Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Water, heide & hunebeddenrit - zondag 2 september 2018


mohikaan

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei BMW-Z-CSi:

^ vanaf Leeuwarden gezien ligt het Zuidelijker :laugh:

Even pronken met het feit dat jij weet waar Leeuwarden ligt?

Link naar reactie
  • Administrator
6 uur geleden zei mohikaan:

Even pronken met het feit dat jij weet waar Leeuwarden ligt?

Ik heb vast de steden gecheckt waar FC Twente volgend seizoen op vrijdagavond naartoe moet...

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Op 15-3-2018 om 12:18 zei Z-ttree:

Zie dat je de 20 al vol hebt zet ons dus op de reserve lijst en hopen dat er enkele van de OVB afvallen :hypocrite:

 

Nou Ed je heb geluk want ik had staan OVB en kan inderdaad niet mee dus mijn plekje kun je opvullen wat mij betreft 😎.

 

Link naar reactie
  • Administrator

Er komt nog een plekje vrij....

Sorry Henk wij zullen er niet bij zijn

Link naar reactie

Route is nagenoeg klaar. Zoek nog eind locatie.

Ochtendrit in Juni al voor gereden. Er waren toen 2 wegomleggingen. 

De op internet gevonden Start locatie was zo moeilijk bereikbaar, dat ik een nieuwe gezocht en gevonden heb.

Lunch lokatie is ook bekend (vlak bij een hunebed).

 

Link naar reactie

Terwijl jullie rustig je auto poetsen of Tv kijken, worden er op de achtergrond keiharde onderhandelingen gevoerd.

In dit geval om een goede kop koffie uit een espresso apparaat en een kwaliteits gebakje erbij (geen slappe appeltaart van een supermarkt).

 

Hierbij hun laatste antwoord :

 

Beste H. Blazer,

Helaas doen wij niet aan korting.  Het gaat hier wel om 2 kopjes koffie of thee per persoon. En ook de petit four word huisgemaakt.

Mocht u het niet erg vinden om zet koffie (wat bij ons ook kwaliteits koffie is) Dan ben ik bereid om dit voor  6,50 per persoon te doen.

Ik hoor het graag

Met vriendelijke groet,

 

Noot : Aangezien ik de laatkomers geen koffie wil laten drinken die een uur geleden gezet is, Ben ik akkoord gegaan met 1 a 2 kopjes BMW waardige koffie uit een espresso machine + huisgemaakte Petit four, voor €. 7,50 = inschrijfgeld

 

Link naar reactie
4 uur geleden zei 2.5si:

^ of doe eens gek en meld het hier. Heeft de rest er ook nog wat aan ... 🤡

Hoop dat Gerry ook dan zijn Schotse Kilt aan doet, want die hebben jullie ook nog niet gezien

PKYC9324.JPG

Link naar reactie
  • Maurits sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.