Ga naar inhoud

[last-minute] Heuvelrugtour 2013 - zondagmiddag 14 april


Individual

Aanbevolen berichten

Aangezien het zondag opeens toch heel erg lekker weer schijnt te worden, is het misschien wel leuk om een last minute ritje te plannen op de zondagmiddag. :cool2:

Ik wil voorstellen om mijn Heuvelrugroute nog eens te gaan rijden. Deze rit heb ik oorspronkelijk in 2010 georganiseerd. De route begint en eindigt in Amersfoort en duurt een halve dag.

Amersfoort ligt mooi centraal en doordat de rit maar een halve dag duurt, kun je op zondagochtend nog lekker uitslapen. Of naar de Formule 1 kijken. Of de hond uitlaten. Of strijken. Of wat dan ook.

Een paar kanttekeningen;

  • Er is/wordt door mij niets geregeld qua horeca. Degenen die dat willen kunnen vooraf lunchen op de startlocatie en/of na afloop daar dineren.
  • Er is/komt geen routebeschrijving op papier. Ik kan vanavond wel een TomTom-bestandje in elkaar knutselen.
  • De route is niet recent proefgereden, dus ik kan niet beloven dat er geen wegafzettingen e.d. zijn.

Schema

Vertrek: 14:00 uur.

Terugkomst circa 17:30 uur.

Start-/eindlocatie:

Berghotel

Utrechtseweg 225

3818 EG Amersfoort

Het hotel heeft twee parkeerplaatsen. We verzamelen op de parkeerplaats die – vanaf de weg gezien – links van het hotel ligt.

Wie wil er mee? Als we op deze korte termijn toch minimaal een stuk of vijf auto's bij elkaar kunnen krijgen, lijkt het me leuk dit door te laten gaan.

Deelnemers

1. Individual

2. BMW-Z-CSi

3. Shoveltje

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Leuk initiatief Jeroen en het was zeker een mooie route !

Helaas ga ik niet mee maar ga zoals het er nu uit ziet nogmaals mijn eigen route voorrijden "T Gooi en de rest" , kan zeker geen kwaad denk ik :)

Succes en ik hoop dat er nog een aantal met je mee willen.

Link naar reactie
  • Administrator

Als ik zondag rond 12u uit Arnhem kan wegrijden, doe ik mee! Grote kans dat dit lukt, echter laat ik het dus even afhangen van zondag en of de rit doorgang kan vinden.

Link naar reactie

Paar jaar geleden heeft Edwin ook een last minute rit georganiseerd.

Zondag kan ik niet, (uitgenodigd voor eeen brunch) maar heel toevallig heb ik gisteren op Mapsource een rit van 90km uitgestippeld in de prachtige Alblasserwaard.

Zodra er weer een mooi weersvoorspelling voor een zondag komt, gooi ik hem, 3 dagen vooraf, op het forum.

Ben alleen bang dat as zondag de enigste mooie zondag wordt in dit voorjaar,

Mensen: grijp deze kans voor de mooie heuvelrug route!

aangepast door mohikaan
Link naar reactie

Mijn eerste forumrit was deze Heuvelrugtour in 2010 van Jeroen en dat smaakte meteen naar meer!

Was een mooie rit en prima georganiseerd, het weer begon toen we aankwamen met regen maar konden de tour toch beginnen met de kap eraf en een klein zonnetje.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou wel willen (weer en moeders de vrouw op pad), maar 3:30 uur achter elkaar lijkt me wat veel gelet op "mijn situatie". ;)

Link naar reactie

@Jeroen; met dit aantal auto's is achter elkaar rijden geen enkel probleem, mocht je echter de bestandjes "voor het grijpen" hebben, dan wil ik ze wel voor mijn verzameling, handig om te hebben en makkelijk om verschillende stukken van diverse routes eens aan elkaar te knopen.

@ Maurits; zou wel leuk zijn, maar of het verstandig zou zijn ? :nono: Eerst maar weer eens 100% kiplekker worden zou ik zeggen. :thumbs_up:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.