Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel, Zondag 16 Januari 2011


mohikaan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nu Bart, Joost en ik toch nog een en ander te bespreken hebben, hebben we besloten dat we dat aanstaande zondag maar in De Holleboom doen.

Leuk, maar ik begrijp dat heel Limburg onder water staat?

Komen jullie met de boot?

Link naar reactie

Kan geen duidelijk krijgen over de inhoud van het menu, wel dat we het zgn 4 gangen Jubileum Menu krijgen. (Normale prijs €. 34,50) en dat daarin keuze is uit vlees, vis en vegetarisch.

De temperatuur gaat zondag zelfs oplopen tot 12 graden en met een beetje geluk kunnen we de eerste zwaluwen al waarnemen :rolleyes:

Link naar reactie
.................. (eten zal wel niet meer lukken?)

Tot zondag!

Ook welkom :rolleyes:

Eten zal geen probleem zijn!

Je moet natuurlijk niet onverwacht, onaangekondigd, met 30-40 man in een restaurant binnenvallen.

Nu zijn er ruim 30 aangekondigd, dus een paar meer zal echt geen probleem zijn.

Bel desnoods op zondagochtend zelf even naar het Restaurant dat je er bij wil zijn.

Ook borrellaars die toch willen blijven eten zullen m.i. van harte welkom zijn.

Link naar reactie
Ook welkom :thumbup:

Eten zal geen probleem zijn!

Je moet natuurlijk niet onverwacht, onaangekondigd, met 30-40 man in een restaurant binnenvallen.

Nu zijn er ruim 30 aangekondigd, dus een paar meer zal echt geen probleem zijn.

Bel desnoods op zondagochtend zelf even naar het Restaurant dat je er bij wil zijn.

Ook borrellaars die toch willen blijven eten zullen m.i. van harte welkom zijn.

Daar kan ik me inderdaad iets bij voorstellen.. Ik bel ze zondagochtend wel even

Link naar reactie
Kan ik ....... nog aanmelden voor de karaoke...? :unsure:

Ja graag, maar dan eigen karaoke setje meenemen.

Gezien sommige sfeerbeelden kunnen ook een paar flessen rose wel eens helpen :party:

Link naar reactie

In het openingstopic van de nieuweZ3M member Erik Z_roadster kwam ik deze passage tegen.

Wat een leuke reacties allemaal!

zeker weinig kilometers. Toen ik hem kocht stond er nog geen 37 000 km op. Ik denk dat het heel lastig is om er 1tje te vinden met zo'n km-stand.

Zondag zal ik mijn eerste z3 meet bijwonen. Ff naar andere Ztjes kijken! leuk! Hopelijk zijn deze net zo gezellig als de 944 meets.

Neem aan dat hij deze borrelmeeting bedoelt. Leuk (en we zijn benieuwd). :unsure:

Link naar reactie

http://www.weer.nl/nl/home/weer/nederland/nederland.html

Klik op de onderste regel bij Zo.16.01, op het zonnetje voor het overzicht zondagmiddag!

En vooral dus gezicht en armen (T-shirtdragers) goed insmeren met zonnebrandolie factor 40 :unsure:

Link naar reactie
  • Administrator
op het zonnetje voor het overzicht zondagmiddag!

En vooral dus gezicht en armen (T-shirtdragers) goed insmeren met zonnebrandolie factor 40 :thumbup:

Kijken wij wel naar hetzelfde plaatje? Ik zie alleen beneden de grote rivieren een wolkje waar wat zon doorheen schijnt. De rest is alleen maar grijze wolken <_<

Link naar reactie
Kijken wij wel naar hetzelfde plaatje? Ik zie alleen beneden de grote rivieren een wolkje waar wat zon doorheen schijnt. De rest is alleen maar grijze wolken :(

Wat ben jij toch een pessimist :( Want wat is er achter de wolken? <_<

Piets weerbericht geeft zelf 13 graden aan en meer zon :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator
Want wat is er achter de wolken? :(

Ja, zo ken ik er ook nog wel een paar... <_<

Piets weerbericht geeft zelf 13 graden aan en meer zon :thumbup:

Piet is dooooood... :(

Link naar reactie

Henk, kun je Joost ook inplannen voor het ICT deel?

RVE = Ruud 1x borrelen + intelligent ICT gesprek dat ons verstand te boven gaat

Tja = Bart 1x borrelen + intelligent ICT geprek dat ons verstand te boven gaat.

Wij komen met wannabe cabrio :thumbup:

IMG_3949.JPG

we zullen op gepaste afstand van het echte werk parkeren :muur:

Link naar reactie

Door de storing van deze week zag ik dat onze aanmelding verdwenen is, ik kom zelf wel, voor de borrel en graag een biefstuk van 350 gram, alleen mijn vrouw moet ik wegens een stevige griep afmelden.

1x borrel ( misschien wel twee) 1 x happen

Groet,

Joris

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.