Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Water, heide & hunebeddenrit - zondag 2 september 2018


mohikaan

Aanbevolen berichten

Zoals aangegeven kunnen we niet meerijden helaas, maar de eindlocatie is nog geen 4 kilometer van ons huis. Dus oppas is geregeld, en met Henk afgesproken dat we het diner wel mee doen!

Graag alles vlees 2x. 

Betaling is <5 minuten na het plaatsen van dit bericht gedaan 😁

Link naar reactie

Henk: graag voorgerecht 2x vis. Hoofdgerecht: 1x vlees - 1x vis. :biggrin2::default_chef:   Schuld wordt nu voldaan! :91_thumbsup: 

Link naar reactie

Het ziet er helaas naar uit dat mijn gezondheid het niet toelaat om mee te rijden. Daarom meld ik mij af voor deze mooie rit. Ik hoop,dat iemand anders de lege plek in de deelnemerslijst gaat opvullen.

Link naar reactie
1 uur geleden zei Hunebed:

Het ziet er helaas naar uit dat mijn gezondheid het niet toelaat om mee te rijden. Daarom meld ik mij af voor deze mooie rit. Ik hoop,dat iemand anders de lege plek in de deelnemerslijst gaat opvullen.

Jammer, hoop dat het niets ernstig is.  Beterschap!

Link naar reactie

Hoi Henk, zag het bij ons nog niet in het lijstje staan, misschien heb je er overheen gelezen. Dus voor de zekerheid nog maar even, bij ons 2x alles vlees.

 

De weersverwachtingen zien er goed uit trouwens!😀 

Link naar reactie

Tar.gz,      Myrouteapp,      MRA. waar hebben jullie het over?    Een Falke kaart is niet nodig, Ik heb van ochtend- en middagrit een kaart gepost in 2e en 3e posting.   Kun je  downloaden  en, openen in Paint en op A4 formaat afdrukken.  Altijd handig als je het tempo niet kunt bijhouden😛

  • Haha 2
Link naar reactie
23 uur geleden zei BMW-Z-CSi:

^ nog niet, zal hem van het weekend even omzetten en inladen in MRA

Dan krijg je wss een gewijzigd bestand terug, bedoeld om op kruisingen verwarring te zaaien.😂

  • Haha 1
Link naar reactie

Betalingen zijn bijgewerkt. Ik ga as woensdag de restaurants betalen.  Hoop dat iedereen dan aan mij betaald heeft (en dinerkeuze doorgegeven!!!!!!)

 

KNMI :

Vooruitzichten lange termijn

zaterdag 01 september tot en met zaterdag 08 septemberOvergang naar een rustig en droog weertype met temperaturen rond of iets boven normaal.

25/08/2018 03.58 uur LT
aangepast door mohikaan
Link naar reactie
Op 18-8-2018 om 09:15 zei Delta737:

Graag alles vlees 2x. 

 

Op 23-8-2018 om 16:11 zei Delta737:

Hoi Henk, zag het bij ons nog niet in het lijstje staan, misschien heb je er overheen gelezen. Dus voor de zekerheid nog maar even, bij ons 2x alles vlees.

@mohikaan 3x is scheepsrecht (?). Vlees, vlees, vlees en nog eens vlees voor ons😋

Link naar reactie
  • Maurits sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.