Ga naar inhoud

Reactietopic Paasrit 2013 - 31 maart 2013


Nadia

Aanbevolen berichten

Diner in de directiekamer was ook gezellig, hoewel het niveau vrij bedenkelijk werd naarmate de avond vorderde. Vooral toen Annefee zich meldde en Marco zich opwierp als redder in nood.

Het kostte idd behoorlijke moeite om de echt dubbelzinnige opmerkingen achterwege te laten :lol:

Link naar reactie

hoewel het niveau vrij bedenkelijk werd naarmate de avond vorderde. Vooral toen Annefee zich meldde en Marco zich opwierp als redder in nood.

Geen rare dingen gaan denken, ik heb alleen Annemieke gewezen op de aanwezigheid van een verstelknop voor de spiegels, voordat ze aan de kappen zou gaan trekken.

Maar eerlijk is eerlijk die grote zwarte knop viel niet echt op in het bruine interieur. :lachen:

aangepast door c(l)oot
Link naar reactie

Diner in de directiekamer was ook gezellig, hoewel het niveau vrij bedenkelijk werd naarmate de avond vorderde. Vooral toen Annefee zich meldde ....

Gezien dat groepje met Midlifecrisis mannetjes, kan ik me daat wel heel veel van voorstellen, Quasi Macho / haantjes gedrag. Zoooo voorspelbaar. Arme annmieke

Link naar reactie

Geen rare dingen gaan denken, ik heb alleen Annemieke gewezen op de aanwezigheid van een verstelknop voor de spiegels, voordat ze aan de kappen zou gaan trekken.

Maar eerlijk is eerlijk die grote zwarte knop viel niet echt op in het bruine interieur. :lachen:

Bedankt Marco voor de subtiele aanwijzing van de 'zwarte grote knop', had hem zonder jouw hulp 'nooit' gevonden!! :lol:

Daarvoor dank aan de 'directie', dat ik als afsluiting van de dag toestemming kreeg de directiekamer te betreden

Dank aan Rob voor de Shell tip, het was daar druk met Z-rijders, nog een paar leuke gesprekken gehad.

En als laatste, een wel heel speciale dank aan 'Willy' die zo lief was om op mijn moterkap te gaan liggen om mijn vering te testen!

Link naar reactie

Hoi Rob & Richelle,CHHHHoi Rob & Richelle, Geweldige tocht, heb me lekker uitgeleefd. Graag volgende keer weer zo'n snelheidstocht. En chaos momentjes doen het altijd goed. Groet, Paul

Link naar reactie

Rob en Richelle,

het was weer zzzupergezellig,bedankt voor de organisatie,top!

bij deze onze foto's;

verzamelen

DSC_0326_zps1a34e123.jpg

DSC_0327_zps2ce0d6de.jpg

DSC_0328_zpsfcc8adb7.jpg

DSC_0329_zpsf8383ac6.jpg

DSC_0330_zpsace25a08.jpg

Link naar reactie

DSC_0339_zps6fa105bf.jpg

Igor ging alle kanten op tijdens de bochten haha

DSC_0340_zpsec07e76f.jpg

DSC_0344_zps262f11e8.jpg

DSC_0346_zpsa1296ddc.jpg

diep in gesprek

DSC_0347_zpsdba43c96.jpg

DSC_0348_zps59cba3ab.jpg

DSC_0350_zps8fb809a3.jpg

DSC_0351_zpsbe75a9fe.jpg

...die de Paasrit ooit leven hebben ingeblazen (als ik mij niet vergis)

klopt Rob

Link naar reactie

deze soep

75C3FB0D-95B8-4581-8AF7-CE8CA7623F26-425-00000056286F8C96_zps2c8b8a8d.jpg

deed me denken aan

33CC427D-E9BD-47E9-B54A-732D045BAADC-425-000000562EDD0F96_zpsbd452e52.jpg

haha

aangepast door zzztje
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.