Ga naar inhoud

Karten


MarcelZ3

Aanbevolen berichten

Suuuper!!!! :D :muur:

Anne & Wilko, van jullie ook?

Wij komen in ieder geval samen eten.

Het karten twijfel ik nog over, zoals al eerder gepost ben ik de vorige keer uit de bocht gevlogen en heb maanden lang last van m'n ribben gehad. Aangezien we de vrijdag erna op vakantie gaan ( ja vervelend alweer) heb ik geen zin in blessures. :D

Wilko

Link naar reactie
  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wij komen in ieder geval samen eten.

Het karten twijfel ik nog over, zoals al eerder gepost ben ik de vorige keer uit de bocht gevlogen en heb maanden lang last van m'n ribben gehad. Aangezien we de vrijdag erna op vakantie gaan ( ja vervelend alweer) heb ik geen zin in blessures. :nono:

Wilko

Mooi zo, gezellig :newblush:

Het is toch wel heel beroerd om weer op vakantie te moeten hoor, MaZZZelkonten.

Gaan jullie met de motorhome + kids, of wordt het een knus onderonsje tussen jou en Anne? ;)

Je kan altijd nog terplekke beslissen of je wilt karten of niet, maar jou een beetje kennende weet ik de uitslag al. :)

Ik werk het lijstje weer bij. :wave:

Link naar reactie
Mooi zo, gezellig :newblush:

Het is toch wel heel beroerd om weer op vakantie te moeten hoor, MaZZZelkonten.

Gaan jullie met de motorhome + kids, of wordt het een knus onderonsje tussen jou en Anne? :)

Je kan altijd nog terplekke beslissen of je wilt karten of niet, maar jou een beetje kennende weet ik de uitslag al. :wave:

Ik werk het lijstje weer bij. :nono:

Tis hier dan herftvakantie, dus de kids gaan mee (in ieder geval 1).

Vrijdag de Camper gehaald dus die gaan we maar eens uitproberen.

A.s Zaterdag Anne haar nwe. autotje ophalen, dus de centjes zijn weer even op.

Wilko

Link naar reactie
En waar heb je mijn Zusje nu weer mee gekieteld? vertel, vertel!!!! :newblush:

Citroen Evasion is ingeruild. Ik wilde eigenlijk een 330 facelift en heb daar ook in proefgereden. We zijn gelukkig verstandig geworden (spoorzaam moment) en heben een Smart Forfour Pulse gekocht. De produktie daarvan is gestopt en ze zijn het parkeerterrein aan het leegverkopen. Leuk karretje, kan de oudste mooi mee leren rijden als ze over een half jaar haar rijbewijs heeft. Groot genoeg om met de kids niet te ver weg te gaan, voor ver weg nemen we de Camper.

Wilko

Link naar reactie
Citroen Evasion is ingeruild. Ik wilde eigenlijk een 330 facelift en heb daar ook in proefgereden. We zijn gelukkig verstandig geworden (spoorzaam moment) en heben een Smart Forfour Pulse gekocht. De produktie daarvan is gestopt en ze zijn het parkeerterrein aan het leegverkopen. Leuk karretje, kan de oudste mooi mee leren rijden als ze over een half jaar haar rijbewijs heeft. Groot genoeg om met de kids niet te ver weg te gaan, voor ver weg nemen we de Camper.

Wilko

Als ik nu ff Anne was of je oudste dochter had ik weer de nijging om de nieuwe aanwinst of in de garage te parkeren, of mee naar de slaapkamer te nemen om er lekker van te genieten of er desnoods in te slapen.

Maf ding van mij, al toen ik jong was had ik die nijging, is nooit echt over gegaan :newblush:

Maar gefeliciteerd :nono:, en Papa kan voorlopig niet stuk.

Link naar reactie
Als ik nu ff Anne was of je oudste dochter had ik weer de nijging om de nieuwe aanwinst of in de garage te parkeren, of mee naar de slaapkamer te nemen om er lekker van te genieten of er desnoods in te slapen.

Maf ding van mij, al toen ik jong was had ik die nijging, is nooit echt over gegaan :nono:

Maar gefeliciteerd :wave:, en Papa kan voorlopig niet stuk.

Dat gaat hier ook zo, afgelopen nacht wilde Anne al in de Camper gaan slapen (was te groot om mee naar bed te nemen) Naar het karten zullen we wel met de Smart gaan, dat is de eerste kans om een lekker stuk met dat ding te rijden. Maarrrrrrrrrrr beetje errug :newblush:

Wilko

Link naar reactie
Hoi

Johan van Rheenen komt karten met zijn zoon Richard

Ontvang wel graag nadere info

adres enz.

blijven iig. iets eten.

hoor nog

gr. Johan

Hoi Johan en Richard,

Leuk dat jullie van de partij zijn. :newblush:

Je kan aan het begin van het topic al het nodige over de locatie vinden, zie de link Race Planet van Bleekemolen te Delft.

Ga de volgende week in conclaaf met Race Planet en kom met gedetailleerder info hierop terug.

Voor de volledigheid het adres:

Race Planet Delft

Kleveringweg 18

2616 LZ DELFT

Tel.: 015-2127222

Fax: 015-2157234

E-mail: delft@raceplanet.nl

:nono:

Link naar reactie

Ik neem aan gezien de uitslag van de poll dat het de 15e wordt dus dan hierbij nog een inschrijving:

Perry Z3 / ja / 0 / 2 / Nee

Ik heb eerder gekart in Delft en vond de veiligheid maar zozo. Mogelijk dat als ik naast de baan sta dat ik het toch niet kan laten maar voorlopig zie ik maar even af van het karten.

