Ga naar inhoud

VOL!!! INSCHRIJFTOPIC Limborit X - zondag 10 juni 2018


Scorpion

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei bojan:

Ok , dus teveel reclame gemaakt 🙄. 

 

Tsja, dat is het risico wat je dan loopt...:biggrin2:  Overigens had ik de afgelopen ritten op zondagochtend niet zo'n behoefte aan een uitgebreid ontbijt.... (iets met zaterdagavond....:doubledrunk:)  dus dat nemen we op de koop toe.  Hopelijk is het weer goed genoeg voor een terrasdiner ! :gathering:

 

Link naar reactie
22 minuten geleden zei Shoveltje:

 

Tsja, dat is het risico wat je dan loopt...:biggrin2:  Overigens had ik de afgelopen ritten op zondagochtend niet zo'n behoefte aan een uitgebreid ontbijt.... (iets met zaterdagavond....:doubledrunk:)  dus dat nemen we op de koop toe.  Hopelijk is het weer goed genoeg voor een terrasdiner ! :gathering:

 

Blijkbaar hebben wij nu DE beste b&b v limburg ( misschien wel v d Benelux) 😂😂. t Schijnt prachtig te zijn , kent zijn gelijke niet....

aangepast door bojan
Link naar reactie
7 uur geleden zei bojan:

Blijkbaar hebben wij nu DE beste b&b v limburg ( misschien wel v d Benelux) 😂😂. t Schijnt prachtig te zijn , kent zijn gelijke niet....

Heb begrepen dat ze daar een Miele espresso apparaat hebben.....

  • Haha 1
Link naar reactie
7 uur geleden zei aad-z3:

Hallo Roger,

 

2x erbij graag (Miranda en Aad) zonder het avondeten.

 

gr Aad

Hoi Roger,

 

Miranda kan helaas toch niet mee. Dus het wordt 1x zonder avond eten...excuses voor het ongemakt.

 

gr Aad

Link naar reactie
1 uur geleden zei BMW-Z-CSi:

Tiet zat! Ik ben nog steeds aan die rit van mij aan het sleutelen... :hypocrite::laugh:

Ik dacht al, waar blijven die routebestandjes.....

Link naar reactie
  • Administrator
1 uur geleden zei SchnitzeL:

Hallo,

 

Ook ik schrijf ons graag in voor ons eerste Z-evenement op 10 juni,

 

2 x ZONDER diner

 

Zien dan voor het eerst meer dan 1 Z4 (en3) bij elkaar ! benieuwd naar de verschillen

 

gr Jeroen

 

 

Zouden er zomaar eens 75 kunnen worden :)

 

Link naar reactie
4 uur geleden zei Thiejo:

Thiejo en karin doen graag met alles mee. zouden het leuk vinden om bij Fery ingedeeld te gaan worden. 

Roger weet wel wie hij waar moet indelen, zijn meestal dezelfde groepjes :clapping:

Dus in het groepje waar Ferry in zit ( meestal is Jeroen dan de groepsleider) komen dan 2x een Theo, pffff... :cynical:

Link naar reactie
  • Scorpion sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.