Ga naar inhoud

Karten


MarcelZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ehm ik geloof dat ik me zeker van enig commentaar ga behouden...

Je kent me niet maar hebt wel je oordeel klaar.

Marcel heeft wel een beetje gelijk..... In dit geval neemt Marcel een redelijk financieel risico en dan mag je verwachten dat iedereen dan ook komt die dat aangegeven heeft.

Maar misschien moet de procedure voor een inschrijving bij een evenement anders door altijd te reageren vóór een bepaalde sluitingstermijn waarbij duidelijk moet zijn of je definitief wel of niet meedoet.

Maar ondanks dat is mijn oordeel dat het jammer is dat je er deze ene keer niet bij bent en dat nog wel in je woonplaats.

Link naar reactie
Op de driewieler :schater::schater::schater::schater:

alpin13717.gif

Dat betekend 25% minder contactweerstand, en dan zou het toch sneller moeten gaan.

Deze is wel stoer...

volkswage_gx3.jpg

Link naar reactie
MAHE gemaild, hoop dat dit geen probleem geval gaat worden. Karten is vanaf 16 jaar, en hij neemt zijn zoon mee. :D

Mahe blijkt Johan te zijn!!! :thumbup:

geen probleem ik ben johan van rheenen de man van Maasje

en ik neem mijn zoon richard mee want Maasje kart niet

Richard is geen probleem maa reeds 33 jaren alt.

See you in Delft

gr

Johan

Link naar reactie
Waar je die info nu weer vandaan haalt is mij een raadsel, maar daarom ben jij ook onze Big Brother. :thumbup: :foto:

Johan heeft op jouw PB mij (per onmgeluk denk ik) een email gestuurd. :D

Link naar reactie

de blaadjes vallen en de lontjes worden korter :(

Marcel: het is altijd vervelend als bepaalde plannen moeilijk tot stand komen, maar er is geen noodzaak andere leden openbaar aan/af te vallen. Regel dat via email of PM en als er problemen blijven, contacteer dan mij. -_-

Ik neem aan dat Nicole een goede reden heeft en dat je ze niet zomaar zit te pesten. Een berichtje van haar was netjes geweest, maar ik weet de verdere achtergrond niet :newblush:

Er zijn al vaker dingen georganiseerd en altijd gaat er wel iets mis, moet kunnen -_-

Link naar reactie
de blaadjes vallen en de lontjes worden korter :(

Marcel: het is altijd vervelend als bepaalde plannen moeilijk tot stand komen, maar er is geen noodzaak andere leden openbaar aan/af te vallen. Regel dat via email of PM en als er problemen blijven, contacteer dan mij. -_-

Ik neem aan dat Nicole een goede reden heeft en dat je ze niet zomaar zit te pesten. Een berichtje van haar was netjes geweest, maar ik weet de verdere achtergrond niet :newblush:

Er zijn al vaker dingen georganiseerd en altijd gaat er wel iets mis, moet kunnen -_-

Ben het helemaal met je eens Ivo, echter ik steek mijn nek uit, ik draai op voor de event. financiele gevolgen. Ben niet zo'n janker die dan bij het Forum (in dit geval jij als Opperbaas) om fin. ruggesteun kom vragen.

Er zijn een hoop forumleden die een wijziging hebben gewild en hebben dit in ieder geval aan mij doorgegeven en ik heb het gewoon gewijzigd zonder enig probleem.

Het gaat mij om het melden en het een ander (op tijd) laten weten, zodat je die ander niet opzadelt met een probleem die je zelf hebt zien aankomen. Een agenda was anderhalve maand geleden ook al uitgevonden.

Een simpel "sorry, we komen niet, want we gaan een weekendje weg" (veel te laat gemeld) nadat alles de deur uit is vind ik niet een echt goed excuus.

Doe dan je best en verzin een goede smoes, al is (ie gejokt) die geen reactie oproept.

Ivo genoeg hierover. mijn glas is nog steeds half vol en niet half leeg. Verschiet mijn kruid liever aan positieve zaken.

So let it be.

But sorry seems to be the hardest word?

Beide mooie songs.

L@@@terrrr

Link naar reactie
Zondag-middag treintje naar Delft:

A4 parkeer terrein bij wegrestaurant richting Den Haag om 13:00

Marvin

ChrisXL

Tobiastoeter?

Roodkapje?

AnneWilko?

Probeer het om te halen, het hangt er van af of we dan al weer een beetje zijn opredroogd :newblush: -_-

Link naar reactie
Probeer het om te halen, het hangt er van af of we dan al weer een beetje zijn opredroogd -_- :(

O ja, moesten jullie niet naar "De Dijk" ???!!! :newblush:

468070348138fbd646ota2.jpg

Veel plezier !!! :party: -_-

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.