Ga naar inhoud

Karten


MarcelZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Had vanmorgen al stiekum naar het weer gekeken. Owee als er ook maar één iemand met een dicht dak komt aan rijden. :D Met uitzondering op de koekblikken natuurlijk. :wave: ;)

Ik rij niet graag met open dak op de snelweg. Mag dat van de open dak politie??

Link naar reactie
Is het slim om vanaf Eindhoven onderlangs via Breda-->Rotterdam te rijden, of bovenlangs via Utrecht-->Gouda?

Ik zou via Rotterdam rijden. Dus doorrijden over de A2 en dan de A15 pakken richting Rotterdam. Rij zelf trouwens ook morgen vanuit Eindhoven richting Delft.

Link naar reactie

De weergoden zijn ons morgen goed gestemd, hoop dat hun profeten het juist hebben. :thumbup:

Edwin en ik proberen morgen iets vroeger te zijn om jullie te ontvangen, kan Danny rustig rijden.

Voor de dames die actief meedoen aan het karten, zal ik wat kussentjes proberen te regelen ter compensatie van hun eigen isolatiemateriaal ten opzichte van de heren.

Alles is klaar, dus feesten maar!

Zie jullie daar.

MarZZZel

Link naar reactie
Deze??

w_4020-25-002.jpg

Volgens mij bedoelen ze inderdaad die, een groot Wokrestaurant boven en een BurgerKing onder.

Ik weet het niet zeker hoor.

Weinig forummers online, zeker allemaal aan het shinen.

Ben benieuwd welke ZZZ het meest glimt. :thumbup:

Ook benieuwd hoe Danny´s ZZZ er nu uitziet na het ongeval.

Link naar reactie

Na overleg met Marcel even een nieuw kostenoverzicht gemaakt.

We willen morgen daar proberen te regelen dat iedereen meteen bij binnenkomst individueel kan afrekenen.

Of dat ook gaat lukken hoor je morgen. Dan kunnen ze achter de bar bijhouden wie er binnen is en heeft afgerekend.

De kosten zijn als volgt:

kostenoverzichtfy0.jpg

Tot morgen :thumbup:

Link naar reactie

de totaaltelling 23 onder eten geldt voor de deelnemers aan het javaanse buffet. Niet het totaal aantal eters.

Voordat daar verwarring over ontstaat.

Link naar reactie
Edwin, is het handig om bonnetjes te maken voor iedereen? Met daarop het totaal bedrag?

Ik ga nu de auto in de was zetten. Bis morgen!!! :thumbup:

ik print deze wel een aantal keer uit.

Succes met poetsen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.