Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Water, heide & hunebeddenrit - zondag 2 september 2018


mohikaan

Aanbevolen berichten

BREAKING NEWS

 

De eindlocatie is nu ook bekend.

Ik zocht eigenlijk een restaurant in de buurt van Exloo / Odoorn op de Hondsrug, maar als je wat eisen stelt aan de keuken/koks, haken er toch een aantal "Blikopener" restaurants af, Of zijn ze te duur.

 

De keuze is gevallen op Herberg van Anderen, Sfeervol en sinds een jaar gerund door een jong koppel met de ambitie er een goed restaurant van te maken. Gezien de revieuws lukt dat goed.

De herberg ligt dus Noordelijker  (naast Assen) als gepland, dus zal het laatste stuk van de route moeten omleggen. 

Op zich geen probleem, deze Herberg (je kunt er ook slapen) ligt in het natuurgebied Drentse Aa

 http://www.herbergvananderen.nl/omgeving/

 

 

Link naar reactie
6 uur geleden zei Dakloozzz:

Henk , wij willen toch dineren, zoeken naar een BenB die week. 

Leuk en als de kwaliteit van de keuken zo goed uitpakt als de revieuws, is het een goed plan. 

Link naar reactie

Beste Henk ik wil ons opgeven voor tevens het diner ......maar zie dat je dat al had ingevuld hehehe

vraagje, wanneer en dan op wat moet de betaling? Of lees ik er overheen..

Link naar reactie
Op 7-3-2018 om 20:21 zei Menko:

lekker een keer weer in de buurt, dus graag 2 x all in 😉

Je had al opgegeven voor diner.

Nog 5 weken te gaan, binnen 2 weken kan er betaald worden (

  • Haha 1
Link naar reactie

Sorry, is bijgewerkt.  Ben benieuwd naar hoe de heide er bij zal staan na deze hete zomer. Voor de Hunebedden ben ik wat dat betreft niet bang.

 

IMG_2727.JPG

Link naar reactie

Wij hebben er een “weekje uit” aan vastgeplakt om Drenthe te verkennen. Ten Oosten van Assen.  Als je nog interessante “must see and visit “ weet horen we het graag. Kijken er naar uit.😁

Link naar reactie
  • Maurits sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.