Ga naar inhoud

Reactietopic: Limborit V (9 juni)


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

lekker geslapen in Vlodrop,.

had de wekker gezet maar werd daarvoor al gewekt door een paar enorme onweersknallen.

nu regent het als een gek maar volgens de limburgse weerman blijft het droog. :blink:

buienradar geeft aan dat het regenwolkje wegtrekt naar boven

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Jongens, het gaat goed komen.
Sta hier als een malloot in een rieten rokje in de tuin de zonnedans aan het doen, wist alleen niet meer
hoe het begin ging vandaar die regen :)

Link naar reactie
  • Administrator

Wij zijn weer in Tukkerland en schuiven toch maar even een stuk vlees naar binnen. Hele dag open gereden ondanks het ietwat mindere weer dan voorspeld, maar dat mocht de pret niet drukken! Lekker gereden, gevaren, gelachen, geërgerd (aan fietsers en een koekwaus....), gegeten etc. etc

Dames en heren organisatie bedankt voor alle goede zorgen en goed verzorgde rit!

Oh en volgens mij is alles heel gebleven vandaag :thumbup:

Link naar reactie

Echt super leuke dag gehad en weer leuke mensen mogen ontmoeten! Alles goed geregeld en niemand geen stukken....aan de organisatie complimenten!

Link naar reactie

Het was top! Hulde aan de organisatie. Super leuke dag, leuke mensen en prima weer. Zeker voor herhaling vatbaar!

PS komen net thuis 22.12 ongeveer een uur voor Roermond vastgestaan. Traumaheli en alles.

Groet de Redzetjes

Link naar reactie

Ja wij konden NET om Roermond heen rijden ... ook net thuis ... bleek dat de afrit NET na ons werd afgesloten.

Dat heeft dus mooi een uurtje filerijden gescheeld.

Verder echt een top rit! Alleen jammer van de velen drempels ... maar ja daar doe je toch niets aan ;) alleen mijn arme lage auto had het soms zwaar te verduren haha!

Link naar reactie

Ook weer thuis, complimenten aan de organisatie, het was een leuke rit en perfect georganiseerd.

Weer leuke mensen leren kennen achter de forumnamen.

Wel zijn wij samen met Maurits en Monieke na dat we van de lunchboot kwamen nog een keer het schip in gegaan door met een groepje bij Roermond mee rechtsaf te slaan,

waar we vlak voor de Duitse grens te horen kregen dat ze wat anders gingen doen.

Wonder boven wonder kwamen we tijdens onze eigen Limborit 5.1 op weg naar de eindbestemming de Limborit 5.0 weer tegen

en konden toch mooi weer naadloos aansluiten.

aangepast door coot
Link naar reactie

Ik heb eigenlijk geen idee of het een mooie rit was - ik heb er weinig van meegekregen. De ochtend ging goed, maar de middag... :kopfkratz:

Kort na de lunch de groep kwijtgeraakt bij Roermond. Ik moest stoppen bij een rood verkeerslicht bij de N280. Dat bleef behoorlijk lang op rood en vervolgens ben je verloren. Toen maar genavigeerd naar een makkelijk te vinden punt uit het routeboekje. Daar op de groep gewacht en weer aangesloten. :)

Dat ging ongeveer een kwartier goed. Toen wisten degenen waar ik achteraan was gesloten het ook niet meer. :lol: Met vier, later drie auto's hebben we heen en weer gereden tussen Roermond en Brueggen. Uiteindelijk maar besloten om het adres van het restaurant in de TomTom in te voeren om zodoende toch nog op tijd daar te kunnen zijn.

Nou ja, ik heb tijdens het wachten wel wat kunnen lezen in m'n Lonely Planet van China. Ook leuk. :P

Link naar reactie
  • Administrator

Marco wist waarschijnlijk nog niet dat het jou blindelings volgen kan resulteren in chaos, zelfs wanneer je je er niet bewust van bent :lol:

Maurits daarentegen zou toch beter moeten weten :P

Link naar reactie

@Coot, oh was jij dat :newblush:

Ja samen met Maurits en Monieke reden wij braaf achter de forumveteranen aan

mede omdat de hele groep toen rechtsaf sloeg, terwijl zowel Monieke als Irene toen al riepen we gaan niet goed hier.

Maar we zijn goed terecht gekomen hoor. :lol:

Maar dat was ik dus met die donkerblauwe ZZZ, aangenaam Roger volgende keer maken we beter kennis

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

aangenaam Roger volgende keer maken we beter kennis

Weet je zeker dat je dat wilt :lachen:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.