Ga naar inhoud

VOL!!! INSCHRIJFTOPIC Limborit X - zondag 10 juni 2018


Scorpion

Aanbevolen berichten

Ik heb weer meer tijd dus ook met deze Limborit wil ik graag mee, als iemand mij kan helpen hoe dit verder af te ronden, heel graag.

1 Persoon en 1 z3 tje. Alvast bedankt, Peter

Link naar reactie

Wij staan op de lijst maar ik heb ons niet aangemeld.. Wij slaan dit jaar uit vrije wil over nadat we vorige moesten afzeggen vanwege rijbewijs technische problemen.. :jockey:

Past gewoon niet in ons schema.

  • Confused 1
Link naar reactie

1x betaald voorlopig. PB gestuurd via FB Messenger.

Link naar reactie

Beste,

 

Ik kan zo snel niet vinden hoe ik een PM naar de beheerder stuur maar ik zou het op prijs stellen als iemand ons op weg kan helpen om deel te nemen aan deze toerrit en eventuele andere activiteiten die jullie organiseren. Wellicht dat ik ons ook nog ergens moet voorstellen als nieuw forum lid maar dat lees ik dan ook wel.

 

Alvast bedankt,

 

Ron & Melissa

Link naar reactie
  • Administrator
25 minuten geleden zei Psioneer:

Beste,

 

Ik kan zo snel niet vinden hoe ik een PM naar de beheerder stuur maar ik zou het op prijs stellen als iemand ons op weg kan helpen om deel te nemen aan deze toerrit en eventuele andere activiteiten die jullie organiseren. Wellicht dat ik ons ook nog ergens moet voorstellen als nieuw forum lid maar dat lees ik dan ook wel.

 

Alvast bedankt,

 

Ron & Melissa

 

Je hebt pm 🙂

Link naar reactie

Graag zou ik ook wat meer informatie willen ontvangen over deze toerrit. Ik ben zelf redelijk nieuw op dit forum en zou mijn bolide graag aan jullie willen showen (BMW Z4 3.0I). Daarnaast leuk om nieuwe mensen met vergelijkbare auto's te ontmoeten.


Kan iemand mij een bericht sturen? Alvast bedankt. Gr. Jarno

Link naar reactie
  • Administrator
18 minuten geleden zei Kappie:

Graag zou ik ook wat meer informatie willen ontvangen over deze toerrit. Ik ben zelf redelijk nieuw op dit forum en zou mijn bolide graag aan jullie willen showen (BMW Z4 3.0I). Daarnaast leuk om nieuwe mensen met vergelijkbare auto's te ontmoeten.


Kan iemand mij een bericht sturen? Alvast bedankt. Gr. Jarno

 

Je hebt Pm 

Link naar reactie
  • Scorpion sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.