Ga naar inhoud

VOL!!! INSCHRIJFTOPIC Limborit X - zondag 10 juni 2018


Scorpion

Aanbevolen berichten

Op ‎31‎-‎3‎-‎2018 om 09:47 zei Ferry76:

Roger weet wel wie hij waar moet indelen, zijn meestal dezelfde groepjes :clapping:

Dus in het groepje waar Ferry in zit ( meestal is Jeroen dan de groepsleider) komen dan 2x een Theo, pffff... :cynical:

 

 

Link naar reactie
  • Administrator

^jazeker, nu weet hij weer wat hij allemaal gemist heeft de afgelopen jaren :221_see_no_evil:

 

^^ enne Gerjo, jammer dat ik vandaag pas te horen kreeg wie je was ;) :cynical:

 

Link naar reactie

Omdat de eerste tourrit is waaraan ik deelneem vraag ik me af hoe het in zijn werk gaat. Wat ik uit de beschrijving opmaak is dat we in groepen zullen rijden, kan ook niet anders want ruim 70 auto hou je niet bij elkaar. Is er bijvoorbeeld een GPX bestand voor het geval iemand voor een stoplicht komt te staan?

Link naar reactie

@Victor Eggen ja er worden op tijd bestandjes aangeleverd plus een print versie plus groepsleiders die de laatste auto in de gaten houden. Tot op heden rijdt er niemand nog verdwaasd rond in de Eiffel of de Ardennen, ha ha.

Link naar reactie

wilde ik een keertje mee rijden, valt de limborit gelijk met Bimmerfest. daarvoor zijn de kaarten al besteld.

overigens begrijp ik nu waarom er zo weinig zzz en zzzz's staan op bimmerfest.

vorig jaar 2 89, 1 85 en een m qp.

Link naar reactie
  • Administrator
Op 14-4-2018 om 17:44 zei Victor Eggen:

Is er bijvoorbeeld een GPX bestand voor het geval iemand voor een stoplicht komt te staan?

Wij wachten nog steeds op de ontwikkeling van een zendertje waarmee we de verkeerslichten op groen kunnen laten staan. Helaas wil de ontwikkeling hiervan maar niet vlotten... :laugh:

Link naar reactie
11 uur geleden zei BMW-Z-CSi:

Wij wachten nog steeds op de ontwikkeling van een zendertje waarmee we de verkeerslichten op groen kunnen laten staan. Helaas wil de ontwikkeling hiervan maar niet vlotten... :laugh:

Toen mijn zoontje nog klein was heb ik hem verteld dat ik de stoplichten op groen kon laten springen met de grote ronde knop (navigatie/menu keuze) in mijn e90. Op bekende kruisingen waarvan ik redelijk het tijdstip van het verspringen van de stoplichten kon voorspellen, heb ik dat hem steeds laten zien. Totdat hij ouder werd, en hij mij vroeg waarom ik die knop dan niet indrukte voordat ik stil stond :4_joy::4_joy::4_joy: (wijsneus), toen viel ik dus door de mand :4_joy::4_joy::4_joy:.

Link naar reactie
  • Scorpion sloot dit topic
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt en Niet in de spotlight dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.