Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Water, heide & hunebeddenrit - zondag 2 september 2018


mohikaan

Aanbevolen berichten

Las deze week dat er 200.000(!) Chinezen, elk jaar naar Giethoorn komen.

In afwijking van de uitgezette route wil ik als we Giethoorn binnen rijden, aan het einde bij een T splitsing  (tegen een kanaal) even rechtsaf gaan. 

Na 1 km loopt het weggetje dood op een parkeerplaats (even keren dus), maar  je krijgt wel een idee van het pittoreske  Giethoorn (Meer wegen/straten zijn er nauwelijks)

Link naar reactie

Op het laatste nippertje 2 personen graag en alles erop en eraan

1x vlees en vegetarisch en 1 x vlees en vlees

Groetjes, Tom en Anja

En net overgemaakt op je rekening

aangepast door TZ3
Link naar reactie
7 uur geleden zei mohikaan:

In afwijking van de uitgezette route wil ik als we Giethoorn binnen rijden,

Ik heb bovenstaande even door Google-Translate gehaald en ja hoor......................rolt maar één woord uit:

 

CHAOS :default_schater2:

  • Haha 2
Link naar reactie
7 uur geleden zei TZ3:

Op het laatste nippertje 2 personen graag en alles erop en eraan

1x vlees en vegetarisch en 1 x vlees en vlees

Groetjes, Tom en Anja

En net overgemaakt op je rekening

Geld is binnen.  Hoofdgercht  2x vlees? (of 1 vegetarisch?)

Link naar reactie
3 uur geleden zei Ka4:

Ik heb bovenstaande even door Google-Translate gehaald en ja hoor......................rolt maar één woord uit:

 

CHAOS :default_schater2:

Heb deze pauze ingelast zodat jij ons alsnog in kunt halen.. Als iedereen kalm blijft is er niets aan de hand.

Langs dit doodlopende stuk zijn ca. 3 parkeer terreintjes. Jij kunt als laatste, mss beter bij het eerste parkeerterreintje al keren. Lig je gelijk op kop!:clown:

aangepast door mohikaan
  • Haha 1
Link naar reactie
10 uur geleden zei mohikaan:

Geld is binnen.  Hoofdgercht  2x vlees? (of 1 vegetarisch?)

 

17 uur geleden zei TZ3:

Op het laatste nippertje 2 personen graag en alles erop en eraan

1x vlees en vegetarisch en 1 x vlees en vlees

Groetjes, Tom en Anja

En net overgemaakt op je rekening

Sorry ik dacht dat het wel duidelijk zou zijn.

Het is 2 x voorgerecht vlees

1x hoofdgerecht vlees

1x hoofdgerecht vegetarisch

🙂 🙂 🙂

Link naar reactie

Helaas moet ik me afmelden voor deze rit, mijn auto staat bij het schadebedrijf.

In de vakantie een zachte aanvaring met een container gehad op koplamp hoogte, waarbij ik bij thuiskomst pas zie
dat de koplamp er niet recht meer in zit, hij is dus naar achteren gedrukt.
Zit ook heel veel water in de koplamp, reden waarom de Xenon uitging.

 

Eerst zou het schadebedrijf vandaag de koplamp loshalen, drogen en terugplaatsen, maar
nu blijkt ook het voorschakel apparaat drijfnat te zijn en dus defect.

Dus voor het weekend krijg ik mijn auto niet weer in mijn bezit, dus baal ik als een stekker.

 

Iedereen veel plezier gewenst met de rit....

Link naar reactie

Da's vervelend.

Ik heb zelf momenteel ook schade maar die is rijdbaar. Toevallig ook op vakantie gebeurd. Ik heb zelfs expres niet hiervoor de schade laten herstellen met het risico dat ik de auto niet op tijd terugkreeg. (en hik had het ook druk)

Ik had zelf een aanvaring met een vuilnisauto (eigenlijk andersom, een engelse vuilnisauto reed midden in de nacht tegen mijn geparkeerde auto op de parkeerplaats van het hotel):

 

schade.thumb.jpg.272011b4c4fcb180a7197f8d69ecbac4.jpg

 

Maar alleen blikschade (spatbord en deur).

 

 

Link naar reactie

Hmm, een gedeukte auto in de lineup.😕

Het haalt natuurlijk wel het niveau van deze zeer exclusieve rit met notabene zeer exclusieve BMW's wel wat naar beneden.

Link naar reactie

Bij de buffet lunch zijn de daarbij aanwezige drankjes inbegrepen. 

Wil je andere versnaperingen nuttigen, vraagt het restaurant :

 

 Mochten de deelnemers extra drankjes willen bestellen, dan kan dit natuurlijk. Ze moeten wel zelf bijhouden wat ze dan genuttigd hebben. Zou u ze dan willen vragen of ze na afloop gespreid, dat wil zeggen in kleine groepjes, willen betalen? Niet dat ze met 31 personen massaal bij de kassa staan? Dat schept rust voor ons en andere gasten in het restaurant.

 Lianne van Veen

Landhotel Diever

 

PS Navigatiesystemen en routeplanners wijzen u dikwijls via een zandpad naar ons hotel. Dat pad is bij slecht weer onbegaanbaar. Advies is om eerst Diever in te rijden. Bij gebruik van een navigatiesysteem "Kasteel 19, 7981 AN Diever"  intoetsen en daarna de borden 'Landhotel Diever' volgen.

Link naar reactie
11 minuten geleden zei mohikaan:

Hmm, een gedeukte auto in de lineup.😕

Het haalt natuurlijk wel het niveau van deze zeer exclusieve rit met notabene zeer exclusieve BMW's wel wat naar beneden.

 

Ja maar ik heb het vermogen om zó hard te rijden dat het niet meer te volgen is. Die deuk wordt dan 1 grote waas :laugh:

 

Kom jij trouwens ook met een bmw of heb je nog steeds die engelse rammelbak? :hypocrite:

  • Haha 1
Link naar reactie
  • Maurits sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.