Ga naar inhoud

VOL!!! INSCHRIJFTOPIC Limborit X - zondag 10 juni 2018


Scorpion

Aanbevolen berichten

Nee nee, ze krijgen allemaal les.

De eerste de beste parkeerplaats die ik zie stoppen we en haal ik m'n whiteboard uit de kofferbak.

Dan spreken we eerst bochtentechniek en schakelmomenten door.:book:

15 min later op de 2e parkeerplaats heb ik wel een beetje gezien hoe de leerlingen dat opgepakt hebben en pak ik m'n whiteboard weer en gaan we heel-toe behandelen voor diegene die een handbak hebben. :hypocrite:

Dan kunnen we weer een stukje scheuren alvorens we op de volgende parkeerplaats driften en powerslides behandelen.:rolleyes:

 

Wordt een hele leuke dag hoor :default_sHa_biggrin:

  • Haha 1
Link naar reactie

White Board? Dat is wel heeeel errug 20e eeuw. Als je weer eens de weg kwijt bent pak je er zeker nog een wegenkaart erbij:headwall:

  • Haha 1
Link naar reactie

Ja maar Henk, als ze modern zijn hebben ze in 1e instantie al geen groepsleider nodig.

Je moet het niet te ingewikkeld maken.....technologie gebruiken die hun vertrouwd aanvoelt. Daar weet jij toch alles van? :rolleyes:

Anders gaat het fout en rijden mensen pardoes tunnels in enzo....

 

Maar uiteindelijk rijden we allemaal net zo hard als de groep voor ons leert de praktijk :laugh:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Guido, ben jij zo'n racenonster c.q. circuitbeest? Ik zou graag een keertje les krijgen. een snelle auto is 1 maar er mee om kunnen gaan is een heel ander vehaal.

mooi voorbeeld is het filmpje van mark van enkele weken terug. de chauffeur drukte de neus van zijn zojuist aangeschafte z4 vakkuning in een erfafscheiding.

Link naar reactie
2 uur geleden zei four:

 

mooi voorbeeld is het filmpje van mark van enkele weken terug. de chauffeur drukte de neus van zijn zojuist aangeschafte z4 vakkuning in een erfafscheiding.

 

Als je dat wil leren is niet zo moeilijk hoor. 😜

Link naar reactie
4 uur geleden zei four:

Guido, ben jij zo'n racenonster c.q. circuitbeest? Ik zou graag een keertje les krijgen. een snelle auto is 1 maar er mee om kunnen gaan is een heel ander vehaal.

 

 

Nee hoor, ik ben de laatste die mezelf een goed coureur zal noemen (maar ik leef gelukkig nog wel :clown:)

Ik ben voornamelijk een sleutelaar als ik eerlijk ben. (en ik lul maar wat raak natuurlijk)

aangepast door GuidoK
  • Like 1
Link naar reactie

Kan me zeer verheugen op dit festijn. Dagje Maastricht, voor de avond: het mooiste restaurant van het land had ook nog plaats (Limburgse op hun terras zou perfect zijn) , nachtje slapen in naast gelegen dorp en dan de tocht van het jaar (voorlopig) als afsluiter. Wat wil een mens nog meer?! Wellicht proberen om Guido te volgen maar herinner me eigenlijk niet van vorig jaar dat hij zo n hoog tempo heeft.  Eigenlijk past dat natuurlijk ook niet in het Limburgse land! 

 

Scorpion, bij voorbaat al dank, beleef al veel voorpret. 

  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator
3 uur geleden zei Individual:

Als groepsleider zou ik het wel fijn vinden als ik alvast ter voorbereiding een blik op de route zou kunnen werpen. :book:

Rijd je zondag even naar de Hammer met een blikje Cola...🤑

Link naar reactie
  • Scorpion sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.