Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel, Zondag 16 Januari 2011


mohikaan

Aanbevolen berichten

  • Reacties 207
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zie dat m'n schoonmoeder nog steeds goed invloed bij jullie heeft. :schater:

We kwamen je schoonma ook al tegen tijdens onze Moezeltrip in 2009.

IMG_3765.JPG

Annelies' meisjesnaam is toch niet "winhouse" of wel...? <_<

@Rob: dankjewel wel dat je die Meister Proper foto hebt weg gehaald

.iCMS_zoom_Meister_Proper_mit_Schriftzug.jpg

Wat je nu hebt is ook niks, maar veel beter zo. :unsure:

Link naar reactie
Saskia en ik zijn er ook graag bij,............Wij eten graag mee (2x) en natuurlijk voordien ook nog even borrelen.

Groeten Robert Jan

Jullie staan er bij.

Weerbericht voor 16 januari is bekend:

- Max temp 10graden (dus geen kans op sneeuw/ijzel) :rolleyes:

-25 % kan op zon :blink:

- Windkracht 4 :thumbup:

Link naar reactie
Inderdaad, maar om dan zijn avond/weekend BH als avatar te gebruiken gaat wel erg ver :rolleyes:

Doet me denken aan Luchtmacht Kolonel Russell Williams, Die pleegde inbraken, trok damesondergoed aan en fotografeerde zichzelf daarin.

russelwilliams.jpg

(heeft ook nog een paar vrouwen vermoord en zal wel een leuke tijd in de bajes hebben met zijn medegevangenen :schater:

Link naar reactie
:rolleyes:

misschien past dit dan ook in dit draadje. Een leuke foto die ik laatst op linkedin tegen kwam

omgby.jpg

We waren al blij dat Rob zijn foto verwijderd heeft en nu ga jij er mee beginnen?

Link naar reactie
Tip. Bij mooi weer is het de moeite waard een uurtje eerder in het gebied te arriveren en wat rond te rijden door dit mooie stukje Nederland.

Bijv. de ANWB Heuvelrugroute, Circa 93 km

Deze route voert u door bossen en langs de landgoederen en kastelen van de groene Utrechtse Heuvelrug. Neem wandelschoenen mee, want de bossen, heidevelden en duinen die u onderweg tegenkomt nodigen uit tot een korte of langere wandeling. Heuvelrugroute, Download route als itn-bestand.

Download via TomTom Home Heuvelrugroute. Zie verder de website van de ANWB.

Mensen die augustus vorig jaar zijn meegeweest met de Heuvelrugtour kennen deze route al grotendeels. Mijn route was er voor een deel op gebaseerd (maar dan mooier natuurlijk :rolleyes: ).

Wellicht kom ik nog even een glaasje drinken, is een half uurtje rijden. In ieder geval geen eten.

Link naar reactie
  • Administrator
Mijn route was er voor een deel op gebaseerd (maar dan mooier natuurlijk :blink: ).

Ja en nee, jij had een hele mooie route, maar jij kwam niet langs het stuk tusen Rhenen en Amerongen. Dat is een prachtig stuk dat begint met een dijk waar je echt fantastisch op rijdt en Amerongen is - voor degenen die het nog niet kennen - echt een prachtig dorpje met dito kasteel waar je je bijna in het buitenland of in de middeleuwen waant. Dat zou ik zeker even meepikken bij gelegenheid! :rolleyes:

Link naar reactie
Hee die Henk.

Vrijwel zeker komen we (Zzazkia en The Bob) ff borrelen, eten gaat niet lukken.

Tot de 16e! :newblush:

Note, Zzazkia en Frank moesten eerst afzeggen maar kunnen blijkbaar toch even komen :banaan: :banaan: :banaan:

Link naar reactie

Henri en Tjaam. hardstikke leuk dat jullie ook komen.

Vindt het zelf best moeilijk om naar een een bijeenkomst van mensen te gaan, die je "niet kent", maar dat "probleem" zullen meerdere aanwezigen hebben.

Gewoon lekker kletsen over iets wat we allemaal leuk vinden, gaat altijd lukken.

En voor de mensen die al vaker geweest zijn: probeer je kennissenkring uit te breiden <_<

Link naar reactie

Nu Bart, Joost en ik toch nog een en ander te bespreken hebben, hebben we besloten dat we dat aanstaande zondag maar in De Holleboom doen.

Dus Henk, voor mij: 1x borrelen, niet eten.

Link naar reactie
Mijn chauffeur zal zo ook wel op de proppen komen...

Valt het op dat we onze posts allebei meteen na ons telefoongesprek geplaatst hebben.... <_<

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.