Ga naar inhoud

Z3 Forum Activiteitenkalender 2014


Maurits

Aanbevolen berichten

  • Administrator

^Ik kan hem zo weer van stal halen en zal dat binnenkort als het eens een uur of wat droog is ook heus wel weer doen. Maar dat geheel en al ter zijde.

Het enthousiasme waarmee ingeschreven wordt is inderdaad bemoedigend voor de organsaties. :clapping:

Voor degenen die inschrijven, let wel op: de organisaties gaan voorbereidingen treffen op basis van aanmeldingen. Het kan hele vervelende gevolgen hebben als opeens een week of wat van te voren blijkt dat maar de helft van de ingeschrevenen kan. Bijvoorbeeld voor bedongen kwantumkorting waarbij het kwantum niet meer wordt gehaald, een restaurant dat alleen open wil bij een minimum aantal deelnemers, etc.

Nou weet ik wel dat je - zeker vanwege de termijnen (dichtstbij zijnde evenement nog 5 maanden in de toekomst) - geen garanties kunt geven, maar ik roep toch graag het motto van de dierenbecherming van weleer in herinnering: "bezint eer ge begint!". :kopfkratz:

Overleg dus in ieder geval alvast even met je beoogde passagier of die dan niet al verhinderd is, etc. Doe dus even moeite om vast te stellen of je nu zeker al niet kunt, schrijf de rit waar je je op intekent al in je (digitale) agenda en hou berichtgeving over die rit in de gaten (dat kun je bijvoorbeeld doen door het rittopic te volgen). :thumbs_up:

Link naar reactie
  • Administrator

Bovenstaande kan inderdaad niet vaak genoeg benadrukt worden alhoewel overmacht helaas nooit uit te sluiten is. Daar weten inmiddels een aantal van ons (tevens ook organisatoren) helaas alles van. Doe jij voorzichtig op het fietsje aankomend jaar Maurits? Dan waak ik er regelmatig voor dat het water daar blijft stromen waar het hoort te stromen :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Het kan hele vervelende gevolgen hebben als opeens een week of wat van te voren blijkt dat maar de helft van de ingeschrevenen kan.

Een week is idd wat kort.

5 maanden is ook nog ver. Wij hebben in dit stadium in ieder geval interesse!

(bij andere aangekondigde ritten hebben wij dat op DIT moment niet kenbaar gemaakt).

Ps de 1000 kurvenrit had 9 inschrijvers. Er waren helaas 3 afzeggingen, waarvan er in ieder geval 2 , door mensen die heel graag meegegaan waren.

Link naar reactie
  • Administrator

waarvan er in ieder geval 2 , door mensen die heel graag meegegaan waren.

Hou er maar over op. Kan er nog kwaad om worden :rant: (niet op jou, maar dat weet je :sHa_biggrin:)

Link naar reactie
  • Administrator

Doe jij voorzichtig op het fietsje aankomend jaar Maurits?

Ik kan niks beloven, ik heb nou net een week of twee geleden weer een mountainbike gekocht ... :blink::party:

Niemand hoeft zich overigens aangevallen te voelen: ik wil alleen maar zeggen dat als je je inschrijft, je wel alvast even nadenkt over of je dan misschien op vakantie bent, je schoonmoeder 75 wordt en een knalfuif geeft, etc. Veel mensen die uiteindelijk toch niet meegaan leiden uiteindelijk altijd tot (veel) extra werk voor de organisatie en een rit organiseer je al niet in een namiddag.

Maar niemand kan natuurlijk nu al garanties geven, dat blijkt al wel uit "mijn" voorbeeld dat Rob aanhaalt ... :lol:

Link naar reactie

^ Nou, nou Maurits. Jezelf van een berg afgooien, een mountainbike kopen.

Je hebt neem ik aan toch wel een goede ongevallenverzekering afgesloten ?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Paasrit gaan Willy & Diana dit jaar weer organiseren,...

in eerste instantie hadden wij het stokje weer overgenomen,maar we gaan het niet redden om de volgende paasrit te organiseren.

dit ivm ons 25-jarig bestaan aankomende 1 april. (nee,geen grap)

maar wees gerust,er is 1ste paasdag wel een paasrit :clapping:

Link naar reactie
  • Administrator

Wie kwam daar als allereerste op de lunchlocatie aan? :punk:

Reden er nog wel auto's direct achter je dan? :lol:

^ Dat is dan vast door iemand geplaatst die kalenderblind is :)

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.