Ga naar inhoud

Karten


MarcelZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

MarcelZ3

ChrisXL

RubenZ3

Ivo

M-Roadster?

M coupe for life

Tobiastoeter

Edwin en Nadia

Marvin

Roodkapje

Nicole

SledgeHammer

Superduper

napoje

Stoploss

puk

Iloon

Anne en Wilko

Joostvdl

Hoezo genoeg animo?? ;)

OEPS!!! :D Zie je wel ik jok echt niet dat het na 15 bij mij wat waziger gaat worden :muur:

Thanks Mate! :D

Link naar reactie
Wat moet ik me erbij voorstellen? Op hun site, bij speciale opties, vrijgezellen-arrangement, speciale opties, erotische act vanaf 190 Euries :D

Dit FF om onze boefjes te prikkelen ;)

ik klus wat bij, moet je maar denken :schater:

Link naar reactie
Hier alvast wat info over Race Planet

Note: Alleen zondagavonden da 19.00u zijn de banen gekoppeld en rijd je 16 minuten, dus langer dan de normale heat.

http://www.raceplanet.nl/indoor_karten_delft_p2.php

Misschien is zo'n GRAND PRIX wel leuk, hebben we direct een beetje competitie en regel ik een Z3 Forum Wisselbeker voor de winnaar ;)

Link naar reactie
nou................... van één heat kan je al flink kapot zitten hoor, laat staan 3 én een finale! ;)

ik ga ervan uit dat ik niet in de finale zit :D

maar je hebt gelijk, 1 of 2 heats is meer dan genoeg !

Link naar reactie

Oke de datum:

Het lijkt me dat de zaterdag of zondag het best uitkomt voor iedereen.

Liefst zo snel mogelijk ivm het weer, verzekering, stalling, etc.

maak een keuze:

Zaterdag 7 okt. 2006

Zondag 8 okt. 2006

Zaterdag 14 okt.2006

Zondag 15 okt.2006

Het tijdstip om elkaar daar te ontmoeten op de parkeerplaats 14.00 uur.

Ik heb met Race Planet afgesproken dat er een afgebakend stuk voor ons (Z3FORUM) wordt gereserveerd om onze auto's veilig en "knus" te parkeren (ong. 30 auto's)

Onverlet nodig ik een ieder die dus niet komt karten/eten ook uit, om de bijeenkomst bij te wonen en lekker bij te praten/showen :blink:Dit is ook een unieke kans om de luitjes die wel eens de maandelijkse ontmoetingen hebben hier naar toe te sluizen.

We kunnen het natuurlijk net zo duur maken als we willen, maar dat is niet onze goal.

Nog meer keuze:

Arrengement endurence:

We huren minimaal 8 karts waar we zelf pools voor maken. 75 minuten. 15 min. training ,1 uur wedstrijd

Voordeel: we kunnen zelf pools samenstellen met Asterixen en Obelixen en dames door elkaar voor een beter evenwicht per pool.

Per pool bepalen julie onderling hoe vaak je dan zelf wilt rijden. (2 a 4 personen per pool)

Vrij rijden:

12 minuten per heat

Omdat er per heat niet meer dan 11 karts de baan op mogen ligt het voor de hand dat we door ons aantal er geen vreemde eend mee rijdt.

Je bepaald zelf hoe vaak je wilt rijden en hebt zelf de kosten in de hand.

Voordeel is: we zijn niet verplicht het binnen 1 uur te laten beslechten, we lassen er zelf pauzes in.

Eten:

We kunnen daar eten zie hun site http://www.raceplanet.nl/indoor_karten_prijzen_food.php, of elders.

Ik heb geprobeerd de tropishe overdekte plantentuin "Xotus" te vinden in Delft, maar ik denk dat deze ter ziele is gegaan.

Nicole zou jij dit ff kunnen checken?

Het is zelfs mogelijk om bij de McDonald's te gaan nassen, want die zit om de hoek. :D

Ik hoor en lees het wel folks.

Ik heb er zin aan, ik hoop jullie ook ;)

Link naar reactie

Zo'n edurence lijkt me wel wat.

Wat de data betreft:

De 7e kan Nadia pas laat in de middag dus eet dan wel mee maar kart waarsch niet.

De 8e kunnen we allebei niet

De 14e en 15e kunnen we allebei

Hopelijk kunnen we een datum prikken waarop de meeste kunnen.

Link naar reactie
Net onder Keulen zit er een kartbaan met 250cc karts!

Vriend van me gaat zondag, als het uitje een succes is, misschien volgende keer naar Duitsland.

Groet,

Wouter

Dank voor je input Wouter.

Ja dat is waarschijnlijk een buitenbaan en karts met een schakelbak en een crossmotorblok, deze lopen onwijs snel, maar zijn ook wat gevaarlijker om te berijden.

In ons kikkerlandje zijn er zoveel milieuaspecten en regels (lijkt ons belastingstelsel wel) je kan geen welriekende knallende scheet laten of je moet er belasting of ontheffing voor betalen/aanvragen. :foto:

Daar zijn de regels allemaal wat soepeler :m:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.