Ga naar inhoud

Reactietopic: Limborit V (9 juni)


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

Zo ik ben ook weer thuis. Leuke rit, goed gegeten, milde hoeveelheid chaos..... toppie :thumbup:

Pim Roger Ruud bedankt voor de organisatie, een geslaagde rit! Het weer is helemaal goed gekomen, ik ben zo rood als een kreeft :cool:

Link naar reactie

Super bedankt ook nog! Was een heerlijke dag met mooie stukken weg.

Mijn navi gaf al aan dat er problemen waren dus ben ik over Nijmegen terug gereden, vlekkeloos terug gekomen. Spijtig voor degenen die bij Roermond vast stonden.

Ik heb voor de verandering eens geen foto's gemaakt, dus ik moet het nu doen met de kiekjes van anderen.

Tot de volgende maar weer!

Link naar reactie
  • Administrator

Vlekkeloos thuis gekomen. Je moet dus gewoon wat langer blijven, dan is er niks aan de hand. Pim, Roger en Ruud, veel dank voor een mooie dag!

(Ook hier geen foto's)

Link naar reactie

Heren en dames van de organisatie: bedankt voor alle energie die jullie in deze rit hebben gestoken. We hebben weer mooie kilometers gemaakt.!

Het eerste stuk hebben we midden in de kudde gereden achter Roger. De lunch zelf was... eh... :newblush: een beetje instabiel zeg maar, maar is er uiteindelijk gewoon in blijven zitten (mijn evenwichtsorgaan heeft het niet zo op varen. Dus mensen die me aangesproken hebben tijdens het vaartochtje en vonden dat ik een wat wazige bleek had en afwezig in de verte zat te staren: dat klopt, ik probeerde de horizon in de gaten te houden :blink:). Eind goed al goed.

Na de lunch heeft het routeboek ( :clapping:) ons ook keurig gebracht waar we zijn moesten - toen we eenmaal die Z4 die de hele tijd voor direct voor ons reed eindelijk kwijt waren :cool2:. Ons groepje van een Z of 5 kon nog keurig op tijd bij de eerstvolgende plaspauze weer bij de meute aansluiten. Van daaraf zijn we achter Ruud en Euro aangereden, dat gaf ook wel wat hilarische momenten...

Prima maaltijd als afsluiting. Zonder enig oponthoud weer thuis gekomen. Alle overige deelnemers ook weer bedankt voor een mooie forumdag; het was goed om de oude bekenden weer eens te zien en om er weer een aantal nieuwe leden bij te leren kennen.

Wij

Lullo x 2 :gayfight:

  • Like 1
Link naar reactie

@TanZ4: zou zo maar eens Simone kunnen zijn.

@organisatie: bedankt voor de 1000 drempel edition :lol:! Stukje puzzelen 's middags en zo snel mogelijk de verloren schaapjes na het aanhaken weer zien kwijt te raken (sorry Jeroen) was erg leuk :clapping:. Avondeten inderdaad erg goed. Foto's volgen later deze week.

Link naar reactie

Wij waren tegen elven gisteren weer thuis, er gaan nog wat foto's en waarschijnlijk een filmpje van de extragratisbonusrotonde in de Wessemse haven volgen...

Maar toch alvast een voorproefje: Maartens coupé is prominent in beeld op de Facebookpagina van de Kolentip:

998248_586120094753013_1042509543_n.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Net de foto's gekeken die door de fotograaf in Thorn genomen zijn :thumbup:

Ik probeer ze vanavond nog naar iedereen te sturen.

Link naar reactie

Ruud, Pim, Roger, het was top....alles was tot in de puntjes geregeld...onderweg water en wafel vond ik verrassend :-) bewaking tussen de middag, boottrip...alles top :clapping:

s' ochtends verliep vlekkeloos, 's middag grotendeels, had veel zin om es te stoppen in die kleine dorpjes (oa Bruggen) of bij één van de terrasjes, maar met 43 Zedjes en 1 porsche is dat niet evident :)

Tegen het einde van de dag hadden er een paar voor ons serieuze honger, die begonnen het tempo wat te verhogen...ondanks dat het wel kriebelde heb ik toch maar wat ingehouden, want het vrouwtje begon wat te panikeren :)

Ondanks dat we met een vervangwagen reden, en niet met ons Oranje ZZZZ, (nog altijd niks gehoord trouwens) hebben we er toch van genoten.

