Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel, Zondag 16 Januari 2011


mohikaan

Aanbevolen berichten

Spetterende opening :wub: van het nieuwe Z3/Z4 Forum jaar.

Waar? Brasserie "De Holleboom" in Overberg, aan de rand van een groot bosgebied op de Utrechtse Heuvelrug. http://www.holleboom.nl/

Er is een, serre achtige brasserie. In het midden is een open haard waar je rondom kunt staan/zitten. Voor het dineetje is gekozen voor een 4 gangen menu voor 30 Euro, in een meer intiem restaurant gedeelte (oude woonkamer v/d boerderij).

holleboomsneeuw.jpg holleboomamerongen.jpg

Wanneer? Zondag 16 januari 2011

Voorlopige planning : Zetjes kijken, receptie ;) kennismaken :huh: slap ouwehoeren :D 16.00 - 18.00

!8.00 aan tafel? Bij het dessert : Buikdansshow door de verleidelijke Shnaathje

Inschrijving/deelname voor de borrel is geheel vrijblijvend. Voor het eten zal het aantal deelnemers ca. 1 week tevoren wel ongeveer bekend moeten zijn.

BMW-Z.CSI Rob+ Richelle 2x + 2x eten

Roodkapje Ruud en Marijke 2x+ 2xeten

Snaatje Ans 2x + 2x eten

Mohikaan Henk 2x + 2 x eten

De hoogedelgeboren Van epscheutens 3x + 3 x eten

Nadia en Edwin Nadia En Edwin 2x + 2x eten

Z3Mrunner Yankie en Annelies 2x + 2x eten

ZZZTje, Diana, willy en Tonny 3x + 3x eten

Quincy en Miss Reg Reggie 1,1 x + 1,1x eten

Eddo61 Eddo? 2x+2x eten

Christine XS Yvonne 1x+ 1xeten

Joris 1xborrelen+eten

FerdinandC 1x+1x eten

Gersh =Gerwin 1x borrelen + 1x eten

Vliegende Hollander Ad + special guest 2x+2xdiner

Rj+S Robert Jan + Saskia 2+2xdiner

Joostvdl Joost en Maaike 2x + 2xeten,

(Hierbij opgemerkt dat Joost gespreksleider is bij de ICT meeting).

RVE = Ruud 1x borrelen + intelligent ICT gesprek dat ons verstand te boven gaat

Tja = Bart 1x borrelen + intelligent ICT geprek dat ons verstand te boven gaat.

Jos Jos 1xborrelen

Harry Harrie 1x

GerardZ3roadster Gerard en Mercia

Zzaskia en The Bob Saskia en Frank 2x borrelen

Henri 1x borrelen

Tjaam = Jan 1x borrelen

Erik M Roadster 1xborrelen

Bridders Bas 1x borrelen

Indivudual komt wel/niet/wel/niet maar ik weet zeker..., wel borrelen :ok:

SjonnieKroket -Roger 1x borrelen+met een gewichtig gezicht bijhet ICTgesprek gaan staan luisteren.

Tip. Bij mooi weer is het de moeite waard een uurtje eerder in het gebied te arriveren en wat rond te rijden door dit mooie stukje Nederland.

Bijv. de ANWB Heuvelrugroute, Circa 93 km

Deze route voert u door bossen en langs de landgoederen en kastelen van de groene Utrechtse Heuvelrug. Neem wandelschoenen mee, want de bossen, heidevelden en duinen die u onderweg tegenkomt nodigen uit tot een korte of langere wandeling. Heuvelrugroute, Download route als itn-bestand.

Download via TomTom Home Heuvelrugroute. Zie verder de website van de ANWB.

Link naar reactie
  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Count me in !! 1 x voorlopig, kan nog 2 worden...dat laat ik nog op tijd weten... :huh:

Link naar reactie

:scratchchin: oud en nieuw in ieder geval wel....samen :notworthy: :rolleyes:, rest moet ik nog afwachten.. :schater:

Link naar reactie

Tipje van de sluier dan...en het worden geen sisters maar only one...Henkie..

lovebellydance.gif

Link naar reactie

Dacht dat Marijke en Diana ook aan het oefenen waren (misschien toch een ideetje?)

