Ga naar inhoud

VOL!!! INSCHRIJFTOPIC Limborit X - zondag 10 juni 2018


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator
Geplaatst:

Inschrijving gesloten !

 

Inschrijftopic Limborit X  - 10 Juni 2018 – Jubileumeditie

Volgens onze telling zou dit de tiende zijn !

 

Start is natuurlijk weer in Slenaken 🙂 en het eindpunt is dit jaar net zoals vorig jaar in Vaals.

Lunchlocatie idem als vorig jaar.

Aantal kilometers zal net zoals andere jaren rond de 200-220km zijn.

 

Net als voorgaande jaren word er weer in groepen gereden. Groepsindelingen maken we richting einde vd inschrijving bekend. Als er bij mij (net zoals vorig jaar) wederom een hoop verzoeken komen om met tig-aantal auto`s perse bij elkaar te willen rijden had ik wel graag dat deze mensen ook zelf voor een groepsleider zorgen die deze groep wil leiden svp.

Persoonlijk vind ik dit wel jammer, het leuke van zo`n dag is net om nieuwe mensen te leren kennen!

 

Naast tomtom / garmin bestandjes (volgen nog) volgt er ook een mooie routebeschrijving op papier.

Net zoals voorgaande 2 edities  wordt de Limborit wederom  internationaal,

er zullen weer een aantal Britse auto`s meerijden van het zuster forum Zroadster.org.

 

Definitief programma:

Startlocatie , 't Brugske Dorpstraat 2 Slenaken (grote parkeerplaats ernaast)

Verzamelen tussen 09:00 en 09:40. Er wordt gezorgd voor koffie, thee en een lekker stukje Limburgse vlaai.

Om 10:00 uur sharp vertrekt de eerst groep, om de paar minuten gevolgd door de volgende groep.

Voor de individuele groepjes is er qua tijd ruimte voor hier of daar een plas/koffiepauze in te lassen, groepsleider bepaalt.

 

Eindlocatie / Dinnerlocatie :  Kasteel Vaalsbroek, Vaalsbroek 1, 6291 NH Vaals

Indicatietijd einde rit: 17:30
Indicatietijd start diner: 18:00:

 

 

De prijzen voor deze mooie dag: 30 pp zonder, en 60 pp mèt diner, excl. drank. Gaarne betalen voor 11 Mei 2018 !!!

NL11 SNSB 0865988315, BIC SNS Bank - SNSBNL2A (R. Meijers, Geleen), met als vermelding 'Limborit 2018' + forumnaam   

Of via  paypal.me/RogerMeijers    Let op !!!! geen vinkje bij "goederen" anders komen er kosten bij!

 

Betaald = Rood !

 

Naam - Aantal Pers.- Diner ?

 

