Ga naar inhoud

Z3 Forum Activiteitenkalender 2014


Maurits

Aanbevolen berichten

in eerste instantie hadden wij het stokje weer overgenomen,maar we gaan het niet redden om de volgende paasrit te organiseren.

dit ivm ons 25-jarig bestaan aankomende 1 april. (nee,geen grap)

wij willen graag het stokje doorgeven,dus wie zich geroepen voelt om een mooie rit uit te zetten voor een paasdag,graag.

wel is er volgend jaar weer een Zzzmikkelmeeting.

Link naar reactie

Dat zit er gelukkig op Jeroen. Een maand lang 25% korting is genoeg.

aangepast door zzztje
Link naar reactie
  • Administrator

wij willen graag het stokje doorgeven,dus wie zich geroepen voelt om een mooie rit uit te zetten voor een paasdag,graag.

Ik zal 't er 'ns em over prakkiseren :lol:

Link naar reactie
  • Administrator

Na wat heftig prakkiseren besloten om geen paasrit meer te doen. Duzzzz mocht iemand anders zich geroepen voelen...

Link naar reactie
  • Administrator

Emi, je hebt zojuist de organisatie van de knalrit '15 gewonnen ;-)

Wat ik maar wil zeggen: het is meer een gelegenheidsrit die iedereen kan organiseren. Omdat er ook geen toeristische highlights inzitten is de voorbereiding gering in vergelijking met andere ritten.

Link naar reactie

Na wat heftig prakkiseren besloten om geen paasrit meer te doen. Duzzzz mocht iemand anders zich geroepen voelen...

In 2016 wil ik het wel weer op me nemen (samen met nog iemand die daar interesse in heeft). Volgend jaar (2015) kan ik het helaas niet organiseren omdat ik de vrijdag na pasen ga trouwen dus even wat anders aan mijn hoofd heb....

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • Administrator

Ik denk dat 2015 het jaar wordt waarin Guido - na zich zeer verdienstelijk te hebben gemaakt bij de Ardennenrit 2014 - zijn eerste eigen rit gaat presenteren! :P

Link naar reactie
  • Administrator

^Het mooie is dat dit geheel en al naar eigen inzicht is. Maar in essentie: wat mooie weggetjes, een stop eens in de zoveel tijd (en een lunch - / dinerlokatie) en je bent er wel. Hou er rekening mee dat je als groep langzamer beweegt dan wanneer je alleen rijdt. De meeste ritten van een hele dag zijn zo'n beetje tussen 200 en 250 km. Maar je zou ook kunnen kiezen voor een kortere rit die maar een dagdeel duurt ...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.