Ga naar inhoud

Reactietopic Paasrit 2013 - 31 maart 2013


Nadia

Aanbevolen berichten

Er komt vast nog een reactietopic. Net terug in NL. Rob en Richelle bedankt voor de leuke rit en gezelligheid!! Ben blij dat we ons eerste open stukje hebben kunnen rijden dit jaar. Lunch was heerlijk, wat een uitgebreid buffet (met salades, lekker!!) En verder leuk met zo'n grote groep. Hopelijk is het nooit meer zo koud. Iedereen nog veel plezier bij het diner en tot een volgende rit!!!

  • Like 1
Link naar reactie

Nog noemenswaardige dingen gebeurd? Kapotte auto's, zoekgeraakte leden, ontplofte radiateurs, remblokken met vergeten bouten...? :lachen:

Smakelijk!

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

We hebben de rit eerder onderbroken maar complimenten voor de geweldige organisatie! Mooie route en super locatie voor lunch welke naast dat deze ontzettend lekker was ook de service zeer goed was...er was een tekort aan helemaal niks! Super Rob en Richelle bedankt! :clapping: :clapping: :clapping:

Link naar reactie

Bij mijn weten geen panne, geen mensen kwijt, en geen ander groot of klein leed... Sterker nog: een zéér goed geslaagde rit: mooie wegen (met verschillende gradaties aan verharding :)), nét het juiste snuifje chaos en mooi plekken voor de pitstop. Onze Z begint z'n reputatie van gedoe-tijdens-toertochten van zich af te schudden en heeft zich keurig gedragen!

Niet alleen leuk gereden en goed gegeten, maar ook nieuwe gezichten achter forumnamen ontmoet, plus een boel oude bekenden. Mogen we ons alvast aanmelden voor Pasen 2014? :guitar:

Complimenten, Rob!!! :clapping:

PS: foto's ben ik hier aan het uploaden. Even naar beneden scrollen voor de Paasrit-plaatjes, het begint met een overzichtsfilmpje met een rode ZZZ prominent in beeld.

aangepast door pimgmx
Link naar reactie

Paasrit 2013,

Goed ontvangst, lekkere lunch, mooie route, gezellige mensen en wij hebben de hele dag heerlijk topless gereden.

Ik weet hoeveel werk het is om een route uit te zetten en dan heb ik het nog niet eens over de TT, Garmin enz. files en zipjes, en daarom, beste Rob en Richelle,

zoals de Paus toepasselijk op deze dagen zou melden, "Hartelijk bedankt voor de (bloemen) mooie dag!

Groet,

Anja en Willem.

Link naar reactie

Zo weer veilig thuis en de zzz weer op stal.

Met dank aan Rob en Richelle het was WEER prettig geregeld.

Alleen kan je volgend jaar de thermostaat ff op een graadje of 10 hoger zetten. :-) :-) :-)

Dan kunnen gewoon met zn allen uit het dak.

Groetjes,

Tom en Anja

Link naar reactie

Rob en Richelle ook wij zijn weer veilig thuis aangekomen.

Nogmaals bedankt voor de toporganisatie, alles weer zoals inmiddels gewend keurig netjes geregeld.

Voor herhaling vatbaar maar dan alleen graag wat warmer maar dat heeft niemand in de hand.

Link naar reactie

Rob Richelle het was wee helemaal TOP!

Dank en tot de volgende keer.

Veel gezegd over het weer en de temperatuur, aan deze TOP organisatie kunnen wij natuurlijk niet tippen,

maar tijdens de Hemelvaartstocht gaan we het vast warmer maken dan vandaag.

Link naar reactie

Ook weer veilig thuis.

Beste Rob, het is hierboven al genoemd maar ook ik kan inzien hoeveel tijd dit gekost moet hebben om alles uit te zoeken en het zo perfect te organiseren.

Beste tafelgenoten, bedankt voor de gezelligheid, ook namens Azam ( die het steeds leuker gaat vinden, nu ze meer mensen leert kennen.).

  • Like 1
Link naar reactie

Zo, dit was mijn eerste forumrit, maar zeker niet de laatste! ;)

Rob en Richelle bedankt voor het realiseren van een zeer positieve eerste indruk van het fenomeen, Forumrit. :clapping:

Het was allemaal perfect geregeld met heerlijk eten en een hoop gezelligheid.

Erg leuk om de forummembers eens in real life te zien en Guido ook bedankt voor de gezelligheid,

je had natuurlijk liever zelf gereden maar ik hoop dat dit een goed alternatief was vandaag, ik vond je een prima bijrijder :thumbup:

Link naar reactie

Rob en Richelle super bedankt! Was een koude dag maar wel weer oh zo gezellige rit!

Ik heb paar fotootjes even snel bekeken, hierbij een paar kenmerkende <_<

Koukleum Richelle

z3forumpaasrit2013%20003.jpg

En al foto's schietend in de auto:

z3forumpaasrit2013%20001.jpg

En Eddo in mijn auto met de paaseitjes!

z3forumpaasrit2013%20002.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Wij zijn ook weer thuis. Alle lantaarnpalen zijn heel gebleven vandaag... Iedereen ontzettend bedankt voor de gezelligheid en complimenten. Het was een hectische week voor mij en ben blij dat het allemaal op tijd goedgekomen is. 1 rondje van de zaak over een boerenerf om Roodkapje nog even te plezieren, droog, mist, zon, sneeuw maar de hele dag open kunnen rijden.

Zoals al tegen een paar mensen gezegd, geef ik voor volgend jaar het stokje graag weer terug aan Willy en Diana die de Paasrit ooit leven hebben ingeblazen (als ik mij niet vergis). Ik ga mij voorlopig op de Europatours storten, maar daar kom ik later op terug.

Thx allen!

Link naar reactie
  • Administrator

R&R helemaal top bedankt voor de prachtige route en zeker voor het mogen openen van de lunch ;)

Link naar reactie

Zo ik ben ook weer heelhuids thuis. Rob/Richelle: het was weer fantastisch :thumbup:

Leuk om weer iedereen + de nieuwe natuurlijk een keer gesproken te hebben. irl is het allemaal toch weer anders dan op het forum :lol:

Marco uiteraard bedankt voor de rit en het gezelschap. Ik/we hopen je natuurlijk bij alle volgende ritten ook te zien :) . Volgens mij ben je wel door het virus bevangen.

Link naar reactie

Richelle, Rob, bedankt voor de organisatie! Misschien moeten jullie ook eens een heel slecht georganiseerde tocht doen - nu begint het zo gewoontjes te worden dat alles perfect gaat. Ik moest nota bene zelf een stukje de verkeerde kant op rijden om nog een beetje chaos te veroorzaken (zie de foto's van Pim).

Weer viel uiteindelijk best mee. De hele dag open gereden. Waarschijnlijk wel de koudste forumrit ooit - ik kan me in ieder geval geen andere rit herinneren met temperaturen onder het vriespunt.

Diner in de directiekamer was ook gezellig, hoewel het niveau vrij bedenkelijk werd naarmate de avond vorderde. Vooral toen Annefee zich meldde en Marco zich opwierp als redder in nood.

Ik heb dit keer overigens een heel overzichtelijk aantal foto's gemaakt; nul.

aangepast door Individual
Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb dit keer overigens een heel overzichtelijk aantal foto's gemaakt; nul.

Had je anders tijd zat voor :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

Misschien moeten jullie ook eens een heel slecht georganiseerde tocht doen - nu begint het zo gewoontjes te worden dat alles perfect gaat.

Thx! Ik zal het in gedachten houden voor september... :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.