Gaat er iets afgesproken worden om de foto's centraal te plaatsen, of is het ieder voor zich ?

Grts

Frank

aangepast door Flyingart
Link naar reactie
  • Administrator

voor ons serieuze honger, die begonnen het tempo wat te verhogen.

Gaat er iets afgesproken worden om de foto's centraal te plaatsen, of is het ieder voor zich ?

Thanks, volgens mij reed ik voorop :blush:

Foto's gewoon hier plaatsen

Link naar reactie

Over die bewaking van de Z'tjes tijdens ons lunch-uitstapje: die bewaker vertelde dat er best wat kijkers waren geweest. Eén daarvan kwam aanrijden in een BMW non-Z, stapte uit, heeft het hele deelnemersveld enkele malen aandachtig bestudeerd en vertrok met de mededeling: nu weet ik het zeker - ik ga een Z4 kopen :guitar:.

Ben benieuwd of de persoon in kwestie dat a) ook daadwerkelijk doet en zich dan b) hier aanmeldt en bekend maakt...

Link naar reactie

Was weer een gezellige chaos zo te lezen, iemand misschien de route in Garmin of Tomtom formaat, een track of het routeboek digitaal?

Kan ik deze route ook op mijn site plaatsen voor diegene die een zondagje willen gaan rijden.

Link naar reactie

Sommige aanwijzingen in het roadbook zullen tijdelijk van aard blijken, zoals die van dat '4.5'-bord. Dat lag nu al op half zeven :-)

Niemand een tracker mee laten lopen? (wij in ieder geval niet).

Link naar reactie

ik zorg voor een digitale versie van het roadbook

Alleen de route is voldoende kan ik hem in mapsource even optekenen, of iemand moet een track hebben.

Link naar reactie

s' ochtends verliep vlekkeloos, 's middag grotendeels, had veel zin om es te stoppen in die kleine dorpjes (oa Bruggen) of bij één van de terrasjes, maar met 43 Zedjes en 1 porsche is dat niet evident :)

Nou ja, ik ben uiteindelijk toch zo'n drie kwartier in Brüggen gestopt... :P

Ik durf het haast niet te zeggen, maar misschien had don1999 toch wel een beetje gelijk... :blush:

Link naar reactie
  • Administrator

Heb een volledige track (incl de volledige boottocht), op misschien een enkel foutje na de lunch na. :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Vlekkeloos thuis gekomen. Je moet dus gewoon wat langer blijven, dan is er niks aan de hand.

Of korter. Ik had ook geen oponthoud. :)

Nou ja, niet bij Roermond. Meer in de buurt van Amersfoort stond het wel even vast. Kennelijk omdat de politie een loslopende lifter van de vluchtstrook moest komen plukken.

Link naar reactie

Over die bewaking van de Z'tjes tijdens ons lunch-uitstapje: die bewaker vertelde dat er best wat kijkers waren geweest. Eén daarvan kwam aanrijden in een BMW non-Z, stapte uit, heeft het hele deelnemersveld enkele malen aandachtig bestudeerd en vertrok met de mededeling: nu weet ik het zeker - ik ga een Z4 kopen :guitar:.

Ben benieuwd of de persoon in kwestie dat a) ook daadwerkelijk doet en zich dan b) hier aanmeldt en bekend maakt...

Toch mooi dat we weer een extra Z4 rijder er bij hebben ;)

Kan iemand trouwens mij accepteren op de Z3 forum facebookgroup? Dan kan ik de foto's die aldaar zijn geplaatst ook even bekijken :) Dank alvast!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.