Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Limborit V (9 juni)


pimgmx

Aanbevolen berichten

We hebben intussen contact gehad met onze horeca-adressen, en ze doorgegeven wat het minimum aantal mensen is waarmee we 9 juni bij ze op de stoep staan.

Ze waren allen zo coulant om ons wat meer ruimte te geven voor het definitieve aantal deelnemers, dus....

  • heb je nog niet betaald: doe dat dan de komende dagen, we houden je stoel nog even vast...
  • heb je ineens niets te doen op de 9e: meld je aan, we hebben nog wat plekjes over!

De weersvoorspellingen voor de 9e beginnen er steeds beter uit te zien, we hebben er zin in!

Link naar reactie

Hetzelfde als alle anderen, maar met wat extra dankbaarheid van 'de organisatie' voor het vullen van de laatste plekjes :)

aangepast door Sjonnie Kroket
FQVWD...Pim toch extra biertje is voldoende....
Link naar reactie
  • Administrator

^^ laten we zeggen van 9:00uur tot 10:00uur zoveel koffie en thee als je op kunt

s' middags een lunch en op het einde van de dag een overheerlijk buffet.......oh ja en om in forumtaal te blijven we gaan ook nog een stukje rijden :)

Link naar reactie

Forumgenoten, een allerlaatste herinnering...

Morgen rond 17:00 geef ik het definitieve aantal Limborit-deelnemers door aan de horecaleveranciers.

Dus: tenzij ik vóór morgenmiddag 17:00 een PM van je krijg is de deelnemerslijst in groen op de openingspagina van dit topic de definitieve...

Link naar reactie

Forumgenoten, een allerlaatste herinnering...

Morgen rond 17:00 geef ik het definitieve aantal Limborit-deelnemers door aan de horecaleveranciers.

Zal Don dan toch niet meegaan?

Link naar reactie
  • Administrator

Als ik Frank z'n achternaam nog kan herinneren, kan ik morgen even kijken of ik z'n mobiele nummer kan vinden op de zaak en 'm ff bellen.

En Jordy... ik zou me er niet zo druk om maken. Die is vast zelf weer druk en komt een dag voor de rit erachter dat de rit de volgende dag is en verschijnt dan alsnog aan de start :lol:

Link naar reactie

--- inschrijving gesloten ---

Aan alle deelnemers en betalers, zowel die van het eerste uur als net op de valreep: dank jullie wel!!!

We zien jullie graag op de negende.

Schietgebedjes voor goed weer zijn van harte welkom, ongeacht of je nu in god, allah, j-hw-h, boeddha, zoroaster, shiva, baron samedi, wodan, cthulhu, het vliegende spaghettimonster of helemaal niets gelooft... ;-)

Link naar reactie
  • Administrator

Oh f... niet aan gedacht :muur: gelukkig rij ik voorop...kan ik stapvoets rijden :lachen:

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.