Ga naar inhoud

Reactietopic: Limborit V (9 juni)


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Wilde eerst zeggen van "mogen we dat zelf bepalen?" over jouw 'leuke plaatjes', maar de eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat ze erg mooi zijn!! :)

Link naar reactie

Dank u! Vind het leuk om plaatjes te schieten. En ja, je mag ervan vinden wat je wilt Rob. Ik blijf ze even leuk vinden haha.

Wacht ik vergat de mooie :m: van Danny!! Komt ie... Is toch een pláátje zo? :lachen:

P1050257_zps91497c90.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Zo de foto's die genomen zijn in Thorn zijn gemaild

Kreeg helaas verschillende foutmeldingen (heb het mailadres gebruikt wat in je profiel staat)

dus klopt deze niet of zat je mailbox vol dan graag een berichtje naar r.leupen (ad) home (punt) nl

Gemiddelde mailgrootte is 20mb

Link naar reactie

De Limborit V digitaal gemaakt op basis van een track die Ruud19 mij toegezonden had en is nu beschikbaar op de volgende link voor Tom tom en Garmin.

Link naar pagina

Ik heb de route zelf niet gereden dus wil iemand die gereden heeft controleren of de route enigszins juist is.

Link naar reactie

Dus omdat mensen lui zijn zetten ze hun foto's in een besloten groep op facebook in plaats van in het desbetreffende reactietopic op het forum?

:blink: Nou laten we dat dan voortaan met ieder topic doen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.