Ga naar inhoud

Karten


MarcelZ3

Aanbevolen berichten

Ah, je had je voorgaande post iets aangepast ik begrijp wat je bedoelt.

Ik hoop dat je een klein beetje een idee hebt gekregen over hoe dingen worden worden afgesproken en worden nageleefd, niet het forum in het bijzonder hoor, maar algemeen.

Hoe dacht je dat te organiseren en dan bedoel ik (specifieke) dat bedrag van de juiste persoon te ontvangen.

Nee ik heb mijn portie onderhand wel gehad, het is wel liefdewerk hoor.

Ik moet datgene van Nicole ook nog maar zien te ontvangen.

Maar als jij die schone zaak op je zou willen nemen, Be my Gast.

Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nicole wilde graag karten en eten. Misschien dat M-Roadster haar plaatsje wilt innemen?

Moet er vooraf betaald worden, of naderhand? Anders maken wij gewoon een totaal bedrag op, dus karten + eten + drankjes. Dat dient dan na het eten afgerekend te worden bij ons.

Als het vooraf via bank betaald moet worden kunnen we beter voor jou methode gaan, dus iedereen laten betalen voor 3 ronden.

Link naar reactie
:schater: Zal de tijd wel zijn.

Iedere deelnemer betaald gewoon voor 3 ronden, en iedereen rijdt er minimaal 2. Dat is jou idee.

Iedere deelnemer betaald 2 OF 3 ronden, afhankelijk van of hij tot de laatste 10 behoort. Mijn idee.

Het is niet iedereen betaald gewoon voor 3 ronden (reken nou 's) Het is iedereen betaald mee aan de laatste heat van de 10 snelste rijders, da's een wezenlijk groot verschil en ik vind zelf marginaal, maar goed.

Link naar reactie

We zitten ook nog met deze moeilijke users. :sleepy:

Superduper 1 x (nogmaals sorry Italiaans kan niet, min 5 pers.) --> mailtje schrijven of Javaans ook goed is?

Mahe 2 x --> Mailtje sturen?

PerryZ3 2 x --> gewoon op javaans zetten? Maakte hem niks uit.

Adopat 2 x (weet van de event. werkzaamheden, al iets bekend?) --> mailtje sturen?

Link naar reactie
We zitten ook nog met deze moeilijke users. :sleepy:

Superduper 1 x (nogmaals sorry Italiaans kan niet, min 5 pers.) --> mailtje schrijven of Javaans ook goed is?

Mahe 2 x --> Mailtje sturen?

PerryZ3 2 x --> gewoon op javaans zetten? Maakte hem niks uit.

Adopat 2 x (weet van de event. werkzaamheden, al iets bekend?) --> mailtje sturen?

Nee hoor, van Superduper weet ik het, van Perry Z3 ook, van Adopat is mij bekend (heb ik ook niet meegeteld). Alleen van Mahe weet ik het nog niet.

Stuur jij hem een PM?

:sleepy:

Link naar reactie
Nicole wilde graag karten en eten. Misschien dat M-Roadster haar plaatsje wilt innemen?

Moet er vooraf betaald worden, of naderhand? Anders maken wij gewoon een totaal bedrag op, dus karten + eten + drankjes. Dat dient dan na het eten afgerekend te worden bij ons.

Als het vooraf via bank betaald moet worden kunnen we beter voor jou methode gaan, dus iedereen laten betalen voor 3 ronden.

Komt goed Danny. Ik neem zondag de plaats van Nicole wel in. Javaans is niet per sé mijn ding maar laat ik het voor jullie allemaal nou niet nog moeilijker maken dan het al is. (zolang het geen zuurkool is vind ik alles wel best)

Dan rij ik daarna nog even mee naar Ruud voor het monteren van jouw rubbers (waarvoor nogmaals dank! :) )

Tot zondag!

Link naar reactie
Vraag jij nog hier de prijzen van op? Dan zijn bonnetjes overbodig, die maak ik wel.

Fris

Koffie

Pilsje

Spa/water

Kan Mahe dan wel nog mee eten met het buffet, of wordt het wat anders?

Ik heb Race Planet net gebeld.

Er zijn geen eenheidsprijzen de prijzen liggen gemiddeld op € 2,= in de hollandse bar.

Dit geldt voor:

Koffie, thee, fris, bier, wijn, vieux, jenever, etc.

Heb tevens gevraagd of het mogelijk was om met turflijstjes per deelnemer te werken, antwoord: nee.

Het is wel mogelijk om bv groepjes te vormen die dan de gehele dag "poffen", maar per groep moet er steeds 1 persoon zijn die haar/zijn rijbewijs moet inleveren en dus verantwoordelijk is voor de betaling van die groep.

Ik persoonlijk denk dat dit goed werkt, maar ikzelf vind niet dat ik nog meer op mijn hals moet halen dan ik nu al heb.

Karten € 514,= (4 x 10rittenkaart)

Javaans eten € 495,= (22 x)

Totaal: €1.009,= dat is mijn portie waarvoor ik borg sta. en de beker met plaatje voor de winnaar = mijn donatie.

