Ga naar inhoud

Z3 Forum Activiteitenkalender 2014


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Het jaar zit er nog lang niet op, maar de lange en donkere winter staat weer voor de deur. Afgezien van Henk's Ardennenrit of een nu nog niet bekend spontaan initiatief is het helaas dus alweer voorbij. Maar ook ten aanzien van 2013 kunnen we terugkijken op enorm veel geslaagde activiteiten. Een selectie:

De "evergreens":

- Geen rit met de zzz(z), maar wel lekker snel: we begonnen dankzij David het jaar met karten;

- Daarna de onze eigen opening van het seizoen met Rob's traditionele Paas(haas)rit;
- Inmiddels alweer Aspergerit IV van Gillaine ging ondanks alles toch nog door, waarvoor hulde!;

- Terwijl hun huis onder water stond organiseerden Rob en Richelle toch weer een Europatour;

- Anja & Willem's krentenwegge rit II van 6 oktober, waar dit jaar zelfs ringsteken in het programma zat;

- Henk's Ardennenrit (aanmelden kan alsnog hier); en

- Natuurlijk iedere eerste donderdag van de maand de meet & eat in Zevenhuizen;

(Ver)Nieuw(d)e initiatieven:

- Patricia's en André's Hemelse Hemelvaarttocht:

- Ferry's 't Gooi en de rest (wat nog vrij veel bleek te zijn :lol: );

- Limborit re-invented door de chapters Limbo / Haarlem;

- Jordy's South Isles tour; en

- het rondje om Arnhem van Jasper cs & Roy cs.

En we hebben ook weer bewezen dat we niet de beroerdsten zijn door bij twee non-forum liefdadigheidsevenementen met de grootste afvaardiging te verschijnen:

- Oranjetour in Katwijk; en

- Ride4Fun.

En tot slot ook in 2013 de nodige last minute initiatieven, zoals Remi's Rondje Brabant en Jeroen's Heuvelrugtour

Laat 2014 weer zo'n mooi activiteitenjaar worden! :clapping: Waarvan we nu al weten dat het komen gaat staat hieronder.

Forum evenementen 2014 kalender:

Iedere 1e Do. van de maand Meat & eat in Zevenhuizen. Zie hier voor de voorgeschiedenis.

6 april (Z)4 Provincierit inschrijven kan nu al hier

20 april Paasrit the sequel

eind april>..>>>>> Oranjetour Katwijk (rit buiten het forum om voor een goed doel)
11 mei Bollenrit je interesse kenbaaar maken kan hier

29 mei Hemelserit II inschrijven kan nu al hier

juni Europatour editie IIb je interesse kenbaaar maken kan hier

9 juni Tour d'asperge V je interesse kenbaar maken voor deze ook gastronomische klassieker kan hier.

6 juli Limborit VI je interesse kenbaaar maken kan hier
?? september Ride4Fun (rit buiten het forum om voor een goed doel)

6 september 3e Eifel/Ardennenrit

5 oktober>>>>>>> Krentenweggerit 2014 inschrijven kan nu al hier

En van wat hieronder vorig jaar stond is niks uitgekomen. Dit jaar alsnog?

?-?-2014>>>>>>>>>> Knalrit editie 51 of zo (gokje)
?-?-2014>>>>>>>>>> Zomerrit 2014 editie IV (gokje)
?-?-2014>>>>>>>>>>>Mün?? (ergens) editie 4


Mocht je van plan zijn een rit te organiseren (ook al weet je de datum nog niet) laat het weten dan zetten we hem zsm op de lijst erbij :thumbup:

aangepast door 2.5si
Nieuwe evenementen toegevoegd
Link naar reactie
  • Administrator

Paasrit gaan Willy & Diana dit jaar weer organiseren, de zomerrit laat ik voorlopig ff voor wat het is. Gaat ET editie 2b door, dan komt 'ie er definitief niet in 2014. Gaat ET 2b niet door, dan de zomerrit wellicht wel. :)

Een kerstrit lijkt mij overigens ook wel wat :lol:

Link naar reactie

Paasrit gaan Willy & Diana dit jaar weer organiseren, de zomerrit laat ik voorlopig ff voor wat het is. Gaat ET editie 2b door, dan komt 'ie er definitief niet in 2014. Gaat ET 2b niet door, dan de zomerrit wellicht wel. :)

Een kerstrit lijkt mij overigens ook wel wat :lol:

Nou, je haalt me de gedachte uit het hoofd. "kerst met ballen"

Daar moeten we het eens over hebben Rob!

Lekker in de sneeuw!

8398823372_906246d057_z.jpg

Link naar reactie

Vond de Nieuwjaarsborrel in 2011 leuk.

Als voor 1 november a.s niemand anders het initiatief neemt, doe ik het wel weer. Zelfde locatie lijkt mij goed, ook gezien de reacties.

https://www.bmwzforum.nl/index.php?/topic/10984-nieuwjaarsborrel-zondag-16-januari-2011/page-1

tenzij anderen ook een idee hebben.

Locatie moet wel centraal gelegen zijn , in een straal 30km rond (West, of Zuid) van Arnhem? (Meeste members wonen in de randstad, Utregt en brabant).

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Wil me natuurlijk nergens mee bemoeien :hypocritesmiley: maar er zijn ritten geweest in Friesland, Groningen, maar vlgs mij nooit in Drente/Overijsel.

Ook langs de Gelderse Ijssel (Deventer/Zwolle) zullen toch wel leuke wegen zijn?

Suggesties : Vollenhoven, Blokzijl, Giethoorn, Drentse heiden, Hundsrug, Sallandse heuvelrug etc.

Link naar reactie
  • Administrator

Volgens mij heb je daar in 2011 nog op een Solex rondgescheurd... :hypocritesmiley:

En de hele Sallandse heuvelrug hebben we in datzelfde jaar ook al gedaan :P

Oh ja, we hebben Guido nog gepolst afgelopen weekend, maar die besteedt zijn tijd liever aan sleutelen dan aan een rit uitzetten :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Volgens mij heb je daar in 2011 nog op een Solex rondgescheurd... :hypocritesmiley:

Solexrit was leuk, maar verder geen schapen, herderinnetjes, heide, turfstekerij, plaggenhut en/of heidevelden gezien

Link naar reactie

Dat is een gok..dit jaar was de bloei 4 weken later. Maar heel het leven is toch een gok.. :lol::guitar:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Begin september: 2 daagse nazomerrit naar (Oost)Eifel en Moezeldal.
Zaterdag naar (+ bezoek aan Cochem), zondagochtend terug langs (en bezoek aan) de Nurbergring.

aangepast door mohikaan
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.