Link naar reactie
Ik neem aan gezien de uitslag van de poll dat het de 15e wordt dus dan hierbij nog een inschrijving:

Perry Z3 / ja / 0 / 2 / Nee

Ik heb eerder gekart in Delft en vond de veiligheid maar zozo. Mogelijk dat als ik naast de baan sta dat ik het toch niet kan laten maar voorlopig zie ik maar even af van het karten.

Hallo Perry Z3,

Leuk dat jullie erbij zijn.

Ik heb in ieder geval een x aantal inschrijvingen van Forumleden die ik niet ken, is een leuke gelegenheid om dan eens kennis te maken.

Voor wat de veiligheid betreft, ik ga toch nog ff met Bleekemolen Race Planet in conclaaf en zal dit ook aan de orde stellen.

Onder het mom van liever veilig en wat minder spannend.

Vooralsnog staan jullie genoteerd als gezellige meeeters :lol:

Deelnemerslijst: Zie begin topic karten

Link naar reactie

Beste mensen,

Ik heb net het 1 & ander met Bleekemolen Race Planet Delft doorgenomen ivm ons voorgenomen plan om op zondag 15 oktober a.s. daar een gezellige meeting te houden met daaraan gekoppeld de mogelijkheid om te gaan karten en gezamelijk met elkaar te eten.

DEELNEMERS:

Eindstand: Geupdate: 5 okt. 2006 18.20 uur

Deelnemers/auto: | Partner? | karten? | Eten? | Tourrit?

1. MarcelZ3 | Ja | 2 | 2 | nee

2. SledgeHammer | ? | 1 | 1 | ?

3. Dion | Ja | 2 | 2 | nee

4. Roodkapje | Ja | 2 | 2 | nee

5. ChrisXl | Ja | 0 | 2 | nee

6. Nicole | nee | 1 | 1 | ja

7. Spycke | Ja | 1 | 2 | nee

8. Marvin | nee | 1 | 1 | nee

9. Edwin | Ja | 2 | 2 | nee

10.Superduper | nee | 1 | 1 | nee

11.Rob | Ja | 0 | 2 | nee

12.Anne&Wilko | Ja | 0 | 2 | nee

13. Mahe | Ja | 2 | 2 | nee

14. Adopat | Ja | 1 | 2 | nee (onder voorbehoud)

15. PerryZ3 | Ja | 0 | 2 | nee

16. Tobiastoeter | nee | 1 | 1| nee

17. Simca1999 | Ja | 1 | 2 | nee

------------------------------------------------------------------------

Totaal:

Auto's : 17

Partners : 12

Karten : 18

Eten : 29

Voorstel:

14.00 uur : Verzamelen op het parkeerterrein Race Planet.

Slagbomen door en op de linker parkeerplaats de auto's parkeren (is voor ons afgebakend

en afgezet). Lekker alle nieuwtjes met elkaar uitwisselen, klepmekkeren , showen en kennis

maken c.q snuffelen aan elkaar. <_<

16.15 uur : Karten 1e heat.

16.30 uur : Karten 2e heat.

17.00 uur : karten 3e heat.

17.15 uur : karten 4e heat.

18.00 uur : Finale van de 10 snelste rijders.

18.45 uur : Eten (aan de trogge) en prijsuitreiking winnaar. Echte beker (donatie van mij aan het Z3Forum).

??.?? uur : afsluiting.

Voor wat betreft de keuze van het eten:

Hier heb ik nog wat input van jullie nodig.

We kunnen daar Javaans, Italiaans, broodjesbuffet, of zelfs gewoon frieten met hamburgers, fricandellen, etc. nuttigen. Het belangrijkst is dat we gezellig met elkaar eten.

Willen jullie nog ff met me terugkoppelen wat jullie prefereren?

Ik heb Race Planet beloofd hierover a.s maandag op terug te komen, zodat zij het kunnen inplannen.

Dank voor jullie medewerking.

MarZZZel

Link naar reactie

17. Simca1999 | Ja | 1 | 2 | Nee

Zullen wel iets later komen ivm eerdere afspraak.

Hoeveel heats rijdt je per persoon? En betekend de 10 snelste rijders diegene met de snelste rondetijden?

Verder ZzZuper actie !!!

Link naar reactie
17. Simca1999 | Ja | 1 | 2 | Nee

Zullen wel iets later komen ivm eerdere afspraak.

Hoeveel heats rijdt je per persoon? En betekend de 10 snelste rijders diegene met de snelste rondetijden?

Verder ZzZuper actie !!!

Hoi geoefende lederpoetser,

Leuk dat je er ook bij bent. <_<

Per heat rijden er max. 11 karts.

Het is natuurlijk het leukst dat er zo min mogelijk "vreemde eenden" tijdens onze heats meerijden. (ook ivm veiligheid)

In principe rijd je 2 of 3 heats, maar wat let je als je nog genoeg armen over hebt om er nog wat aan te plakken. :foto:

Ik denk persoonlijk dat het om de 10 snelste (ronden) zal gaan.

Bepaal je strategie! slimmerik :foto:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.