Natuurlijk dok ik mee voor mijn eigen "drankprobleem", maar graag niet dat ik dit moet regelen.

Van de actieve deelnemer Mahe heb ik verder niet meer vernomen, maar hij was ingepland als 2 x karten en 2 x eten (zelf verzorgen), dus het Jav.buffet is niet relevant voor hen, alleen het karten dus.

Ik heb tot mijn vreugde mogen constateren dat Thomas (MRoadster) het gat komt dichten (15).

Begreep uit zijn aanmelding dat hij het liefst een eigen keuze maakt vwb het eten. :)

Helemaal geen probleem Thomas, je hebt echt een ruime overige keus van de "kleine kaart"

Je wordt dus alleen voor het karten berekend.

Zal nog ff een routebeschrijving posten en dan denk ik dat we gewoon maar moeten feesten.

:)

Link naar reactie

Marcel,

Waarom maken we het ons zelf zo moeilijk?

Het restaurant/bar van Raceplanet is zelf verantwoordelijk om de kosten van de drankjes op de juiste manier te innen, ze houden het maar lekker zelf bij. Als iedereen bij levering van zijn drankbestelling toch gelijk afrekend is er niets aan de hand en kan er niets mis gaan? En is er ook niemand verder verantwoordelijk voor andermans drank/betalingsgedrag. Laat dat gewoonweg aan Raceplanet duidelijk weten, dat jij de afrekening van de maaltijden en de karts doet. De rest is iedereens individuele verantwoordelijkheid, en daar kan jij niet op worden aangesproken door Raceplanet.

grt,

Simon

Link naar reactie
Ik heb tot mijn vreugde mogen constateren dat Thomas (MRoadster) het gat komt dichten (15).

Begreep uit zijn aanmelding dat hij het liefst een eigen keuze maakt vwb het eten. :)

Helemaal geen probleem Thomas, je hebt echt een ruime overige keus van de "kleine kaart"

Je wordt dus alleen voor het karten berekend.

Nog beter :)

goed geregeld en petje af voor al je werk hoor Marcel!

Link naar reactie

Wr 100 meter sprint met de benewagen in 9.774 seconden

Link naar reactie
Marcel,

Waarom maken we het ons zelf zo moeilijk?

Het restaurant/bar van Raceplanet is zelf verantwoordelijk om de kosten van de drankjes op de juiste manier te innen, ze houden het maar lekker zelf bij. Als iedereen bij levering van zijn drankbestelling toch gelijk afrekend is er niets aan de hand en kan er niets mis gaan? En is er ook niemand verder verantwoordelijk voor andermans drank/betalingsgedrag. Laat dat gewoonweg aan Raceplanet duidelijk weten, dat jij de afrekening van de maaltijden en de karts doet. De rest is iedereens individuele verantwoordelijkheid, en daar kan jij niet op worden aangesproken door Raceplanet.

grt,

Simon

Simon, ik wist wel dat je me zou komen redden. :)

Danny, perfekt toch?

Link naar reactie
Danny, bedankt voor het opschonen van het begin topic. :):)

Ik heb er de routebeschrijving en de menu's bij geplaatst.

Alles is er nu te vinden. (hoop ik)

ZzZupertop Marcel en Danny,

Alles lijkt me duidelijk zo. Het wordt vast een topmiddag.

Ik ben thuis al aan het oefenen.

Mario%20Kart%20DS.jpg

Link naar reactie
ZzZupertop Marcel en Danny,

Alles lijkt me duidelijk zo. Het wordt vast een topmiddag.

Ik ben thuis al aan het oefenen.

Mario%20Kart%20DS.jpg

Hey, zit de baan van Delft daar ook in?

Link naar reactie
We zitten ook nog met deze moeilijke users. :)

Superduper 1 x (nogmaals sorry Italiaans kan niet, min 5 pers.) --> mailtje schrijven of Javaans ook goed is?

Mahe 2 x --> Mailtje sturen?

PerryZ3 2 x --> gewoon op javaans zetten? Maakte hem niks uit.

Adopat 2 x (weet van de event. werkzaamheden, al iets bekend?) --> mailtje sturen?

Ik kan het forum niet meer zo goed bijhouden dus sorry als ik wat gemist heb. Ik heb een voorkeur voor Italiaans (of elk ander eten dan hollands javaans :D ), maar ik moet toch eten... Ik vind het dus allemaal best. :) Ik mag best wat aankomen, maar voor 5 eten doe ik toch maar niet...

Link naar reactie
Sorry Nicole,

Dit bedoel ik nou met 100% blindvaren op mensen.

Je bent 1 van de eersten die zich opgeeft, laat vervolgens niet meer van je horen en als ik alles heb geregeld met Race Planet geef je door dat je niet komt! :) :D

Ik onthouw me verder van commentaar. :)

Thomas, als je nog interesse hebt, je kunt nog meekarten als je wilt.

Ehm ik geloof dat ik me zeker van enig commentaar ga behouden...

Je kent me niet maar hebt wel je oordeel klaar.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.