Ga naar inhoud

Karten


MarcelZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 345
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dank voor je input Wouter.

Ja dat is waarschijnlijk een buitenbaan en karts met een schakelbak en een crossmotorblok, deze lopen onwijs snel, maar zijn ook wat gevaarlijker om te berijden.

In ons kikkerlandje zijn er zoveel milieuaspecten en regels (lijkt ons belastingstelsel wel) je kan geen welriekende knallende scheet laten of je moet er belasting of ontheffing voor betalen/aanvragen. :foto:

Daar zijn de regels allemaal wat soepeler :m:

ook wij hebben in ons kikkerlandje schitterende buitenbanen met leuke karts...

Link naar reactie
Xotus is er nog wel maar ik vind het een niet boeiende toko. Staan inderdaad wat grote kamerplanten en grote olijfbomen enzo maar om daar nou een excursie voor in te richten.... ik zou het lekker bij het karten houden!

Is toch om te nassen???

Link naar reactie
Zondag zou mij prima uitkomen. Je gaat wel nog een poll maken? Anders wil ik wel deelnemer nummer 2 zijn. :guitar:

Oke Danny, You're the Man, You can count. :birthday:

Wil jij de poll maken?

Ik heb de eerste aanzet al gedaan.

Van Edwin heb ik een PM ontvangen, zodat we event. terplekke de boel ook nog eens kunnen verkennen en Nicole kent de omgeving als haar handtasje :banaan:

Link naar reactie
Oke Danny, You're the Man, You can count. :rolleyes:

Wil jij de poll maken?

Ik heb de eerste aanzet al gedaan.

Van Edwin heb ik een PM ontvangen, zodat we event. terplekke de boel ook nog eens kunnen verkennen en Nicole kent de omgeving als haar handtasje ;)

Dus zoiets?

14de inclusief tourrit

14de exclusief tourrit

15de inclusief tourrit

15de exclusief tourrit

Je hoeft trouwens geen mod te zijn om een poll te starten hoor. ;)

Link naar reactie
Nee bij Xotus kqn je niet echt eten, tis meer een mislukte tropische Intratuin met wqt palmen en olijfbomen die je in een standaard tuincentrum niet vind, maar het is echt niet boeiend

We kunnen toch bij de kartbaan eten?

Zoals ik al eerder had aangegeven was dat etentje een tijd geleden (2001) en ik heb vernomen dat Xotus daarna in een neerwaardse spiraal is terecht gekomen, dus het kan wel kloppen dat het nu veel minder is.

Toen was het geweldig.

Tuurlijk kunnen we gewoon bij Race Planet nassen, er is genoeg keus dacht ik zo. :rolleyes:

Danny, jij hebt gewoon wat meer ervaring in dat poll gedoe dan ik. ;)

Ik neem ff aan dat je met of zonder toerrit het karten bedoeld?

Link naar reactie
Ja, of wil je die andere twee dagen er ook nog bij hebben? Je kunt ook voor de mensen die de tijd en zin hebben om een rourrit te rijden wel een rit organiseren, en de rest kan dan voor het karten aansluiten. Of alleen bij goed weer een rit rijden.

Zijn maar ideeën.

Nee hoor de twee genoemde data zijn pefect en die leute nog meer keuze geven geeft alleen maar discussies en verwarring, dan komt er helemaal geen malle moer van. :rolleyes:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.