1. Scorpion       - 2x - Ja (Groepsleider)

2. Ruud_19        - 2x - Nee

3. Bailly              - 2x - Ja

4. Redzed         - 2x - Ja

5. BMW-Z-CSi  - 2x - Ja (reserve Groepsleider)

6. Shoveltje       - 2x - Ja

7. Wouterzzzz   - 2x - Ja

8. GuidoK           - 1x - Ja (Groepsleider)

9. Snaatje           - 2x - Ja

10. Zetter            - 1x - Ja

11. De Beertjes   - 2x - Ja (Groepsleider)

12. Frenkie          - 2x - Ja (Groepsleider)

13. -

14. Phoenix        - 2x - Nee

15. Individual     - 1x - Ja (Groepsleider)

16. Ferry76        - 2x - Ja

17. MaRRco       - 2x - Ja

18. jetpropdlx    - 2x - Ja

19. martin8db    - 2x - Nee

20. sandere39   - 2x - Ja

21. Eddo61         - 2x - Ja

22. RubenM       - 2x - Nee

23. Menko          - 2x - Ja

24. Eucalupta    - 2x - Ja

25. Zwippet       - 2x - Ja

26. EdwinK        - 2x - Ja

27. Bonfire         - 2x - Ja (Groepsleider)

28. Bigpapa       - 2x - Ja

29. PVe               - 2x - Ja

30. Ezzyrider      - 2x - Nee

31. Pim                - 2x - Nee

32. Psioneer       - 2x - Nee

33. Leo v.Asten  - 2x - Nee

34. Schriek          - 2x - Ja

35. Z-ttree           - 2x - Ja

36. Zetta4           - 2x - Ja

37. Mario              - 2x - Nee

38. vitamientje    - 2x - Ja

39. Dr. Bob           - 2x - Nee

40. Peter t. Brink - 2x - Ja

41. Deejac              - 2x -  Nee

42. bojan               - 2x - Nee

43. henny              - 1x - Nee

44. Gijs                    - 2x - Nee

45. Rene1969        - 2x - Ja (Groepsleider)

46. Ka4                  - 1x - Ja

47. Roodkapje     - 2x -Ja

48 Creed              - 2x - Nee

49. JordiM            - 2x - Nee

50. Bikerboy        - 2x - Nee

51. aad-z3            - 1x - Nee

52. gessel            - 2x - Ja

53. Franko           - 2x - Ja

54. Vliegende .H - 2x - Ja

55. Z4andmore   - 2x - Ja

56. Schnitzel        -  2x - Nee

57. Bmwz42.5i      - 2x - Ja

58. Thiejo              - 2x - Nee

59. ZdreiZ3           - 2x - Ja

60 Zchaijk             - 2x - Nee

61 pimgmx            - 2x - Nee

62 Victor Eggen    - 2x - Nee

63. Ed-Z4               - 1x - Nee

64. Peter M            - 1x - Ja

Zroadster

65. mwpe              - 2x- Ja

66. Nodzed           - 2x - Ja

67 Jjim                 - 2x - Ja

68. Jack Ratt         - 2x - Nee

69. Philip Baxter  - 1x - Ja

70. Mr. C               - 2x - Ja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Haha 2
  • Scorpion gesloten en vastgeprikt dit topic
  • Scorpion plaatste dit topic in de spotlight
  • Scorpion opende dit topic
  • Administrator
Geplaatst: (aangepast)

Groepsindeling

 

 

groepsindeling Limborit2018.jpg

aangepast door Scorpion
namen gewijzigd 07-06
Geplaatst:

Gelukkig er is nog plek, 2 personen met alles erop en eraan 👍👍👍😃😎🍾

Geplaatst:

Wij zijn er bij, all inn, en als groepsleider.

Geplaatst:

Was leuk vorig jaar, ben er graag weer bij:

2x, geen diner

Oja, en graag ook weer hetzelfde weer als de vorige editie :cool:!

Geplaatst:

Hé grappig, ik sta er al bij:thumbup:

 

Als je een groepsleider nodig hebt voor een turbogroep en je hebt er nog geen, dan wil ik dat wel zijn :smile:

Geplaatst:

Kijk , automatische inschrijving , dat werkt goed !  Wilde nog even opmerken dat we uiteraard voor het diner blijven, maar dat is inmiddels ook al vanzelf gewijzigd ! :hef: Helemaal top!  :clapping:

Geplaatst:

na onze eerste editie vorig jaar gaan wij dit jaar weer heel graag mee .

2x full option ;-) 

Geplaatst:

Hoi Hoi, Fijn dat we er al bij staan:clapping:en wij blijven natuurlijk ook voor het diner.

Groetjes Antoinette en Rob:clapping:

Geplaatst: (aangepast)

Ook wij zijn er voor de zoveelste :-) keer weer graag bij. 

2 personen, geen diner. 

Groeten Martin en Linda.

aangepast door martind8b
Geplaatst: (aangepast)

Heeeey wij staan er nog niet bij..

 

2 x all in!! En ja ik rijd graag een beetje door :cool:

aangepast door sandere39
Geplaatst:

Helaas, dan dobberen we als het goed is ergens op de middellandse zee, ook rot, dus dit jaar slaan we even over jammergenoeg.

  • Sad 1
Geplaatst: (aangepast)

Zet ons ook maar op je lijstje Roger 👍🏻  Wij gaan voor All in 

aangepast door Eddo61
Geplaatst:

Kan ik mij (2x) vooralsnog even onder voorbehoud opgeven (alleen rit, geen diner ivm lange terugrit).

Geplaatst:

Ook wij zijn er graag weer bij,  2 x yy

Geplaatst:

Dacht dat wij ons (Peter en Henny) al hadden opgegeven. Bij deze dan: 

2x incl diner.

We gaan ook mee naar het circuit de volgende dag. 

Geplaatst: (aangepast)

Ja tuurlijk gaan wij mee. Wij mogen deze geweldige rit toch niet missen Roger. Ik zeg 2× ja en 2× diner. En Maandag weet ik nog niet. 

Wanneer wil je dat weten????

 

En graag bij Bonfire in de groep.:jockey:

aangepast door Bigpapa
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.