Zeg Henk , het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik ons voor de derde keer aanmeld voor dit handenschud evenement :notworthy:

kan me niet voorstellen dat je alleen maar komt om handen te schudden :(:rolleyes: :scratchchin:

Zal ook maar een paar namen overnemen uit het eerste topic

Link naar reactie
:rolleyes: ehhh, ik heb mij toch nergens opgegeven voor een dergelijk festijn :scratchchin:

Ook sorry, maar je had gepost dat je naar een geschikte lokatie zou gaan kijken, heb dat uitgelegd dat je ook dorst :notworthy: had

Link naar reactie
  • Administrator
BMW-Z.CSI Rob+ Michelle 2x

Laat Richelle dit maar niet lezen... straks denkt ze nog dat ik een ander heb :notworthy:

Oh, we blijven ook happen trouwens, had ik nog niet aangegeven, maar dat moge vanzelfsprekend zijn :scratchchin:

Link naar reactie
Nadia en edwin - - - - - - Nadia en Edwin

Oh, ok, vooruit dan. Ik had ons nog niet opgegeven maar nu kunnen we er niet meer onderuit blijkbaar :m:

:m:

Wil ik als koukleum wel een eigen plekkie bij de open haard (de rest mag wel staan hoor :schater: )

Wat de keuze tussen in de rij staan bij een goedkoop buffet in een vreetschuur of fatsoenlijk aan tafel bediend worden in een gezellige ruimte betreft... Lijkt me niet zo moeilijk kiezen. Al is het maar om Ans ongegeneerd naar kunstje te laten doen :fiew:

Goeie actie Henk :wub: (zo spontaan ook :thumbup: )

Link naar reactie

Helaas kan ik er niet bij zijn, ben die dag naar de vakantiebeurs om een vakantie :fiew: uit te zoeken en te boeken.

De dag ervoor moet ik werken dus kan niet meer schuiven.

Iedereen die dag veel plezier toegewenst en veel Zzzzz kijken :thumbup:

Gr, Ferry

Link naar reactie

Stel dat je met de Berlijnrit boven op de Brandenburger Tor staat, of aan een snitszel zit te happen tijdens de Eifelrit, of je auto uit de sneeuw staat te duwen op de DeSelvio pas.

Plotseling wordt er aan je gevraagd : " waar was jij op 16 januari"?

Voorkom pijnlijke situaties en schrijf je in voor de nieuwjaarsborrel :thumbup::schater:

Link naar reactie
  • Administrator
ben die dag naar de vakantiebeurs om een vakantie :m: uit te zoeken en te boeken.

Volgens mij heb je je al voor een vakantie ingeschreven :wub:

Is die beurs niet in utrecht? Kun je na de tijd toch ff langshoppen? :thumbup:

waar was jij op 14 januari"?
"

Dan ben ik aan het werk... volgens mij heeft je enthousiasme een acuut alzheimermomentje bezorgd :fiew:

Link naar reactie
Stel dat je met de Berlijnrit boven op de Brandenburger Tor staat, of aan een snitszel zit te happen tijdens de Eifelrit, of je auto uit de sneeuw staat te duwen op de DeSelvio pas.

Plotseling wordt er aan je gevraagd : " waar was jij op 14 januari"?

Voorkom pijnlijke situaties en schrijf je in voor de nieuwjaarsborrel :thumbup::schater:

Wat is er op 14 januari...? :schater:

Link naar reactie

:thumbup: BREAKING NEWS :thumbup: BREAKING NEWS :thumbup:

Na een orienterend gesprek jl maandag, is zojuist de "Holle Boom" benaderd voor korting:

De vraag was 3 a'4 personen = €. 30 voor 3 gangen, hoeveel kost het voor 20 personen?

Antwoord : geen korting, maar ze willen dan een 4 gangen menu aanbieden voor 30 Euro :banaan:

Heb ze e.e.a per mail bevestigd.

Link naar reactie

Heb dit ontvangen:

Wij bevestigen uw reservering als volgt:

Zondag 16 januari

16.00 uur Ontvangst en borrel (Serre, ca. 30 personen)

18.00 uur 4-gangen diner (In de restaurantgedeelte "de Deel") Note: ook met open haard

Overige afspraken:

· Borrel zal plaats vinden in de Serre bij de openhaard. (note: ruimte zal ""warm" gedecoreerd worden).

· Indien diner 20 personen of minder zal dit plaats vinden in het voorhuis (note = oude woonkamer?)

· Diner wordt individueel afgerekend

· Speciale prijs voor het 4-gangen menu van € 30,00 per persoon

· Dranken worden geschonken op basis van muntverkoop (€ 2,50 per munt)

· Indien uw gasten graag wensen te overnachten in ons Boshotel Overberg bieden wij u een

speciale kamerprijs aan € 99,00 p.k.p.n. (note: het hotel staat er naast! http://www.boshoteloverberg.nl/)

Alle prijzen zijn inclusief BTW.

Dranken buiten het arrangement en eventuele andere extra’s worden op basis muntverkoop berekend

Link naar reactie
  • Administrator

Goed bezig Henk!

· Dranken worden geschonken op basis van muntverkoop (€ 2,50 per munt)

Mag hopen dat je daar een aardige pul cola voor krijgt. Dat vragen ze in een discotheek nog niet eens per munt :schater::thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.