden en mag niet worden afgewimpeld onder het mom "moeilijk doen", maar is sincere common sense!!

Ik meen een stukje op het forum te hebben gelezen over een Nieuwjaarsborrel waar nog een rekening van openstond, waarvan ik zeker weet dat degene die hiermee werd geconfronteerd, (ik ken hem niet) het op dat moment niet erg kon waarderen. Hoe dit later financieel is opgelost weet ik niet, maar ik geef hierbij aan dat de diensten als van een incassobureau mij niet op mijn lijf zijn geschreven, dus distangeer ik mij hier ook van.

Ik ben er van overtuigd dat er geen opzet in spel zat, maar het blijft voor degene die er voor moest opdraaien een vervelende zaak.

Ik onderstreep hiermee nogmaals de importantie van het juist doorgeven van het karten en het eten op de betrefende dag.

De genutigde drankjes zullen appart moeten worden afgerekend en ik zal bij Race Planet bonnetjes aanvragen voor ieder stel of deelnemer.

Vergeef mij mijn boute zinsopbouw, het laten inslapen en begraven van ons dierbaar hondje (na 16 jaar trouwe dienst) is hier mede debet aan.

If You wanna play, play it by the rules.

I hope I made my point.

L@ter,

MarZZZel

Link naar reactie

Duidelijk Marcel, gecondoleerd met jullie hondje, ik weet hoe zoiets kan voelen. :D

Ten tweede, jij was zo fanatiek bezig in dit topic dat (ik denk wel iedereen) jou zag als de organisator. Dat brengt natuurlijk zo zijn verantwoordelijkheden met zich mee, maar het geeft je dalijk ook de genoegdoenig als je iets gezelligs ervan hebt gemaakt.

Mensen die niet komen opdagen, bij welke meeting hebben wij dit nog NIET meegemaakt.

Als ik later deze middag nu eens een mail de deur uit doe, waarin men de keuze moet maken uit twee menu's, en wanneer zij niet komen opdagen TOCH moeten opdraaien voor de kosten? Lijkt mij wel zo fair in dit geval. In het verleden deden weinig restaurants moeilijk over een persoon minder of meer (behalve dat restaurant in Gulpen dan :wub: ) maar ik begrijp dat een dergelijke organisatie zoiets vast wil hebben staan.

Onthoudt, je staat er niet alleen voor. :foto:

Link naar reactie
Duidelijk Marcel, gecondoleerd met jullie hondje, ik weet hoe zoiets kan voelen. :(

Ten tweede, jij was zo fanatiek bezig in dit topic dat (ik denk wel iedereen) jou zag als de organisator. Dat brengt natuurlijk zo zijn verantwoordelijkheden met zich mee, maar het geeft je dalijk ook de genoegdoenig als je iets gezelligs ervan hebt gemaakt.

Mensen die niet komen opdagen, bij welke meeting hebben wij dit nog NIET meegemaakt.

Als ik later deze middag nu eens een mail de deur uit doe, waarin men de keuze moet maken uit twee menu's, en wanneer zij niet komen opdagen TOCH moeten opdraaien voor de kosten? Lijkt mij wel zo fair in dit geval. In het verleden deden weinig restaurants moeilijk over een persoon minder of meer (behalve dat restaurant in Gulpen dan :wub: ) maar ik begrijp dat een dergelijke organisatie zoiets vast wil hebben staan.

Onthoudt, je staat er niet alleen voor. :foto:

Dank je Danny,

Ik heb je nog steeds hoog in het vaandel.

We maken er 1 grote VerZZZoendag van. :D

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.