Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Limborit V (9 juni)


pimgmx

Aanbevolen berichten

Hebben de locals wellicht ook nog een tip voor een goedkoop tankadresje in de buurt van Roermond? :)

Makkelijkste is

http://www.firezone.nl/locaties/52/maasbracht/?address=

of

http://www.lukoil.nl/go/lukoil_station.cfm?id=414

Bij Tango in Echt (direct aan A2) hebben ze ook nog steeds Euro98 voor de mannen met de M-etjes.

Link naar reactie
  • Administrator

Ben er al :P

Trouwens prachtig weer hier................shop ze Nicole.............betaal ze Roger

Link naar reactie
  • Administrator

Tot morgenochtend als we op tijd ons bed uit kunnen komen... (we hebben nog een feestje vanavond :unsure:)

Link naar reactie

Een welbestede ochtend!

Buitenkant, binnenkant en softtop van de ZZZ schoongemaakt, bandenspanning gedaan, olie gepeild...

Dan wordt het zo maar eens tijd voor een vierwielig blokje om: over een klein uurtje gaan we die kant op, eens kijken of Ruud niet stiekem omleidingsborden heeft neergezet. :clown:

Link naar reactie

hmm hebben jullie allemaal lekker rustig aan kunnen doen... ik heb eerst twee boten te water gekeild ,en in duwspan naar huis gevaren.

zo nog even de z afsoppen ,die ziet er ook uit alsof ik er elke dag mee rijd ...

tot laat in de middag dan maar .

Link naar reactie
  • Administrator

eens kijken of Ruud niet stiekem omleidingsborden heeft neergezet. :clown:

Heb ik, mooi de N280 afgesloten voor vrachtverkeer en tractoren, tevens een stuk chaos gecreeerd om van 4 rijstroken 2 te maken.

We gaan het meemaken

Link naar reactie

wij zijn in Vlodrop , Boshotel

Snel de tassen naar binnen en de hort op

ziet er prima uit hiero prachtige suite met balkon en minibar!!

8986141179_bc6ab2a903_c.jpg

aangepast door coot
Link naar reactie

En iedereen de Zed gewassen :sFun_whistle:

hopla...daar gaat mijn 4u poetsen aan de zzz

en dan zo allemaal met de kap open :lachen:

misschien best een stofmasker meebrengen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.